Gå til innhold

Er så drittlei av han, men klarer ikke gi slipp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

VI har vært sammen i snart 2 år, men jeg har vurdert å slå opp med han i et halvt år, kanskje mer. Det er fordi jeg lengter etter noe "mer", jeg blir så fort missunelig på andre par, som ser ut til å ha det bedre, de har alt som jeg også vil ha, men ikke har. Men samtidig så er det også godt å ha noen der med meg. Så jeg slipper å føle meg ensom. Jeg er ensom når jeg ikke er med han, men har det heller ikke "toppers" når jeg er med han. Vi er dårlige på å kommunisere, diskutere, han vinner alltid diskusjoner siden jeg ikke orker å krangle eller snakke for meg, han snakker alltid over meg igjen, og MÅ abosolutt ta siste ordet. Det er alltid jeg som må ta insiativet, JEG må ringe han, eller sende han melding, hvis jeg savner han eller vil høre stemmen hans. Aldri han.. Virker som han ikke bryr seg lenger. I tilegg har han vært utro, jeg har ikke enda tilgitt meg selv for at jeg tilga han enda.. Jeg stoler ikke helt på han siden den gang han fortalte meg det.

Jeg føler jeg bruker opp tiden min, at jeg går glipp av noe annet fantastisk med en annen gutt, at gresset er grønnere på den andre siden. Men samtidig så vil jeg ikke gi slipp, fordi da vet jeg at jeg ikke har noen til å trøste meg, snakke med meg, møte meg osv. Jeg har ingen nære venner. Og jeg vil ikke sitte igjen singel, uten kjæreste, uten venner. Ingenting. Er deprimert fra før av, så vil ikke bli så deprimert at jeg må til psykolog osv.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har så lyst til å møte andre menn, jeg er på nærheten til å lage meg sukker-profil, eller melde meg inn i tinder, men tør ikke. Itilfelle han finner det ut, eller noen jeg kjenner.

Jeg vil kunne leve, gå ut på byen med venner, flørte med andre menn, bo for meg selv(bor hos mamma), er så lei meg. Klarer ikke tenke på noe annet enn å slå opp med han. Er så lei av måten han er på. At han ikke tar kontakt med meg først, at han ikke bruker tiden sin på meg. At han blir lei av meg etter 5 dager jeg har vært hos han. Han oppfører seg som en 15 åring noen ganger(er 26).
Dette er veldig vanskelig for meg. Hva hadde dere gjort?.. Eller noen som har vært i en liknende situasjon?

Anonymous poster hash: 72fae...f36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har vært der, og tro meg, det er bedre å sitte ensom uten venner og kjæreste enn å leve et slikt liv!

Anonymous poster hash: edfda...464
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok jeg hadde slått opp ja, han får deg jo til å føle deg enda mer ensom når han ikke tar kontakt, nei tror du vil føle deg bedre uten han ja, helt sikkert, så får du litt ro også inni deg.

Anonymous poster hash: 82a77...f22
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...