AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Nå ser det ut som om jeg er i ferd med å miste han jeg har datet en stund.. Og han er ikke direkte om det nei, han sier han vil møtes, men det blir ikke noe av. Så hvorfor går det ikke an å være mer åpen om at man bare ikke er interessert? Istedet for å dra ting ut og påstå at man vil møtes? Det er så vanskelig å forholde seg tilnår det blir sånn, for man tror jo så klart på de når de sier det, men så viser det seg at de egentlig ikke vil, lar være å svare på meldinger etc etc.. Og jeg har vært oppe i det før. Jeg bare føler meg litt crap akkurat nå, det er en ting å la ting dø ut, en annen er å fortsette å ta kontakt og late som om man vil møtes men unngå å faktisk gjøre det. What gives? Anonymous poster hash: 56e7e...73e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Både menn og kvinner gjør dette og jeg er enig i at det er veldig, veldig unødvendig. At det skal være så vanskelig å si ifra om at man ikke vil møtes mer kan jeg ikke skjønner. Så tror jeg mange liker å få oppmerksomhet selv om de ikke vil date en person. Anonymous poster hash: d7a8f...7e9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Det er bare feiginger som ikke klarer å avslutte forhold på en klar og tydelig måte. Siden han ikke vil være tydelig, får du være tydelig. Du må vise respekt for deg selv og si at dette finner du deg ikke i, og så dumper du han. Vondt og kjedelig når det er følelser og håp, men nødvendig når den andre er så uklar. Dessverre. Anonymous poster hash: 9377f...ad0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Min erfaring på dette er at menn er verst! Jeg har alltid avsluttet ting på en fair måte og ikke lurt noen. Men så driver ikke jeg og lyver og oppfører meg som en dritt da, sånn som 99% av alle menn gjør.. Det er så feigt! Anonymous poster hash: e21c2...673
Marie90 Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Menn og kvinner har samme metoder, forskjellen er at menn tar initiativ mer enn kvinner og det er derfor opp til dem å "fade ut". Ettersom menn sjekker opp kvinner mer enn motsatt vil vi stort sett si nei takk til en drink, ikke gi telefonnummeret eller ikke svare i forste omgang. Når kvinner sier ja er de interessert, så avvisningen lenger ned linja - der menn ikke vil ha mer enn sex eller ikke liker henne godt nok for et forhold, dumper henne. Menn avviser ikke verre enn kvinner, bare på annet vis. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jaja, TS. Du er ikke alene. Han jeg datet dro på ferie og siden har jeg ikke hørt noe.. Anonymous poster hash: d7a8f...7e9
Jeanettica Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Det er så kjedelig når det skjer. Desverre må man bare godta at andre ikke har de samme følelse tilbake og/eller trenger litt tenketid/whatever. Jeg, for min del, skal slutte å date. Nettopp vært på en herlig tur, hvor alt tilsynelatende var bra og vi var i samme fil. Så ble det bråstans ut av det blå på under 12 timer. Ingen forklaring. Tilbake sitter jeg med et veldig stort spørsmålstegn i panna og får neppe noen svar. Men! Tiden leger sorgen. Selvom savnet aldri går over. Det er en minimal trøst, men noe å huske på
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 TS igjen. Jeg har full forståelse for at han ikke er så interessert, eller endret mening på et punkt. Men jeg bare synes det er så unødvendig å dra det ut. Jeg holder aldri på noen, og jeg er ærlig. Han her har tydelig vært uærlig om flere ting. Han har riktignok aldri behandlet meg dårlig utover det at han ikke har vært ærlig, så bærer ikke på noe dårlige følelser som ikke vil forsvinne i løpet av noen dager.. Nå fikk jeg midlertidig dilla på tinder og føler meg bittelitt bedre. Jada, legger ikke så altfor mye i det, men trengte noe sånt for å føle meg bedre :D Anonymous poster hash: 56e7e...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå