Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samlivsbrudd etter 16 års ekteskap. Gubben har bare flytta ut, og etterlatt alle minner til meg.
Gikk berskerk og kastet en hel haug med greier i dag, bolle vi fikk til vårt bryllup kastet jeg i tusen knas i gulvet.. ÅÅhhh det føltes deilig. Kastet også nettopp gifteringene mine i søpla.

Måtte bare få det ut...

Noen andre som kan si" Been there, done that?"

Anonymous poster hash: 5088c...bca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få det ut! :-)

• Liker 1
Skrevet

Har ikke vært der, men tror nok at dette er en deilig måte å reagere på. Good for you! ( Men gifteringENE?)

Skrevet

Jeg tenker det kan være sunt, så lenge det ikke går utover noen andre. Selv tok jeg et sletteraid av bilder da jeg gikk fra eks'en. Fantastisk deilig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pappa ble forlatt etter 25års ekteskap. Mamma flyttet ut mens han var på jobb og han kom hjem og skjønte ikke noe for det var null forvarsler fra hennes side.

Forkastelig måte å gjøre det på spør du meg. Jeg som eldste datter ble dratt veldig mye inn i foreldrene mine sitt brudd så jeg føler virkelig med deg.

Klemmer

Anonymous poster hash: 6d01f...1c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kastet du gifteringene i søpla? Selg de heller og tjen penger på de.

Anonymous poster hash: 9c311...617
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det kan være sunt, så lenge det ikke går utover noen andre. Selv tok jeg et sletteraid av bilder da jeg gikk fra eks'en. Fantastisk deilig. :)

Å, ja det føles deilig.

Følte ikke at ringene var noe minne jeg ønsket å beholde heller, og ville ikke fått mye for de om jeg solgte de heller.

PUhh..

Skrevet

Har ikke vært der selv, men jeg skjønner godt behovet du har for å gå litt berserk og kvitte deg med tingene.

Jeg ville tatt fram store søppelsekker og gått rundt i huset og bare kastet alt jeg kom over som var hans eller minnet om han oppi. Så ville jeg satt de vekk i kjeller eller garasje. Så kan han evt se igjennom dem selv senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt! Jeg kvittet meg med alt som jeg hadde hatt med min eksmann, bilder, ting, klær, og alt jeg hadde fått av han. Det er deilig å vite at det jeg har hjemme nå, er bare mine ting. Ting jeg har valgt selv.

Anonymous poster hash: 443e2...ff7
AnonymBruker
Skrevet

Da har

Kastet du gifteringene i søpla? Selg de heller og tjen penger på de.

Anonymous poster hash: 9c311...617

Da har jeg gravd frem ringene fra søpla. Noen som vet det beste stedet å selge de?
Gifteringene består av en gull og en sølv ring.

Skrevet

Når ting har roet seg kommer du til å angre på ting du har kastet/ødelagt!! For selv om du nå føler at exmannen er en dritt har dere jo fine minner sammen, kanskje også barn......

Ro ned litt og kost når ting har kommet litt på avstand......

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville samlet alt av ting, bilder og smykker og lagt i noen esker på loftet / boden.

Så slipper du å se de tingene akkurat nå, men kan avgjøre litt annerledes om noen mnd når du tenker mer uten følelser ;)

Anonymous poster hash: 97f2f...f10
Skrevet

*klem* det må være helt forferdelig!!

Om dere har barn, så husk å ikke kaste/ødelegge alle minnene om gode tider, bryllupet osv. Kjekt for dem å ha senere!

Skrevet

Når ting har roet seg kommer du til å angre på ting du har kastet/ødelagt!! For selv om du nå føler at exmannen er en dritt har dere jo fine minner sammen, kanskje også barn......

Ikke nødvendigvis. Jeg angrer overhodet ikke på det jeg kastet. Jeg synes det var herlig, og synes i grunn det enda. ;)

AnonymBruker
Skrevet

jeg ser den, men akkurat nå koker det noe så inn i ... at det eneste som letter på smerten er å kaste det. Skulle hatt et stort st.Hans bål.

Men noen ting er satt opp på loftet, spesielt ting som er hans.

Jeg skal reise bort et par dager, så da får jeg dette litt på avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...