AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Hei, har tidligere startet en tråd her om en jeg datet som dro på ferie og aldri lot høre fra seg. Viste seg etter hvert at han ikke har mobilen i bruk der han er, så for så vidt naturlig at han ikke sender sms, men jeg visste ikke om det på forhånd og det såret meg at han ikke hadde sagt fra om det. Synes det ville vært ganske naturlig å si ifra slik at jeg ikke trodde han bare ble helt borte. Så har konkludert med at jeg enten er dumpet på den nedrigste måten, at han ikke er særlig forelsket i meg eller at jeg har misforstått fullstendig hva vår relasjon var på vei å bli. Ingen av alternativene er særlig hyggelige uansett. Nå er han snart hjemme igjen og jeg lurer veldig på om jeg skal fortsette en relasjon med ham hvis han vil det. Vet jeg må snakke med ham om at jeg ble såret og paff over å bli ignorert så lenge, men jeg vet også hvor tiltrukket jeg er/var av ham. Tror det kan bli veldig vanskelig å gå videre om han tar kontakt og vil møtes... Synes dere at det å bare bli borte i en måned er noe som burde kunne tilgis enkelt, eller burde jeg bare gå videre? Føler på en måte at det er litt dramatisk å ende relasjonen, men på den andre siden syns jeg det er såpass stygt gjort mot noen at jeg ikke vil/kan tilgi så lett. Hvis vi har så ulike oppfatninger om noe sånt, hvem vet hva som kan dukke opp senere? Ellers er han så god og snill som det går an å bli, så det gjorde opplevelsen enda verre egentlig. Føler meg forvirret angående alt sammen og med nesten en måned til å tenke over saken så blir jeg egentlig ikke klokere. Noen innspill? Anonymous poster hash: 9dbe7...19d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg for min del hadde avsluttet det hele. Hva med neste gang han reiser? Skal det bli slik at du aldri hører fra han på ferier? Anonymous poster hash: e655d...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg for min del hadde avsluttet det hele. Hva med neste gang han reiser? Skal det bli slik at du aldri hører fra han på ferier? Anonymous poster hash: e655d...4e1 Hadde vel tenkt å fortelle ham om hvordan jeg opplevde det, hvis han tar kontakt igjen og ønsker å fortsette. For alt jeg vet har han ikke dumpet meg i det hele tatt, men følelsene er tydeligvis ikke der på samme måte som hos meg. Så synes egentlig at jeg bare burde prøve å kutte ham ut, for min egen del. Jeg vil jo helst at den jeg dater skal være forelsket i meg slik jeg er i vedkommende. Anonymous poster hash: 9dbe7...19d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Han er ikke interessert. Det med at han ikke hadde mobil etc er bare en unnskyldning. Gå videre du! Anonymous poster hash: 3077a...8b3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Kanskje han trengte å tenke over ting og satte på pauseknappen? Ikke godt å si. Han hadde ikke en annen relasjon som han hadde dårlig samvittighet over da, og ikke ville lure noen? Kan jo være mange ting så ikke godt å si før du får snakket med han. Anonymous poster hash: 4d250...dfa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Kanskje han trengte å tenke over ting og satte på pauseknappen? Ikke godt å si. Han hadde ikke en annen relasjon som han hadde dårlig samvittighet over da, og ikke ville lure noen? Kan jo være mange ting så ikke godt å si før du får snakket med han.Anonymous poster hash: 4d250...dfa Det må i såfall være en godt skjult dame, da vi har mange felles venner og jeg vet at han ikke dater andre. Men ja, jeg vet at jeg uansett må snakke med ham. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si når han kommer tilbake. På en måte vil jeg jo fortsette fordi jeg er så tiltrukket av ham, på en annen måte er jeg lei meg for at han ikke har tatt kontakt. Så skjønner jeg jo godt at man kan koble fullstendig ut i visse situasjoner, jeg kan fint finne på å ikke svare ham på noen dager hvis jeg er opptatt osv. Jeg er neppe den rette til å klage over ignorering, han har vært flinkest til å vise interesse og ta kontakt i de månedene vi har datet. Gruer meg bare til han kommer tilbake fordi jeg ikke aner hva som vil skje, hva som egentlig skjedde da han dro og ikke minst fordi jeg tross alt har savnet fyren og er redd for å ikke klare å holde meg unna ham om jeg bestemmer meg for det. Og så er jeg egentlig litt sint på ham for å ha gjort dette mot meg, så jeg vil helst være rolig når vi sees igjen. Anonymous poster hash: 9dbe7...19d
Molte Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Jeg hadde ventet til han kom hjem og du fikk snakket med han, og tatt det derifra. Du sier jo at han ikke bruker tlf der nede. Kan jo hende han savner deg noe sinnsykt uten du vet det. Så jeg har ikke villet overanalysere dette, og heller vente til han kommer hjem og se hva som skjer. Men ja jeg synes det er lenge å gå 1 mnd uten ene eneste kontakt iløpet av turen. Det går an å skru på tlf bare for å sende en sms for så å slå den av igjenn. Og kanskje nevne han har den skrudd av. Men er ikke sikkert han har tenkt over det heller. Så gi han en sjanse til å forklare seg, og finne ut om han virkelig er interesert i deg. For det kan det godt være han er. 1
Edvarda Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg synes nok det var spesielt, det han gjorde. Samtidig har det jo ingen hensikt å på død og liv sitte der ensom i rettferdig harme heller.. Jeg tenker at du kan vente med å ta en bastant avgjørelse, ikke kutt hvis du synes det er kjempetrist. Se det litt an, vær åpen for at det kan legges bak dere, og så får du nå se om du vil og klarer, hvis han vil.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Vis ham tråden du startet om du virkelig vil bli kvitt ham. Der du bastant avviste alle teorier om at mobilen var av/stjålet/teknisk problem. Eller du kan se om han kontakter deg, og fortelle ham på en rolig måte at du ikke syntes noe om fire ukers total stillhet uten å bli advart. Anonymous poster hash: 6c180...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå