Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal til syden om to uker og vil fikse neglene mine til det. Vurderer å ta shellack, men når burde jeg ta det for at det skal se finest mulig ut på turen? Hvis jeg tar det en uke før, vil det da se like fint ut?

Anonymous poster hash: cb45e...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal jo egentlig holde en god stund, men jeg syntes alltid det er finest den første uken. Neglene vokser så fort, og da ser det etterhvert ikke like fint ut. Ville heller tatt det et par dager før avreise :)

Skrevet

Jeg ville tatt det dagen før el.l :)

Da er det størst sjanse for at du har fine negler lengst mulig på ferien.

Skrevet

Absolutt så kort tid før avreise som mulig. Neglene gror ekstra fort med mye sol og d-vitamin så da har du litt å gå på :-)

Skrevet

Eg brukar å ta det når eg har komt fram, det er ofte ein god del billigare enn i Norge ;)

• Liker 2
Skrevet

Legg shellac på neglene dine selv, et par dager før avreise. Nå trenger du ikke gå til salong for å gjøre det lenger. Du kan kjøpe alt du trenger på nettet. I Norge. Selv om du ikke er profesjonell negledesigner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også å fikse neglene når jeg er i syden, mye billigere! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ville også fikset det når jeg kom frem. To uker der.. da hadde jeg funnet et sted en av de første dagene og ordnet det, og bestilt time til siste dagen min der for å fjerne gammelt og legge nytt. I Tyrkia koster det hvertfall "ingenting" å fikse. Fikset dem også på Kypros for en slikk og ingenting.

Anonymous poster hash: 5238a...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...