Gå til innhold

Hvilken farge skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille en kjole på ebay, og de har massevis av farger å velge i. Jeg skal bruke den i bryllup, så det er viktig for meg at den ikke er for lys og ikke for knall.

23-59-191.jpg

Dette er fargene jeg kan velge i, er veldig usikker på hvem jeg liker!

NEWSATIN_zps9e8b9e44.jpg

Kanskje dere greier å se noe som blir fint som jeg ikke ser selv?

Jeg titter litt på 11, 5, 35 eller 81, men er veldig usikker på hvilke farger som passer til denne kjolen og til meg. Jeg er ikke så ulik modellen i hud/hårfarge, bare bittelitt lysere hår.

Håper dere kan gi meg noen tips om hva som kan bli fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne opp, håper noen har lyst til å si sin mening her. :)

Skrevet

Tror den ville vært veldig fin i 78, men det blir kanskje for knall? Om ikke nr 78, ville jeg gått for 81 :)

Gjest Tigress
Skrevet

11 er ein vinnar på mest alle hudtyper.

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt en nyanse av blå,alt etter hva du selv liker best :) Har du link til kjolen forresten? :)

Anonymous poster hash: c21b7...6cf
Skrevet

Personlig ville jeg definitivt gått for 11. Elsker den fargen! Den er classy uten å være kjedelig. Et annet alternativ jeg tror ville passet veldig fint til denne kjolen er vinrødt. Men det var vanskelig å se ut i fra bildet hvilke nummer som tilsvarer den fargen. Kanskje 31 eller 72?

Skrevet

Enig i at 11 er veldig fin. Og viss det er ein farge som passar din hudtone, så blir du festens slager!

Forresten er kjolen sikkert flott i rød også, men det er vel ikkje heilt lov å kle seg i rødt, svart eller kvitt i bryllup?

Skrevet

Enig i at 11 er veldig fin. Og viss det er ein farge som passar din hudtone, så blir du festens slager!

Forresten er kjolen sikkert flott i rød også, men det er vel ikkje heilt lov å kle seg i rødt, svart eller kvitt i bryllup?

Oj. Glemte helt at rødt heller ikke er ok i bryllup. Da står nr 11 igjen som vinneren :)

Skrevet

Tror jeg står mellom 11 og 81. Sååå usikker!

Jeg kler 11 veldig godt, og det er favorittfargen min. Er bare så usikker på om den blir litt kraftig til et idyllisk sommerbryllup på landet. ;)

Skrevet

Kjolen på bildet var nydelig. Hva gjelder farge, så er det vel bare og bestemme seg for hvilken farge en ønsker, og deretter nyanse. Ser jo ut til at det meste er å få...

Skrevet

11 var kjempefin, men hvis du synes den blir for kraftig for sommerbryllup, så ville jeg gått for 32 eller 81.

Skrevet

Synes 41 var helt nydelig :-)

Skrevet

Jeg likte best 81. Kjempefin farge :)

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg hadde også gått for 11,nydelig kjole :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...