Gjest Blåmeis Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 (endret) . Endret 29. april 2014 av Emilieivy
Gjest New_Girl Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Hvis dette er en person du ønsker noe seriøst med, så syns jeg du skal la han se deg akkurat slik du er. 38
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Farge vipper og bryn. Anonymous poster hash: 2f1e0...b42 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 han er kjæresten din, han bryr seg mest sansynlig ikke om hvordan du ser ut når du skal sove. Jeg har iallefall aldri pleid å gjøre meg fin for kjæresten når vi skal sove. Det er jo ikke akkurat sånn at han ligger å stirrer på meg hele natten. Anonymous poster hash: 4d111...7ce 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Har dere noen tips til hvordan dere er "pene" når dere sover hos det motsatte kjønn? Jeg har korte lyse øyevipper og må fylle inn øyenbrynene til vanlig. Har små øyne, så er ikke "pen" uten sminke. Noen som har tips? Så lenge du vasker rumpehullet ditt skikkelig er det ikke så farlig med øyenvipper og bryn. Anonymous poster hash: 388ec...7af 10
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jeg var også nervøs for dette første gang jeg skulle sove sammen med kjæresten. Jeg har også veldig lyse øyenvipper, og var derfor supernervøs for å sove uten maskara. Allikevel, jeg sover aldri med sminke, så jeg tok motet til meg, fjernet sminken og gikk for å legge meg. Kjærestens reaksjon var "hvorfor bruker du maskara egentlig, du er like fin uten". Har han ekte følelser for deg, så skal det ikke spille noen rolle om du sover uten sminke Anonymous poster hash: 0fac1...d0b 4
Gjest avocadoen Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Er du sammen med en fyr, så bryr han seg ikke om at du ikke har sminke på. Eneste jeg gjør/gjorde er at jeg renser ansiktet skikkelig før vi legger oss slik at jeg ser frisk og fin ut og så passer jeg selvsagt på at jeg er ren og pen og bruker pent undertøy og nattøy eventuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Føler meg så merkelig noen ganger - dette er noe jeg aldri har tenkt over Som flere over sier: Er dette en du ser for deg noe seriøst med, så må du tenke langsiktig. Skal du hele tiden tenke over hvordan du ser ut sammen med kjæresten? Jeg selv ser ut som et kråke reir når jeg står opp. Og jeg pleier å glemme å ta av meg sminken når dagen er over, så da ser jeg ihvertfall ikke ut Men likevel får jeg et stinkende morgen-ånde kyss, og forteller meg at jeg ser flott ut. Nå er vi samboere da, men med kjæresten min så er jeg 100% komfortabel. Det vil si, null sminke og comfy clothes hjemme. Og det føles herlig. Anonymous poster hash: 0a441...c91 2
Gjest Coolaid Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Har dere noen tips til hvordan dere er "pene" når dere sover hos det motsatte kjønn? Jeg har korte lyse øyevipper og må fylle inn øyenbrynene til vanlig. Har små øyne, så er ikke "pen" uten sminke. Noen som har tips? Som mann å lese dette oppleves dette som veldig merkelig. Det er utrolig hvor opptatt mange er av å se bra ut hele tiden. Foreslår du er deg selv, det er peneste. Tenk, kanskje han blir tiltrukket av deg uten alt stæsjet.... Endret 22. mars 2014 av Coolaid
Gjest Blåmeis Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Det var ren skjær nysgjerrighet på hvordan folk er. Endret 29. april 2014 av Emilieivy
Veggdyret Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Jeg pleier å fjerne mascara men ta på litt "vannfast" mørk eyeliner, da har jeg smok øyne ved leggetid og pandaøyne om morgenen, og jeg kler det veldig godt Og sørg for en søt og litt sexy pysjamas (topp + kort shorts) eller sexy nattkjole. Og børst håret før du legger deg hvis du har langt hår.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Tusen takk alle sammen! Bruker vanligvis ikke så mye sminke, bare eyeliner og mascara. Jeg har veldig komplekser for øynene mine, og ser fort litt uflidd ut hvis jeg ikke fikser meg litt. Skal selvfølgelig prøve å være uten. Han er forelsket i meg, og ser skikkelig på meg. Derfor jeg er litt redd. Men det må da være lov å gjøre seg litt fin for kjæresten også! ingen som har sagt at det ikke er lov, men er det virkelig nødvendig å gjøre seg fin når dere uansett skal sove? Anonymous poster hash: 4d111...7ce 2
Lila Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Jeg forstår veldig godt problemstillingen, og forstår også at vi gruer deg litt til akkurat dette. Støtter likevel forslagene om å fjerne sminken, og jeg er sikker på at han ikke kommer til å bry seg. Det går nok kjempefint, skal du se!
Julebrus Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Husker første gangene jeg lå over til noen så turte jeg ikke å fjerne sminken. Så jo egentlig helt jævlig ut om morgenen da, så fant fort ut at det beste var å fjerne all sminke før jeg la meg. Regner med han ikke bryr seg om du har på deg sminke eller ikke. Er i grunn rarere å bruke sminke om natta enn å fjerne alt da. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Har dere noen tips til hvordan dere er "pene" når dere sover hos det motsatte kjønn? Jeg har korte lyse øyevipper og må fylle inn øyenbrynene til vanlig. Har små øyne, så er ikke "pen" uten sminke. Noen som har tips? Forstår deg veldig godt! Jeg har rødlig hår og fregner med lyse hyssing-øyevipper og helt lyse øynebryn som ikke synes uten at de markeres. Så når jeg står opp om morgenen tar jeg på meg foundation (lys, ikke orange), i hele ansiktet for å dekke rødhet og fregner. Deretter mascara, eyeliner for å dekke hyssingvippene og fremheve øynene. Og så markerer jeg øynebrynene slik at de ser .lys, lys brune ut, i stedet for hvite. Jeg velger å sove med helgadert sminke om natten sammen med kjæreste. Orker ikke at han skal se meg uten, han hadde sikkert tenkt at jeg var utrolig stygg og slått opp med meg. Engang sendte jeg han en MMS der jeg lå på puten og ønsket han god natt. Jeg hadde da ikke sminke. Fikk tilbake at "hva er galt med øynene dine? de ser så små ut", han syntes virkelig bildet var stygt og foretrakk den sminkede utgaven Anonymous poster hash: 4396a...8fd
Maximillian Cohen Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Noen menn foretrekker kvinner med mye sminke, mens andre foretrekker dem uten, felles for alle er at de vet hvordan sminke forandrer utseende og er derfor klar over utfallet av sminkefjerning. Om du klarer å overraske kjæresten din med et sminkeløst ansikt har du virkelig truffet på en merkelig skrue. 1
Gjest Trøffel Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 De få gangene jeg ikke har orket å fjerne sminken kvelden før så ser jeg skikkelig sliten ut i speilet neste morgen. Dryssende mascara og livløs hud.. Nei fjern sminken, bruk en god ansiktskrem, gre håret ditt, dusj litt parfyme i knehasene og ta på en søt nattkjole
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Da jeg fant ut at vippefarging finnes fikk jeg et helt nytt forhold til ansiktet mitt, for å si det sånn. Jeg har også helt lyse vipper som er usynlige ute sminke, men med fargede vipper har jeg faktisk et blikk uten maskara. Jeg bruker fremdeles maskara til hverdags, men jeg kan fint fjerne de og stirre daten min inn i øynene uten å være bekymret over at han skal lete etter øynene mine. Det samme med bryn, men der holder fargen så utrolig kort på meg og mellomperioden er så rar, så det er ikke like ofte jeg gjør det. Ellers stemmer jeg for å være seg selv, man kommer langt med et rent ansikt, men jeg kjenner til øyeproblematikken. Vippefarging er definitivt den beste løsningen her, for det krever så lite og gir så mye. Sminke om natten er totalt uaktuelt for meg, om jeg så hadde en prins i senga. Anonymous poster hash: 75215...0bf 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå