Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Lurar på om nokon her inne har erfaring med bruk av tøybleier?

Vurderer å kjøpa inn eit lite utvalg å testa med når mini kjem...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men vil bare tipse deg om at ROAF sponser dere med en tusenlapp eller noe i den duren dersom dere skal bruke det. Ta en titt på deres nettsider.

Skrevet

Takk for tipset!! :) Eg på bur nok ikkje på Romerike, så tvilar på at deira støtte gjeld meg, bòsselskapet her har same ordninga :)

Skrevet

Jeg har erfaring! Hehe, men kanskje du vil utdype litt hva det er du lurer på? :P

AnonymBruker
Skrevet

på facebook har dem en gruppe som heter tøybleie snakk, den er veldig fin, der får du svar på alt du lurerpå:)

Anonymous poster hash: 7f6fb...231
Skrevet

Jeg har erfaring! Hehe, men kanskje du vil utdype litt hva det er du lurer på? :P

Ja! :) Litt utdjuping her:

Tenker litt på kva type bleier som er greit å starta med, eventuelt kva merker og materiale som er gode?

Trur eg vil starta med brettebleier sidan det virkar greitt til nyfødde, og så kanskje avansera til meir sånne "ferdige" typar som lommebleier/aio eller likande når babisen blir litt større. Men er jo heilt fullstendig grønn på området, så er godt å ha forum å spørja på :)

Skrevet

på facebook har dem en gruppe som heter tøybleie snakk, den er veldig fin, der får du svar på alt du lurerpå :)

Anonymous poster hash: 7f6fb...231

Takk for tipset! :)

Skrevet

Vi brukte brettebleier i starten og lommebleier etter noen måneder. Fungerte veldig greit :)

• Liker 1
Gjest Ravna
Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...