AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Det står at man må logge inn med facebook brukernavn og passord, men det betyr vel ikke at noe kommer inn på facebook? At alle får vite at jeg bruker Tinder eller noe? Anonymous poster hash: 63f0b...3ae
ekkoet Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 http://www.gotinder.com/faq/ Do I need Facebook to create a Tinder account? Yes, we use Facebook to make sure you are matched with real people who share similar interests and common friends. Tinder will never post anything to your Facebook.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 men det betyr at mine venner på facebook som har felles interesser som meg, ser meg på Tinder? Anonymous poster hash: 63f0b...3ae
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 men det betyr at mine venner på facebook som har felles interesser som meg, ser meg på Tinder? Anonymous poster hash: 63f0b...3ae Venner og venner av venner. Anonymous poster hash: 2fd7e...ada
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Venner og venner av venner. Anonymous poster hash: 2fd7e...ada For noe tull. 2
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 men det betyr at mine venner på facebook som har felles interesser som meg, ser meg på Tinder? Anonymous poster hash: 63f0b...3ae Nei. Men man kan jo selvfølgelig treffe på folk du kjenner dere som alle andre steder. Og man ser om man har felles venner på profilen. Men hva så?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Liebe. Anonymous poster hash: 38bf5...dfd
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Jeg lurer også på dette. Jeg bruker ikke facebook noe, har ikke lagt inn bilder, interesser eller noe informasjon om meg der. Kan jeg bruke tinder fordi da? Anonymous poster hash: eec6d...9be
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Jeg lurer også på dette. Jeg bruker ikke facebook noe, har ikke lagt inn bilder, interesser eller noe informasjon om meg der. Kan jeg bruke tinder fordi da? Anonymous poster hash: eec6d...9be Du kan så klart, men hva er da vitsen med å bruke en datingapp hvor HOVEDPOENGET er å se hvordan folk ser ut? Jeg har sett noen sånne "folk" uten bilder av dem- jeg skjønner ikke vitsen med å appen da. Virker bare teit. Samme forøvrig med dem som har bilde av hunden sin, og bare den. Anonymous poster hash: 38bf5...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Oj, prøvde meg på tinder nå. Klikka like på en fyr og der var det match hehe Nå hadde jeg tinder for den dag før, men brukte det ikke. Vil det være folk som liker deg som kommer opp først når du skal gå gjennom profiler? Anonymous poster hash: e5aeb...384
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Du kan så klart, men hva er da vitsen med å bruke en datingapp hvor HOVEDPOENGET er å se hvordan folk ser ut? Jeg har sett noen sånne "folk" uten bilder av dem- jeg skjønner ikke vitsen med å appen da. Virker bare teit. Samme forøvrig med dem som har bilde av hunden sin, og bare den. Anonymous poster hash: 38bf5...dfd Går det an at jeg bruker tinder men at jeg laster opp et bilde på tinder som jeg bruker kun til tinder, og som ikke må ligge inne på facebook? Vil jo ikke bruke tinder uten bilde, men vil ikke ha noe bilde på facebook heller. Anonymous poster hash: eec6d...9be
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Går det an at jeg bruker tinder men at jeg laster opp et bilde på tinder som jeg bruker kun til tinder, og som ikke må ligge inne på facebook? Vil jo ikke bruke tinder uten bilde, men vil ikke ha noe bilde på facebook heller. Anonymous poster hash: eec6d...9be Kanskje du kan opprette en annen facebookprofil (hvor du ikke bruker hele navnet ditt, bare fornavnet +evt. noen bokstaver), og legge inn bilder der. En lukket profil som ingen vet om. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Dere Tinder-brukere: Er det bare fornavnet som vises på profilen, ikke etternavn? Anonymous poster hash: 7a43b...bd3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Tinder er en sexapp, hverken mer eller mindre. Anonymous poster hash: ba313...8fd
iev Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Tinder er en sexapp, hverken mer eller mindre. Anonymous poster hash: ba313...8fd var akkurat det jeg skulle spørre om, om hva hovedformålet til Tinder er. For forventer folk sex hvis man får en match eller hvordan er det?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Tinder er en sexapp, hverken mer eller mindre. Anonymous poster hash: ba313...8fd var akkurat det jeg skulle spørre om, om hva hovedformålet til Tinder er. For forventer folk sex hvis man får en match eller hvordan er det? Dere er like smarte som de som tror at alle folk som går på byen er ute etter et ligg. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 1
iev Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Dere er like smarte som de som tror at alle folk som går på byen er ute etter et ligg. Anonymous poster hash: 7a43b...bd3 Hva vet du om det. Det var et spørsmål om hva folk flest forventer der inne........
cupids dead Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 (endret) Har brukt Tinder ett par måneder nå og min erfaring er delt når det gjelder sexapp eller ei. Har fått match med noen jenter som kun vil høvle. Har også fått match med jenter som er ute etter noe mer seriøst. Det er forøvrig kun fornavn som vises. Felles facebookvenner kommer også opp så man trenger ikke akkurat være atomfysiker for å finne ut av etternavnet til en match heller om så skjer ;-) Endret 23. mars 2014 av cupids dead
Aviale Skrevet 23. mars 2014 #20 Skrevet 23. mars 2014 *snipp* Vil det være folk som liker deg som kommer opp først når du skal gå gjennom profiler? Anonymous poster hash: e5aeb...384 Ja. Etter at jeg lagde tinder, tok den noen dager før jeg brukte appen, og da fikk jeg match med alle de jeg trykket "like" på. Etterhvert som man blar gjennom flere i bunken, blir det ikke alltid match, men om du liker de, får de deg opp i bunken sin og du kan få match med de senere såklart. Jeg har ikke fått inntrykk av tinder som en ren "sexapp" - jeg tror det kommer mye an på hvem du "hjerter". Jeg setter aldri hjerte på de som åpenbart bare er ute etter sex (har bare bilde av sixpacken, selvdiggerbilde fra trening osv osv...), men kan finne på å hjerte flere som ser greie ut og skriver noe interessant om seg selv. Selvsagt kan man sikkert uansett få meldinger som går på sex, men da er det bare å blokkere de om man ikke ønsker det. Det er mange hyggelige folk på tinder også, jeg tror det blir litt hva man selv gjør det til For øvrig får INGEN på din facebook vite at du er på tinder. Tinder henter bare infoen om deg (bilder, fornavn, alder, likes, vennelista di for å vise evt felles venner) for å vise den, ikke noe annet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå