AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Leser ofte her inne på kvinneguiden at spesielt damer mener at menn tar hva som helst. Jeg lurer på om det stemmer, om ølbrillene er så funklende for de aller fleste menn? Eller om det er mindre pene damer her inne som kommer med sånne antagelser? Jeg er forøvrig kvinne selv, ganske pen og har aldri generalisert menn på denne måten. Men her inne på kg er det visst en erklært sannhet? Anonymous poster hash: 42f70...f8f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Nei, det er bare sludder. Jeg tar ikke hva som helst. Tvert i mot! Ikke en gang om jeg skulle få lyst på noe "nedover " skal jeg gi etter. Jeg er passert 30. Lært noen lekser. Holder meg bedre enn de aller fleste og jobber hardt for det hver dag... Så nei. Nei.. Og nei.Anonymous poster hash: 6c2f6...e98 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Det er ingen tvil om at menn flest er mer tilbøyelige til å ha sex under sitt nivå. 3
Marie90 Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 De fleste menn ligger nedover. Det betyr ikke at alle tar "hva som helst", det kommer an paa eget nivaa. Men nedover, uansett. Synes ikke det gjor dem til svin, med mindre vi snakker om manipulering og slikt. Mange jenter som ligger rundt faller lett for en fyr mer attraktiv enn dem selv, saa det er jo deres beslutning ogsaa.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Hm. Hva er ligger nedover? Å ligge i en stilling som gjør promping lettere. Anonymous poster hash: fd484...d30 9
caroprins Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Å ligge i en stilling som gjør promping lettere. Anonymous poster hash: fd484...d30 Det har jeg aldri hørt om
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Hm, jeg er dame og har meldt meg ut av datinglivet, så jeg aner ikke Men folks personligheter er veldig forskjellige, så det du spør om blir jo veldig generaliserende, TS. Du snakker i store ordelag om "menn" og "kvinner", akkurat som at de er helt like. Hva tror du egentlig selv? Anonymous poster hash: 6572b...ed8 2
Gjest tsejG Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Har aldri ligget med noen kun for liggets skyld, så min "liggeposisjon" må vel da befinne seg nokså i water vil jeg anta 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Marie90, on 22 Mar 2014 - 17:10, said: De fleste menn ligger nedover. Det betyr ikke at alle tar "hva som helst", det kommer an paa eget nivaa. Men nedover, uansett. Synes ikke det gjor dem til svin, med mindre vi snakker om manipulering og slikt. Mange jenter som ligger rundt faller lett for en fyr mer attraktiv enn dem selv, saa det er jo deres beslutning ogsaa. Enig i at retningen oppover/ nedover ikke nødvendigvis gjør dem til svin. De aller fleste er dog noen svin og ekle mannegriser allerede fra før. Anonymous poster hash: 537b4...065 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Herregud. Jeg blir helt skremt av holdningene til folk. "Ligger nedover" og "jenter som ligger rundt faller for menn mer attraktive enn dem selv". Folk må for pokker klare å ha sex med dem de selv vil ha sex med, ikke ha sex med noen de syntes er for stygge for dem selv? Og hvor kommer dette fra, dette med at noen mener de selv er så attraktive at den og den personen egentlig er for stygge for dem? Og alikevel knuller de dem? Noen vil alltid syntes at den du ikke finner attraktiv, er attraktiv. Og noen vil alltid syntes at du som anser deg selv som attraktiv, ikke er så fryktlig fin. Brad Pitt regnes som en av verdens vakreste menn, jeg personlig hadde ikke rørt han med ildtang.. Anonymous poster hash: 028bc...2f7
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Mitt inntrykk er nå mer at kvinner velger nedover, men kanskje det er annerledes med seriøse forhold, for der er som regel dama mer attraktiv enn mannen 2
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 I kjæresten mitt sitt tilfelle er det faktisk slik. Han har ligget med damer langt nede på ¨skjønnhetsskalaen¨. Er man ensom og kåt, blir mange menn (og kvinner) desperate.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 I kjæresten mitt sitt tilfelle er det faktisk slik. Han har ligget med damer langt nede på ¨skjønnhetsskalaen¨. Er man ensom og kåt, blir mange menn (og kvinner) desperate. Er du og nedover sammenlignet med han? Anonymous poster hash: 0cc64...c12
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Er du og nedover sammenlignet med han? Anonymous poster hash: 0cc64...c12 Nope
Javob Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 (endret) De fleste menn ligger nedover. Det betyr ikke at alle tar "hva som helst", det kommer an paa eget nivaa. Men nedover, uansett. Synes ikke det gjor dem til svin, med mindre vi snakker om manipulering og slikt. Mange jenter som ligger rundt faller lett for en fyr mer attraktiv enn dem selv, saa det er jo deres beslutning ogsaa. Jeg gidder ikke å ligge "nedover". Hva er hensikten? Kanskje om jeg var skikkelig desperat og usikker på meg selv. Endret 22. mars 2014 av Javob
Cordelia Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Enig i at retningen oppover/ nedover ikke nødvendigvis gjør dem til svin. De aller fleste er dog noen svin og ekle mannegriser allerede fra før. Anonymous poster hash: 537b4...065 Hva i all verden! Enten er du troll eller så er du uvanlig sur og bitter. For en trist virkelighet man lever i med et slikt menneskesyn.
Steinar40 Skrevet 23. mars 2014 #18 Skrevet 23. mars 2014 Leser ofte her inne på kvinneguiden at spesielt damer mener at menn tar hva som helst. Jeg lurer på om det stemmer, om ølbrillene er så funklende for de aller fleste menn? Eller om det er mindre pene damer her inne som kommer med sånne antagelser? Jeg er forøvrig kvinne selv, ganske pen og har aldri generalisert menn på denne måten. Men her inne på kg er det visst en erklært sannhet? Anonymous poster hash: 42f70...f8f Det stemmer bra på de mannfolka du treffer ute på byen i fylla kl 3 på natta. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Cordelia, on 22 Mar 2014 - 22:20, said: Hva i all verden! Enten er du troll eller så er du uvanlig sur og bitter. For en trist virkelighet man lever i med et slikt menneskesyn. Hadde du vært bedre orientert i feministisk litteratur, hadde du innsett at menn sjelden er noe å samle på, og at de utgjør en høy risiko for kvinner og barns trygghet og livsutfoldelse. Anonymous poster hash: 537b4...065
Gjest tsejG Skrevet 23. mars 2014 #20 Skrevet 23. mars 2014 Hadde du vært bedre orientert i feministisk litteratur, hadde du innsett at menn sjelden er noe å samle på, og at de utgjør en høy risiko for kvinner og barns trygghet og livsutfoldelse. Anonymous poster hash: 537b4...065 Oh my Lord......................................................................................... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå