Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo opp nettopp opp med typen min fordi jeg ikke orker mer av det dårlige forholdet vårt. Han har vært utro før, og jeg klarer ikke å stole på han. Jeg har også mistet masse følelser, og vet ikke om jeg liker han lenger engang. Vi har vært sammen i 4 år. Og jeg sa alt dette, hvorfor jeg ville ha det slutt. Men han nektet. Han sa at det ikke kunne være slutt og ville ikke gå hjem. Jeg kunne ikke kaste han ut heller så han sov hos meg.. Han begynte til og med å grine og det var skikkelig tungt for meg. Men han vil ikke gå fra meg og maser skikkelig mye på meg. Han skjønner ikke at det er slutt, og sier at jeg må gi han en ny sjanse.

Jeg har jo gitt han mange sjanser, men han behandler meg dårlig. Er ikke lett å bare overse han heller, for vi går i samme klasse...

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: baceb...6f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Du må nok bare være helt, helt tydelig. Ikke gi etter i det hele tatt. Nekte ham å sove hos deg. Stå helt og fullt på ditt!

• Liker 6
Skrevet

Høres kanskje hardt ut, men du må bare si nei til alt han foreslår. Om du sier ja til å ta en kaffe, gå på kino o.l framover, så vil du gi han forhåpninger. Det er ikke moro å se at noen blir lei seg, men du har ikke gjort noe galt.Du har bare ikke de rette følelsene for han lenger. Og da må du tenke på deg selv og at du skal ha det bra.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får han ikke til å gå hjem heller. Han begynner bare å gråte og jeg klarer ikke å kaste han ut. har vært bestemt og alt men det går ikke :(

AnonymBruker
Skrevet

Da sier du at nå skal du en tur ut, si det vennlig men bestemt, for du skal gjøre et ærend, og da vil du at dere begge skal gå, hvis han ikke går da, så bare si at da ringer du familien hans så de får hente han, eventuelt ringe politiet om han strinekter.

Anonymous poster hash: 676c6...52c
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og ikke slipp han inn neste gang selvfølgelig.Si eventuelt at du skal på et besøk til noen.Om han ikke godtar det, så må du bare ringe politiet da, høres brutalt ut, men han der høres ikke god ut heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at du bør lyve til han, si at dere skal møtes hos deg en annen gang, og si at nå skal du på et besøk eller ærend eller avtale, la han bite på den, hvis han nekter da, si at du kan ikke ha et forhold til en mann som ikke respekterer deg, hvis han fortsatt nekter, tru med å ringe familien hans,eller politiet

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får han ikke til å gå hjem heller. Han begynner bare å gråte og jeg klarer ikke å kaste han ut. har vært bestemt og alt men det går ikke :(

Hvordan går det, har du fått han ut ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det, har du fått han ut ?

Ja han er gått hjem nå. Men har fått en kjempelang melding hvor han lover meg gull og diamanter og skriver at han skal forbedre seg og gjør alt for meg. Så jeg er ganske usikker nå. Han sier jeg ikke kan gi slipp på han nå, at vi må prøve mer for han ser ikke for seg et liv uten meg. Og jeg har sagt til han at jeg ikke liker han lenger og alt jeg føler. Men han vil ikke høre på meg. Og i morgen må jeg møte han igjen, siden vi går i samme klasse. Gruer meg.. :(

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg ! samme klasse ? sett deg i så fall langt fra han. Men du gjør jo som du vil

Skrevet (endret)

Jeg tror mange reagerer såpass sterk når noen de liker slår opp og det gjør det selvfølgelig vanskeligere for den som tok valget fordi det aldri er moro å såre noen, men se for deg hvordan du ville reagert hvis han tok det helt fint og bare sa okei og gikk hjem. Ville du i såfall angret? For hvis ikke så er det antagelig kun det at han reagerer så sterkt nå som er grunnen til at du er usikker, og de følelsene han bobler over med nå vil roe seg..

Endret av Hecubaa
Skrevet (endret)

Ja han er gått hjem nå. Men har fått en kjempelang melding hvor han lover meg gull og diamanter og skriver at han skal forbedre seg og gjør alt for meg. Så jeg er ganske usikker nå. Han sier jeg ikke kan gi slipp på han nå, at vi må prøve mer for han ser ikke for seg et liv uten meg. Og jeg har sagt til han at jeg ikke liker han lenger og alt jeg føler. Men han vil ikke høre på meg. Og i morgen må jeg møte han igjen, siden vi går i samme klasse. Gruer meg.. :(

Du svarer bare tilbake at "Det er over. Det er til informasjon, ikke diskusjon!"

Og så omgås du han minst mulig, sletter han fra facebook, blokkerer han på telefon og holder avstand på skolen.

Edit: Skrivefeil

Endret av Themis
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt forferdelig dette. Har vært med han etter at jeg gjorde det slutt både på skolen og hjemme. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Han tror ikke det er slutt og jeg vet ikke hva jeg vil lenger :(

AnonymBruker
Skrevet

Hold på at det er slutt.

IKKE slipp ham inn hjemme hos deg. Unngå ham på skolen.

Anonymous poster hash: a8831...bfd

• Liker 2
Skrevet

"Dere må prøve mer, for HAN ser ikke for seg ett liv uten deg". Hva med deg og dine følelser da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter her med vondt i magen og kjenner at jeg savner han. Har kjedet meg skikkelig har ingenting å gjøre på :( Jeg er så avhengig av han.

Skrevet

Høres ut som du savner han fordi du kjeder deg. Finn på noe å gjøre. Husk hvorfor du ikke ville dette lenger..

AnonymBruker
Skrevet

Tren, les, finn deg en ny hobby! Ikke ta han tilbake, for du vil angre.

Anonymous poster hash: a8831...bfd

AnonymBruker
Skrevet

Okei takk for tips. Vi er invitert på samme fest i helgen og, og han vil at vi skal gå sammen og jeg har lyst til det.. ååååå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...