Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Stemmer det at man kan ta sort vaselin på øyenvippene "for en kveld" for å gjøre de ekstra sorte og pene?? Da tenker jeg på kun det og ikke mascara samtidig.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fordi vaselin ikke har pleiende egenskaper eller fargestoffer som kan farge øyevippene. Vaselin på øyevipper er bare et kjærringråd uten noe effekt (bortsett fra vaselin på huden under øynene = fyfy)

Gjest Xavia
Skrevet

Ser for meg at det blir fryktelig grisete med svart vaselin på øyevippene!

Den tørker jo ikke, og kommer til å bli griset utover så fort du kommer nær. Nei, takke meg til vanlig mascara!

Skrevet
Ser for meg at det blir fryktelig grisete med svart vaselin på øyevippene!

Den tørker jo ikke, og kommer til å bli griset utover så fort du kommer nær. Nei, takke meg til vanlig mascara!

Ja, og jeg kan forestille meg at gnir man seg litt på øyet så har man plutselig et digert blåmerke... :-?

Skrevet

Ja, det går helt fint! Man får faktisk kjøpt svart vaselin i mascarahylse med kost til bruk på øyenvippene.

Siden jeg har mørke øyenvipper fra naturens side og ikke ønsker å slite øyenvippene med daglig bruk av mascara, har jeg brukt det i mange år. Mengden som påfåres er så liten at ikke noe av det havner under øynene eller andre steder. Vaselin har ingen nærende virkning på vippene, men det gjør dem litt mørkere og gir en fin bøy oppover.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg har sett en slik mascarahylse med svart vaselin på Vita eller noe til en veldig billig penge... Kan det stemme?

Skrevet

Ja, det kan stemme! Lyseblå og heter noe slikt som "Tana". Koster ca. en 50-lapp tenker jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja' date=' det kan stemme! Lyseblå og heter noe slikt som "Tana". Koster ca. en 50-lapp tenker jeg.[/quote']

Takk for svar, Leo! Da prøver jeg det ut og ser hvordan det blir. Koster jo nesten ikke noe alikevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...