AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Er det noen som har begynt å se på mistresses? Første episode gikk vel på torsdag. Jeg synes så langt at det har vært ganske bra. Litt hete sexscener og drama. Haha... Jeg følger med på hvordan det vises på tv'en. Så hvis noen har lastet det ned, sett det på nettet eller sett det før: ikke spoil. Uansett. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 6b211...c59
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg syns det var en elendig kopi av den engelske originalen. Dårlig skuespill. Den engelske var kjempebra! Anonymous poster hash: 500cb...5a3 1
Topplue Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg syns det var en elendig kopi av den engelske originalen. Dårlig skuespill. Den engelske var kjempebra! Anonymous poster hash: 500cb...5a3 Enig! Den amerikanske var elendig. Anbefaler heller å se den britiske.
j23 Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg oppdaga serien for et par dager siden og har sett 7 episoder! (Skal ikke spoile!) Synes den er helt ok, ikke tidenes beste serie, men blir likevel hekta nok til at jeg må se en og en episode til;) Tror jeg må sjekke ut den britiske hvis den er så bra!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg syns det var en elendig kopi av den engelske originalen. Dårlig skuespill. Den engelske var kjempebra! Anonymous poster hash: 500cb...5a3 Ingenting engelsk er bra... Anonymous poster hash: a945e...688
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Hmm.. Visste ikke at dette bygget på en engelsk versjon. Da må jeg sjekke den ut! Takk for tipset. Jeg skal følge med litt videre på den amerikanske for å se om det er noe å se på videre. Jeg liker jo veldig godt Alyssa Milano, men jeg irriterer meg litt over hun som spiller Josslyn. Hvordan er den engelske? Er den amerikanske og engelske versjonen helt lik i handling og roller? Anonymous poster hash: 6b211...c59
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Hmm.. Visste ikke at dette bygget på en engelsk versjon. Da må jeg sjekke den ut! Takk for tipset. Jeg skal følge med litt videre på den amerikanske for å se om det er noe å se på videre. Jeg liker jo veldig godt Alyssa Milano, men jeg irriterer meg litt over hun som spiller Josslyn. Hvordan er den engelske? Er den amerikanske og engelske versjonen helt lik i handling og roller? Anonymous poster hash: 6b211...c59 Ja, handling og karakterer er likt, men den engelske er ikke like oppkonstruert. Anonymous poster hash: a2d3a...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå