AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Så denne linken nå fra Vg om norske talenter. Der dommeren lisa tønne løfter på rompa og slipper en fis på mia gundersen. De andre dommerne lukter på fisen og sier at den lukta veldig surt. Man hører også at hun fiser. Jeg synes det er fint at hun sier ifra først at her kommer det en fis. Er det vanlig at kvinner gjør sånn hjemme i sofaen også og varsler dere før det kommer en fjert. http://www.vgtv.no/#!id=78956&index=3 Anonymous poster hash: 772b5...6f2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Min erfaring er at gutta har de mest bråkete prompene, mens jentene slår til med sure smygere. Jenter går rundt å småspiser godteri mer enn gutta. Derfor blir det mer illeluktende promper som kommer ut av rumpa på kvinner. Anonymous poster hash: d25dd...3aa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Min erfaring er at gutta har de mest bråkete prompene, mens jentene slår til med sure smygere. Jenter går rundt å småspiser godteri mer enn gutta. Derfor blir det mer illeluktende promper som kommer ut av rumpa på kvinner. Anonymous poster hash: d25dd...3aa Jeg spiser sjelden godteri, men fisen min lukter jævlig uansett. Bråker gjør den også. Anonymous poster hash: 24bda...9ef 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Min erfaring er at gutta har de mest bråkete prompene, mens jentene slår til med sure smygere. Jenter går rundt å småspiser godteri mer enn gutta. Derfor blir det mer illeluktende promper som kommer ut av rumpa på kvinner. Anonymous poster hash: d25dd...3aa Kvinnfolk er ikke noe bedre Anonymous poster hash: 1ef83...f01
Gjest smilejenta Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Tenkte å lage en lik tråd, bare hvor jeg skulle spørre om det bare var meg som ble kvalm av å se på det der? Først skulle hun leke typen "jeg er kul, jeg bryr meg ikke, jeg er et menneske jeg og" så ble hun flau og det fortjente hun :-p Og han som lukter på prompen hennes er like ekkel.. Æsj, dette var ikke noe for meg.. Ja, vi er mennesker og vi promper alle sammen, men å løfte skinka for så å slippe en stor promp på tv er usmakelig. Endret 22. mars 2014 av smilejenta
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Tenkte å lage en lik tråd, bare hvor jeg skulle spørre om det bare var meg som ble kvalm av å se på det der? Først skulle hun leke typen "jeg er kul, jeg bryr meg ikke, jeg er et menneske jeg og" så ble hun flau og det fortjente hun :-p Og han som lukter på prompen hennes er like ekkel.. Æsj, dette var ikke noe for meg.. Ja, vi er mennesker og vi promper alle sammen, men å løfte skinka for så å slippe en stor promp på tv er usmakelig. Hva skulle hun gjort da? Kneblet fisen nedi sofaen? Lukten ville ha kommet sigende uansett. Så hvorfor ikke heller bli ferdig med det og slippe alt brutalt ut med en gang? At han (Bjarte Hjelmeland) som fant det interessant å lukte på prompen hennes er da ikke så rart. Han er homofil og er vant med litt av hvert.. Anonymous poster hash: d25dd...3aa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Snart blir det vel slow-tv, der de viser kvinner og menn som bæsjer, og et minikamera er plassert slik at vi får se bæsjen når den er på vei ut av hullet bak.. Anonymous poster hash: f3e50...748
Crobern Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Haha! Ville vel ikke ha gjort det der selv.Men det som var morsomt her var kommentarene etterpå. Jeg varsler ikke om fjerter her hjemme, men så fjerter jeg ikke foran noen heller. Da går jeg for meg selv, akkurat slik som dyr som skal dø eller føde gjør
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 En nyfødt bæsj liksom? Anonymous poster hash: d25dd...3aa
Gjest Elseby13 Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Snart blir det vel slow-tv, der de viser kvinner og menn som bæsjer, og et minikamera er plassert slik at vi får se bæsjen når den er på vei ut av hullet bak..Anonymous poster hash: f3e50...748 Det håper jeg da virkelig ikke! Det holder med paradise hotell..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 ...men bruker de ikke vise deltakerne i Paradise når de bæsjer? Syns jeg ser for meg Aurora mens hun driter; "fyyy faaaaen"... Anonymous poster hash: 9b26b...c8d
Apocalypse Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Synes det var morsomt jeg Ville nok ikke gjort det på TV, og fiser aldri foran venner, men kjente meg veldig igjen i klippet for det er akkurat sånn jeg og kjæresten er sammen
Gjest Beist Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Det som er morsomt når slikt skjer er snakkisen etterpå. At så mange engasjeres av en promp, liksom.
Crobern Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Det som er morsomt når slikt skjer er snakkisen etterpå. At så mange engasjeres av en promp, liksom. Ja, og ikke bare der det skjer, men menneskene på KG blir engasjert også.
Gjest Kaffelattn Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Så denne linken nå fra Vg om norske talenter. Der dommeren lisa tønne løfter på rompa og slipper en fis på mia gundersen. De andre dommerne lukter på fisen og sier at den lukta veldig surt. Man hører også at hun fiser. Jeg synes det er fint at hun sier ifra først at her kommer det en fis. Er det vanlig at kvinner gjør sånn hjemme i sofaen også og varsler dere før det kommer en fjert. http://www.vgtv.no/#!id=78956&index=3 Anonymous poster hash: 772b5...6f2 Spør du meg synes jeg situasjonen er merkelig og svært upassende/vulgært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå