Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Hva var det siste du kjøpte på kosmetikkfronten? Jeg var i duty free-en i forrige uke, og kjøpte der: *YSL Touch Blush i nr 3 (bronsefarget) *YSL leppestift i nr 66 (brunrosa) *HR Extravagant mascara Lenge siden sist jeg har kjøpt noe sminke, så er ganske fornøyd.
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Yves Saint-Laurent Volume Effet Faux Cils mascara (min favoritt!) og L'Oreal ColourAppeal øyenskygge.
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 EGENTLIG er siste innkjøp her to stk klappstoler i (sertifisert) hardwood, ny dørmatte og to stk svarte kurver til å ha oppå hylla i gangen
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Yves Saint-Laurent Volume Effet Faux Cils mascara (min favoritt!) og L'Oreal ColourAppeal øyenskygge. Jeg er kjempeglad i de øyenskyggene! Hvilken farge kjøpte du?
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Jeg kjøpte nr 208 (rose prune/pink plum). Jeg kler best varme farger, men etter anbefaling prøvde jeg denne og var veldig overrasket over hvor bra fargen passet til meg.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 YSL Touche eclat Isadora lyselilla og lysegrønne øyenskygger olay tinted moisturizer
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 jeg bruker ikke øyenskygger så ofte, men de der får betegnelsen "billig og utrolig bra" hos meg, sammen med skyggene fra Revlon. Jeg har to slike i beige/gulltoner med skimmer, og de sitter utrolig godt!
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 jeg bruker ikke øyenskygger så ofte, men de der får betegnelsen "billig og utrolig bra" hos meg, Jeg bruker ikke ofte øyenskygge jeg heller, hvilket er grunnen til at jeg ikke vil bruke flere hundre kroner på en. Men jeg er enig med deg, de sitter veldig bra og lommeboka er fornøyd.
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #9 Skrevet 3. juni 2004 Flytende eyeliner fra Isadora. ikke å anbefale!!
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 Flytende eyeliner fra Isadora. ikke å anbefale!! Prøv Revlon Colorstay hvis du vil ha billig og god eyeliner. I tillegg sitter den hele dagen.
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Hvor selger de den? og hva er prisen? Bruker flytende eyeliner hver dag så er på jakt etter en som sitter ordentlig er lett å påføre (de fleste er altfor vannete)
Diva Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Parfyme : "Island Kiss" sommerduft fra Escada. Øyenskygge : En eller annen ny pastellsak ("flytende" vannfast) øyenskygge fra L`Oreal. Bodylotion : Også fra L`Oreal, som ikke er den beste jeg har prøvd...
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 Prisen vil jeg tippe til rundt hundrelappen.
Lumiah Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Mitt siste kjøp på kosmetikkfronten, er Diorshow mascaraen fra CD. SUPER bra til mine vipper, det må være den beste mascaraen jeg noensinne har prøvd. Fikk med gratis lipgloss; Dior Addict ultra-gloss. Den var kjempefin, og god. Fikk også en liten prøve på den nye Dior duften: Dior Addict eau fraîche. (Har ikke prøvd den enda.)
Gjest Estrela Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 Shiseido Pureness Foaming Cleansing Fluid Shiseido Pureness Balancing Softener Shiseido Pureness Matifying Moisturiser Kom på ca. 400 kr på Strawberrynet. Mye for pengene, mener jeg! Mitt aller siste innkjøp er egentlig denne.
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 I går kjøpte jeg: Redken Fresh Curl Scrunching Boost Spray (Kjempegod!!) Sebastian XTAH RAW SENSUALITY LOOSE LOCKS I morgen kommer typen hjem med Cliniques Total Turnaround.
LilleSol Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 Mitt siste sminkeinnkjøp var touche eclat og kanebo 38 mascara. + noen bodylotioins som jeg ikke har prøvd før (er kjempeallergisk og prøver alt mulig) Disse var LDB ettellerannet, biotherm som lukter sitrus, Dove body silk og en fra apoteket jeg ikke husker navnet på. Det siste jeg egentlig brukte penger på var nye eccosandaler. Herlige herlige skoene! Føttene mine har ikke vært så glade på lenge, og i tillegg ser de bra ut :-) Guri, jeg bruker mye penger på to dager :oops:
Gjest lekebøll Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 Masse sminke fra Versace. Dyrt - men jeg ble veldig fornøyd.
missfidget Skrevet 4. juni 2004 #20 Skrevet 4. juni 2004 Det var nok St. Tropez Tanning Lotion fra HQHair, venter på det ennå. Også var det Dermalogica Daily Microfoliant-det er bare en må hå produkt. Helt fantastisk. Har lyst å kjøpe litt kosmetikk snart, for foundation'en passer ikke helt lenger siden jeg har blitt brun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå