Gå til innhold

Norske talenter uten talenter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, Det er jo ingen som har talenter, det er virkelig ikke mange som er overgjennomsnitte gode. Jeg blir sjeldent imponert. ER det bare jeg som tenker slik om deltakerne?

Anonymous poster hash: b6b9f...4ad
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er noen som overrasker på en positiv måte.. som han tryllekunstneren som var forrige fredag.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Ingen som har talenter? har vært ekstremt mange med talenter som for eksempel hun angelina, tryllekuntsneren osv

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har talenter? har vært ekstremt mange med talenter som for eksempel hun angelina, tryllekuntsneren osv

Jeg skrev jo at jeg sjeldent blir imponert. De er vel de eneste jeg ble imponert av. Nivået er jo utrolig lavt for at de går videre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev jo at jeg sjeldent blir imponert. De er vel de eneste jeg ble imponert av. Nivået er jo utrolig lavt for at de går videre.

Nivået er høyere enn noensinne

Anonymous poster hash: 379fc...7e4

AnonymBruker
Skrevet

Nivået er høyere enn noensinne

wow! det er sykt..

• Liker 1
Skrevet

Enig med deg TS. Det er noen få bra, men jeg må si at jeg ble litt skuffet i år...

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med veldig mye i år, for synes det er mye av det samme hele tiden. Mye dansere og turnere, og de er flinke de, men hadde vært gøy med mer variasjon. Tryllekunstnere er litt oppbrukt, men klart mange er flinke. Sjelden jeg blir imponert.

Anonymous poster hash: 51747...38a
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Digger han portugisiske trylekunstneren, han er dritkul. Ellers er det ganske kjedelig syns jeg. Angelina er flink, helt klart. Flere enn meg som syns hun er litt creepy? Vet ikke helt hvorfor, men jeg bare syns det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tilgang på TV, er Schang fremdeles med?

Anonymous poster hash: 7869d...118
Gjest Belle âme
Skrevet

Han synske fyren er god

han portugisiske tryllekunstneren er god

angelica elns er god

Danserene fra Ifjor er god

Gjest Belle âme
Skrevet

Jeg har ikke tilgang på TV, er Schang fremdeles med?

Anonymous poster hash: 7869d...118

ja

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært like elendig hvert år. Norge er for lite med tanke på et slikt program. Burde vært sammenslått med Sverige og Danmark.

Anonymous poster hash: 847ba...ac3

AnonymBruker
Skrevet

eneste talente må være lisa tønne <3

Anonymous poster hash: ba14d...0d6
Skrevet

Sååå enige med dere. Gidder ikke se på. Ikke blir det noe annet på dem enn en turnè på kjøpesenteret og oppslag i tabloidpressen som ingen leser.

Ikke noe å tjene penger på. EEksponeringen er nok ikke opptimal her til lands. Like greit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en del flinke. Flere sangere og dansere. Så kritiske dere er. Tryllekunstnere og slikt har aldri interessert meg uansett. Og de som ikke er flinke ser jeg bare på som et litt komisk innslag, og så gleder jeg meg over alle de flinke. Ikke ta ting så blodalvorlig, folkens.

Anonymous poster hash: 5a2b3...082
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært like elendig hvert år. Norge er for lite med tanke på et slikt program. Burde vært sammenslått med Sverige og Danmark.

Anonymous poster hash: 847ba...ac3

For noe tull fjas...

Jeg har ikke fulgt med veldig mye i år, for synes det er mye av det samme hele tiden. Mye dansere og turnere, og de er flinke de, men hadde vært gøy med mer variasjon. Tryllekunstnere er litt oppbrukt, men klart mange er flinke. Sjelden jeg blir imponert.

Anonymous poster hash: 51747...38a

Dansing og syning er også oppbrukt

eneste talente må være lisa tønne <3

Anonymous poster hash: ba14d...0d6

Nei, bjarte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...