AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har holdt på med en mann i ca. fire måneder. Han sov hos meg fra i går, og i dag våknet jeg en stund før ham, puslet med ting i huset på morgenen også begynte jeg etterhvert å lage istand fin frokost til oss to. Varmet rundstykker, lagde omelett, la frem flere typer pålegg osv. Underveis var jeg innom soverommet og sa "Nå er det snart frokost!" med et smil og han responderte bare med snøvling, men han fikk det med seg. Dette begynte meg med ca. 11:30.... ca. tolv var alt ferdig, hadde laget kaffe til ham og banket på igjen (for tredje gang) og sa "Kom da, bordet er dekt" - og hva skjedde? HAN BLE SKIKKELIG SINT PÅ MEG fordi han mente jeg DRO ham ut av sengen alt for tidlig på fridagen hans!! Jeg ble helt sjokkert og stammet frem at "Jeg har jo bare laget istand til oss.....?" og han var skikkelig sur, gikk rett på badet (selv om han så at bordet også var dekket med varme ting, som kaffene våre, omelett osv.) og der inne var han i minst ti minutter, før han kommer like sur ut, setter seg ved bordet som om det var den største selvfølge i verden at det var dekket, og begynte å spise. Jeg ble helt matt og klarte nesten ikke spise noen ting. Jeg sa jeg syntes det var spesielt at han ble så sint for noe som fra min side var en 100% hyggelig gest, men han stod på sitt, at jeg satte skyhøye (!!) krav til ham, og skapte forventninger, for dette er fridagen hans og da skal han kunne sove så lenge han vil osv. Ok folkens...jeg ser poenget hans, men helheten tatt i betraktning: Er jeg virkelig SÅ kravstor og urimelig som han skal ha det til??? Vi la oss forresten rundt midnatt i går, så det var ikke som om vi hadde festet til halv seks i morges. Med andre ord sov han minst 10-11 timer i natt... Anonymous poster hash: beaf7...3bf 16
Populært innlegg Edvarda Skrevet 22. mars 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 22. mars 2014 Haha, er han 17 år eller? Det høres jo ut som en tenåring i opprør mot foreldrene 114
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Han trengte ikke å bli så sint, men jeg ser og problemet. Er man en person som elsker å sove, så er det et mareritt å bli vekket.. Synes ikke du burde bestemme at NÅ skal han stå opp bare fordi du vil spise frokost. Dere er vel bare forskjellige personer, så enkelt er det. Anonymous poster hash: b7b13...3b8 20
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Siden jeg er et B-menneske, så skjønner jeg godt at han ble litt irritert. Hater å måtte stå opp da jeg har fri. Samtidig så forstår jeg tankegangen din. Du ville jo bare gjøre noe hyggelig for han, og det var jo kjempesnilt å lage frokost. Kunne du ikke gidd det på senga i steden for da? Da vet du det iallefall til neste gang. Anonymous poster hash: ddecc...a2c 12
Populært innlegg kareen Skrevet 22. mars 2014 Populært innlegg #5 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde bare gått uten å si noe. Sånn oppfører man seg ikke om man er over 18 år. 71
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Fy søren han hørtes jo helt psyko ut. Det er IKKE normalt å reagere sånn. Jeg ville tatt det som et varseltegn og slått opp. Anonymous poster hash: 3a6e1...99b 30
Gjest Violetta Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Hvor gammel er han? 14? Det der hadde ikke jeg giddet. 13
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Han er 36! Og jeg er også over 30. Vi har datet i fire måneder...ingen barn, stress eller styr. Jeg har en stund følt at han tenker i overkant mye på seg selv og synes nesten han virker narsissistisk til tider men fordi jeg er forelsket har jeg vel skjøvet tankene til side. Men dette i dag tok kaka føler jeg. Ikke fordi det isolert sett er en grusom ting av ham å gjøre men fordi jeg syns det sier mye om ham som person. Anonymous poster hash: beaf7...3bf 31
Gjest New_Girl Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Du ser poenget hans? Det gjør ikke jeg. Sånn drittsekkoppførsel hadde ikke jeg orket hvert fall. 20
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Herregud ..... Min type har aldri vært sint på meg for en nydelig frokost nesten hver helg i snart 3 år ... Typen din høres 18 år ?Anonymous poster hash: f15d7...726 1
encore Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Stakkars deg Nei du er ikke urimelig, tror mannen min hadde gått på en rosa sky resten av dagen om jeg hadde stelt i stand en halvparten så koselig frokost som det du gjorde! Utakknemlig fyr du har ass! 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 ..hvor finner dere alle søppelmennene? Dette er jo til å grine av. Anonymous poster hash: e8739...96e 20
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 han høres ut som en bortskjemt fjortis. Anonymous poster hash: 04c3c...e92 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 36 år? Ikke rart han har dame når han blir så sint.... Selvom i et nytt forhold ;(Anonymous poster hash: f15d7...726 1
Edvarda Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er forresten også B-menneske, men klokka var jo faktisk 12? Og det er aldri tidlig nok til å bli ordentlig SUR for at noen lager frokost til deg. Jeg er nysgjerrig på hvor gammel denne karen er 14
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Hadde jeg overnattet hos noen, og blitt vekt klokken tolv til nydelig dekket bord, ville jeg reagert med alt annet enn sinne. For en usjarmerende fyr. Utakknemlig er bare forbokstaven her. Lag omelett og varme rundstykker til en som blir kjempeglad for det! Anonymous poster hash: beaf7...3bf 33
Berit Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Synes det var respektlølt og sjofelt av han. Her sover mannen hos deg i ditt hjem, og du vil bare være hyggelig. Synes uansett han skulle satt pris på det. Men synes han ikke om det, kunne han sagt at han satte mer pris på om du ikke gjorde det og lot ham sove, men at det var nå snilt av deg og at han viste takknemlighet for at du ville det i beste mening. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Høres ut som du fortjener en bedre gutt som setter pris på deg - er romantisk og omsorgsfull. Kom deg ut av han!! Ikke være blind av kjærlighet - orker selv ikke sånne menn som blir sint selvom klokken er masse! Anonymous poster hash: f15d7...726 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Som B-menneske så blir jeg og sur hvis noen vekker meg når jeg ENDELIG kan sove ut i helgen. Jeg sover generelt 4-5 timer for lite hver natt mandag til fredag, så da sover jeg gjerne 12-13 timer i helgen fordi jeg er helt utslitt. Så jeg skjønner at han ble irritert. Selv om du bare mente å være snill. Anonymous poster hash: 33aba...569 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Fy for en oppførsel fra han! Dere har bare vært sammen 4 mnd, bor ikke sammen og har ikke barn! Han er ikke med deg for de riktige grunnene tenker jeg! Du må ikke akseptere denne oppførselen, han har ingen rett til å behandle deg slik! Du ser nå hvorfor han er singel... DUMP HAN! Anonymous poster hash: f4112...7ea 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå