Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen anbefalet et godt hårskum? Helst ett som ikke er så dyrt.

Jeg har halvlangt hår og vil helst ha litt hold i håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hva du mener med "ikke så dyrt". De billige fra Rema har jo ikke hold i det hele tatt, så da blir det på en måte bortkastede penger. Selv bruker jeg Wella High Hair, tror den koster ca 150 kroner, kjøpes hos frisør. Men den er stor da, ikke en liten flaske som de man får i dagligvarebutikken. Så du får mye for pengene i tillegg til at den gir bra hold.

Skrevet

Er veldig glad i Wellas Shock Wave Mousse! Fin pris også. :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva med John Frieda eller Nicky Clarke? Det er i hvertfall serier som er utviklet av kjente frisører. Selges hos Cubus, Vita osv, og koster i hvertfall under hundrelappen.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Fructis XXL er overraskende bra altså. Det lukter litt sterkt, men gir masse holdbart volum :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv bruker jeg Wella High Hair' date= tror den koster ca 150 kroner, kjøpes hos frisør. .

Dette koster ca hundrelappen på Nikita. Vet ikke om det er fast pris, men de har hatt den prisen lenge. Bare et tips, for jeg har sett det koste 150-200 hos andre salonger. Koster ca 75 kr på Lookfantastic, men da blir det jo frakt i tillegg. Men hvis man bestiller både skum og spray tror jeg det lønner seg og vel så det. Sprayen er dyrere enn skummet i salong, tror jeg nemlig..

Skrevet

Jeg kjøper den stort sett hos Nikita. Du har sikkert rett i at det er rundt 100-lappen, det er ganske lenge siden jeg kjøpte den sist, så jeg husker ikke så godt.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvordan er hårskum og hårspray fra Nicky Clark?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...