AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Tok piercing i tragus i går, og er veldig fornøyd Han som tok den sa at det ville bli vondere utover dagen, og at jeg ville nok merke selv at jeg ikke klarte å ligg på øret. Jeg synes det føles som jeg ikke har tatt noe i det hele tatt? Klarte fint å sove på øret i natt (prøvde å unngå det, men våknet på den siden) og det er ikke rødt eller hovent i det hele tatt. Mine spørsmål til dere som har tatt tidligere er; vil det bli hovent og vondere utover uka? Hvor lang tid tar det før det er "grodd" såppas at man kan røre det uten å kjenne noe? Vet at det kan ta opp til 5 mnd før det er helt grodd i brusk Anonymous poster hash: 5f5ef...817
Sphynx Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Det er meget individuellt. Akkurat som der også er individuellt hvor vondt det gjør. Husk å rense med saltvann! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er piercer i studio. Og kan si det at det er ikke alle som reagerer ved og bli hoven og rød, men de aller fleste blir det. Du kan komme til å kjenne mer ømmhet/ubehag i øret etterhvert uti uka ja. Men dette er veldig individuelt fra person til person. Bare husk på å la være og tukle borti piercingen, la den være mest mulig ifred, og rens godt med saltvannsoppløsning morgen og kveld. Det kan ta noen mndr før den er helt grodd, men etter 6 uker kan du hvertfall bytte smykke om du ønsker det. Lykke til, og ta godt vare på den nye piercingen din Anonymous poster hash: 38299...814
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Jeg er piercer i studio. Og kan si det at det er ikke alle som reagerer ved og bli hoven og rød, men de aller fleste blir det. Du kan komme til å kjenne mer ømmhet/ubehag i øret etterhvert uti uka ja. Men dette er veldig individuelt fra person til person. Bare husk på å la være og tukle borti piercingen, la den være mest mulig ifred, og rens godt med saltvannsoppløsning morgen og kveld. Det kan ta noen mndr før den er helt grodd, men etter 6 uker kan du hvertfall bytte smykke om du ønsker det. Lykke til, og ta godt vare på den nye piercingen din Anonymous poster hash: 38299...814 TS her. Nå har den hovnet opp (5 dager siden jeg tok den cirka). Betyr det at såret har infeksjon/blitt infisert? Er helt "vanlig" hoven og litt rød. Gjør ikke spesielt vondt, og klarer å sove på øret. Skal jeg bare overse det og fortsette å rense som før, og håpe på at det går over? Er enda 1-1,5 millimeter med plass på piercingen før den blir så hoven at jeg eventuelt må bytte til et lengre smykke Anonymous poster hash: 5f5ef...817
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #5 Skrevet 26. mars 2014 TS her. Nå har den hovnet opp (5 dager siden jeg tok den cirka). Betyr det at såret har infeksjon/blitt infisert? Er helt "vanlig" hoven og litt rød. Gjør ikke spesielt vondt, og klarer å sove på øret. Skal jeg bare overse det og fortsette å rense som før, og håpe på at det går over? Er enda 1-1,5 millimeter med plass på piercingen før den blir så hoven at jeg eventuelt må bytte til et lengre smykke Anonymous poster hash: 5f5ef...817 Om du er så usikker, kan du jo alltids dra til din lokale piercer å snakke med han/henne. Vanskelig for noen å se på nett, kanskje du bør poste et bilde da.. Anonymous poster hash: 9409f...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå