Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 Her i huset står tv'en på store deler av dagen og da får jeg med meg ganske så mye reklame. om jeg ikke ser på skjermen, så får jeg med meg musikk og hva dem sier. enkelte reklamer får meg nesten til å gå på veggen, mens andre er helt herlige :-) Hvilken reklame er din yndlingsreklame? Og hvilken reklame kunne du ønske at de kunne fjernet fra skjermen, helst med en gang? Selv så blir jeg ekstremt irritert hver gang reklamene for bon-bon kommer. noe mer masete reklame må man lete lenge etter! :evil: har nå fått avsky mot bon-bon produkter fordi en viss danske dukker opp i hodet mitt hver eneste gang jeg ser en slik godteripose! Den reklamen som vant gullfisken iforfjor (var det ikke det året da?) for VG, med den unge gutten som skulle handle kondomer, var rett og slett supersøt Så, hva med dere?
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Min favoritt er fremdeles den Prix-reklamen med de hardrock-gutta som skal ut og handle og han som blir igjen kler seg i rosa og danser foran speilet til puse-musikk. Og så liker jeg Ozon-reklamene, hvor de skal bekjempe dårlige ånde. Vet ikke helt hvilken reklame jeg irriterer meg mest over, for det er så mange. Jeg liker ikke den reklamen med hun som ligger i badekaret og hører på radio (en eller annen sang med "look 45, but felt like 16), de sier et eller annet om at kvinner gjør ting bare for seg selv, husker faktisk ikke engang hva det er reklame for, men den synes jeg er utrolig kjedelig. De aller fleste bind/sminke/kroppspleie-reklamene er rett og slett kjedelige og lite fengende. Forresten, den Gilde-reklamen som går nå (med alle som griller ute i hagene sine), den sangen de spiller er så forferdelig. :-?
Gjest Elenath Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Liker også den Prix reklamen. (sangen heter Kttycat og gruppe hater Benji) Er også stor fan av Lottoreklamen med taxisjåføren. Den med ballroom blitz i bakgrunnen. Liker ikke reklamer med "søte" babystemmer. :evil: Slitsomme synes jeg.
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Liker også den Prix reklamen. (sangen heter Kttycat og gruppe hater Benji) Hehe, jeg visste ikke at den sangen faktisk eksisterte, trodde den var laget spesielt for reklamen. Lurer på om jeg må laste den ned bare for å høre hele, men egentlig er det jo en forferdelig sang.
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Lottereklamen med taxien er helt konge! :-) Men jeg liker ikke den der bleiereklamen, kandoo eller noe sånt.
Gjest Elenath Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Hehe, jeg visste ikke at den sangen faktisk eksisterte, trodde den var laget spesielt for reklamen. Lurer på om jeg må laste den ned bare for å høre hele, men egentlig er det jo en forferdelig sang. Jeg lastet den ned for en stund siden. Virkelig dårlig, men morsom på fest.
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Men min absolutte favoritt (som jeg glemte i sta når jeg skrev innlegget) må være de coca cola-reklamene de sender til jul. send den reklamen på skjermen og jeg er fullstendig solgt og i 100% julestemning.
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 Men min absolutte favoritt (som jeg glemte i sta når jeg skrev innlegget) må være de coca cola-reklamene de sender til jul. send den reklamen på skjermen og jeg er fullstendig solgt og i 100% julestemning. Å ja, den "holidays are coming"-sangen gir meg skikkelig julestemning. For ikke å snakke om den reklamen med Chris Rea's "Driving home for Christmas". *drømme*
Blårød Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Liker Seigmann-reklamen(e) og Norvegia-reklamen med jenta som rømmer - synes jeg kjenner meg igjen der ja!
LilleSol Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Norwegia reklamen syntes jeg er fin også. Og cola reklamene før jul.. "drømme" Bringer meg alltid i julestemning. Det er mange reklamer jeg gjerne aldri mer ville sett, reklamer for bind, OB, og de vanvittig irriterende mascara reklamene som lover deg vipper som rekker omtrent opp til taket. Og de slankereklamene som alltid dukker opp om våren. Blah :-)
Gjest Catwoman Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Liker den med han som skal i bryllup jeg, og har egentlig planlagt at han skal på fotballkamp. og han da svarer: "ble det noe av det da?"
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Liker Seigmann-reklamen(e) og Norvegia-reklamen med jenta som rømmer - synes jeg kjenner meg igjen der ja! Ja - begge disse er fine :-)
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 Min favoritt har alltid vært sprite-reklamene..(som jeg ikke har sett på lenge nå...)..Liker også pepsi, coca cola og fanta-reklamer... :-) Ja, å så liker jeg den reklamen for homofile... De reklamene som rett og slett irriterer meg er: solo-reklamen (valgets kval...oooh...) grandiosa-valget bon bon bind/tampong/bleie-reklamer snack 'n pack 'n (eller hva de heter...) Kommer ikke på flere, men jeg vet det er noen jeg har glemt... Clea
Pip Skrevet 3. juni 2004 #17 Skrevet 3. juni 2004 Synst VG-reklamane er fine - han i badstua ('Keffor har du'kje bart?' og '-Ka du trur?':ler:). Kan heller ikkje fordra den KanDoo-reklamen, eller Grandiosa-valkampen eller sånne kosmetikkreklamar med dubba damestemmer...
natasha Skrevet 4. juni 2004 #18 Skrevet 4. juni 2004 Min favoritt er fremdeles den Prix-reklamen med de hardrock-gutta som skal ut og handle og han som blir igjen kler seg i rosa og danser foran speilet til puse-musikk. Den er morsom ja
MarianneE Skrevet 4. juni 2004 #19 Skrevet 4. juni 2004 De reklamene som er tåpelige er alt av bind/bleier/hudkremer/dopapir/shampoo...... Ingenting slår: TUUUFTEEEEEE!!!!!!!! Også synes jeg reklamen for Telenor Mobil er morsom, de som skal på landskamp. No way!
Gjest pace Skrevet 4. juni 2004 #20 Skrevet 4. juni 2004 Den nye EuroCard reklamen hvor de først viste at man kunne kjøpe fiskestang osv, men så at han så fisken mistet pusten og kastet ut fisken uti elva igjen og det sto: Å vise følelser: Ubetalelig. Da lo jeg rått 8) Den gamle rema1000 reklamen hvor de heia jentene synger: REMA1000! REMA1000 HEI! HEI! HEI! er også festet i hjernebarken min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå