AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg og barnefar gikk fra hverandre for mange år siden. For en stund siden "forsvant" barnefar en periode der han egentlig skulle hatt barnet sitt. Jeg fikk ikke kontakt med han, men jeg vet at han i forkant var på en jubileumsfest i et kriminelt gjengmiljø. Jeg mistenker at barnets far ble tatt av politiet (muligens for narkobesittelse) og fengslet for en kort periode. Har jeg, som barnets mor, noen rett til å bli informert dersom barnefar blir tatt for noe ulovlig? Anonymous poster hash: 0db00...3bb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Takk for svar, da vet jeg det.. Anonymous poster hash: 0db00...3bb
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Det kommer ann på om far har samvær med barnet eller ikke. Barnevernet i alle kommuner mottar et brev som heter underretning om igangsatt etterforskning, om det gjelder forhold som kan påvirke barn. F.eks rus eller vold. Barnevernet kan velge å starte en undersøkelse på bakgrunn av dette, da får du som mor vite det. Barnevernet kan/ bør også sjekke ut om barnet har samvær med en far/ mor som er under etterforskning for rus, overgrep eller vold. Anonymous poster hash: 68fa7...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå