Gjest Tristessa Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Driver og snuser litt på sjampo for tørt og skadet hår + balsam. Noen som har prøvd hårproduktene deres og som kan si noe om dem?
Diva Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Jeg prøvde en shampoo og balsam fra Biotherm en gang, og den funket helt greit. Kjøpte serien enda en gang før jeg byttet, er litt kresen på hårprodukter. Men som sagt så var den helt grei, og håret så ganske bra ut
Gjest Lea Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Jeg brukte Biotherm-produkter for en stund siden og kjøpte ikke samme merke når det var tomt. De var ikke dårlige, men heller ikke spesielt bra.
Diva Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 (Diva! Er det deg på avataren?) Nei Det er bilde av Tricia Penrose som spiller Gina Ward i serien "Heartbeat" nrk kvar laurdag Pen og stilig dame, synes jeg.
Gjest care Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Bruker Biother og er dødsfornøyd. Kan anbefales, men det kommer selvsagt ann på hvilket hår du har.
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Den lukter godt, utover det kan jeg ikke bidra konstruktivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå