Sir Winston Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Ingen trigger netthat mer enn Jens Hvorfor? spør Marie Simonsen http://www.dagbladet.no/2014/03/22/kultur/hovedkommentar/kommentar/meninger/jens_stoltenberg/32433268/ Stakkels Jens Stoltenberg (Eller Jensemann, Jenzemann, Bulkejens osv) blir mobbet i kommentarfelterne, og som tro partisoldat og digital kjerring føler Marie trangen til å komme Allfaderen til hjelp. Her er litt klipp fra hennes kronikk: "Og likevel går deler av kommentarfeltene i svart når Stoltenberg er tema. Han fremkaller et sinne ingen andre norske politikere er til del, selv ikke på de ytterste fløyene. Det kan på sitt mest grisete minne om Palme-hatet. Med 22. juli som bakteppe er det grunn til å ta det på alvor, selv om mange mener det bør ties i hjel som et marginalt og vulgært fenomen. Hatet mot sosialdemokratiet, innvandring og feminisme er nettets trehodete troll, som verken oppsto eller endte med terroristen." ___________ "Han får skylda både for innvandring og likestilling, to utviklingstrekk som mange i kommentarfeltene misliker sterkt." ___________ "Noen er troll, noen har sosiale problemer, noen har et oppriktig engasjement, noen lar seg rive med, men noen har beksvarte sympatier som finner et velvillig ekko. Det er ikke tilfeldig hvilke temaer som trigger raseriet. Om de hater sosialdemokratiet, er det påfallende ofte liberale verdier som er under angrep, slik som likestilling, det flerkulturelle samfunn, homofili og selvbestemt abort. Det var aldri tvil om hvor den harde kjerne i kommentarfeltet ville ende i reservasjonsdebatten, trygt på lag med abortmotstandere." _________ Dette beskriver jo meg på en prikk, særlig den siste det. Så, da er det konstatert: Jeg er en - ikke brun - men "beksvart" Jense-hater!!! And, might i add; damned proud of it!!! 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Ingen trigger netthat mer enn Jens Hvorfor? spør Marie Simonsen http://www.dagbladet.no/2014/03/22/kultur/hovedkommentar/kommentar/meninger/jens_stoltenberg/32433268/ Stakkels Jens Stoltenberg (Eller Jensemann, Jenzemann, Bulkejens osv) blir mobbet i kommentarfelterne, og som tro partisoldat og digital kjerring føler Marie trangen til å komme Allfaderen til hjelp. Her er litt klipp fra hennes kronikk: "Og likevel går deler av kommentarfeltene i svart når Stoltenberg er tema. Han fremkaller et sinne ingen andre norske politikere er til del, selv ikke på de ytterste fløyene. Det kan på sitt mest grisete minne om Palme-hatet. Med 22. juli som bakteppe er det grunn til å ta det på alvor, selv om mange mener det bør ties i hjel som et marginalt og vulgært fenomen. Hatet mot sosialdemokratiet, innvandring og feminisme er nettets trehodete troll, som verken oppsto eller endte med terroristen." ___________ "Han får skylda både for innvandring og likestilling, to utviklingstrekk som mange i kommentarfeltene misliker sterkt." ___________ "Noen er troll, noen har sosiale problemer, noen har et oppriktig engasjement, noen lar seg rive med, men noen har beksvarte sympatier som finner et velvillig ekko. Det er ikke tilfeldig hvilke temaer som trigger raseriet. Om de hater sosialdemokratiet, er det påfallende ofte liberale verdier som er under angrep, slik som likestilling, det flerkulturelle samfunn, homofili og selvbestemt abort. Det var aldri tvil om hvor den harde kjerne i kommentarfeltet ville ende i reservasjonsdebatten, trygt på lag med abortmotstandere." _________ Dette beskriver jo meg på en prikk, særlig den siste det. Så, da er det konstatert: Jeg er en - ikke brun - men "beksvart" Jense-hater!!! And, might i add; damned proud of it!!! Javisst, du har store problemer om du mener at Marie Simonsen er meningspoliti. Og "kjerring"? Du snakker om å være antrofob. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 5
Sir Winston Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2014 Javisst, du har store problemer om du mener at Marie Simonsen er meningspoliti. Og "kjerring"? Du snakker om å være antrofob. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 Så du vet ikke hva uttrykket "digital kjerring" viser til? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Hehe, her traff Marie Simonsen en nerve hos spamtrollet! Anonymous poster hash: b22d6...1b1 11
kat-e Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor har ikke Simonsen vært like opptatt av hatet avisen rette i mot ambulanse sjåførene med falske beskyldninger om rasisme? Heldigvis vant han i mot Dagbladet i Høyesterett. Eller Dagbladet/Marte Michelets angrep på avdøde Steinar Lem : At han uttrykte skepsis til innvandringen, Islam i Norge. Heldigvis vant kona fram. 1
Sir Winston Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor har ikke Simonsen vært like opptatt av hatet avisen rette i mot ambulanse sjåførene med falske beskyldninger om rasisme? Heldigvis vant han i mot Dagbladet i Høyesterett. Eller Dagbladet/Marte Michelets angrep på avdøde Steinar Lem : At han uttrykte skepsis til innvandringen, Islam i Norge. Heldigvis vant kona fram. Nei, si det? Å høre Simonsens patetiske "forsvar" for Dagbladets rett til å drive med direkte karaktermord (seff i yttringsfrihetens hellige navn) er skremmende, rett og slett. Nei, når nett-hetsen går ut over de som Simonsen ikke liker, da er det jo ikke noe å bry seg med. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Hehe. Dette ser vi ikke bare i kommentarfeltene i nettaviser, men også på dette forumet. Mange av de faste her inne passer perfekt til Marie Simonsen beskrivelse av kommentarfeltnettroll. Anonymous poster hash: 52487...6d8 7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Problemet er at den sosialistiske elite har styrt Norge i mange ti år. Avisene, de fleste drevet av pressestøtten bestemmer hva som er politisk korrekt eller ikke. Så forandrer teknologien seg, vi har fått ønske om mer demokrati i feks Midt-Østen. I Norge har det ført til at flere tør å uttale seg. Vi har fått et åpner samfunn. Dagbladet må gjerne fortsette å kalle dette for grums eller troll, men jeg synes det er fint at noen tør å utfordre det så alt for politisk korrekte Norge. NRKs innslag om Romkvinnen som ble straffet for sin kultur (hun ble dømt for medvirkning til voldtekt av egen datter) hadde i feks 1975 blitt vedtatt som en sannhet. Heldigvis med et mer åpent samfunn og Internett ble NRK tatt i løgn. Det er også trist at Dagbladet føler seg truet av dette, men jeg vet hvorfor. Anonymous poster hash: 0a6db...3c4 3
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Sist jeg sjekket har Mari Simonsen samme rett til og utale seg som alle andre. Og det at hun sier noe som du er uenig med gjør henne ikke til menings politi. Eller er det slik at alle du er uenig med og har sine egen meninger er menings politi ? 5
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2014 Sist jeg sjekket har Mari Simonsen samme rett til og utale seg som alle andre. Og det at hun sier noe som du er uenig med gjør henne ikke til menings politi. Eller er det slik at alle du er uenig med og har sine egen meninger er menings politi ? Neida, men alle som har fri adgang til riksdekkende media og som klassifiserer alle som ikke deler deres nesegruse beundring for alt som er rødgrønt som 'brunt' og 'hat' - de er meningspoliti. Gamle AKP-M/L'er kan gå og visne, for alt jeg bryr meg - når de overtar makten i meningsdannende medier, da blir det ubehagelig. Det minner da om kontrollen over media i regimer som vi ikke liker å sammenlikne oss med. Propaganda og indoktrinering kaller man det, men det vet jo du sikkert mer om enn jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Sist jeg sjekket har Mari Simonsen samme rett til og utale seg som alle andre. Og det at hun sier noe som du er uenig med gjør henne ikke til menings politi. Eller er det slik at alle du er uenig med og har sine egen meninger er menings politi ? Meningspolitiet er de som er på venstresiden. Visstnok. Anonymous poster hash: 52487...6d8 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Neida, men alle som har fri adgang til riksdekkende media og som klassifiserer alle som ikke deler deres nesegruse beundring for alt som er rødgrønt som 'brunt' og 'hat' - de er meningspoliti. Sa han som i et annet innlegg karakteriserte politikere fra Rødt til Høyre som kommunister. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 3
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 23. mars 2014 Meningspolitiet er de som er på venstresiden. Visstnok. Anonymous poster hash: 52487...6d8 Nei, den Politisk Korrekte syken har spredt seg langt ut over det politiske landskapet, men det er helt klart en tendens til at dette får mer rabiate utslag når det er venstresiden som mener de har rett til å begrense de fri ytringene og den fri meningsdannelse. 1
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 23. mars 2014 Sa han som i et annet innlegg karakteriserte politikere fra Rødt til Høyre som kommunister. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 Jeg forstår, og sympatiserer med, at du har litt vanskelig for det. Jeg tar kortformen: Innskrenkning av eiendomsretten = kommunisme. Ble det klart nå?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Jeg forstår, og sympatiserer med, at du har litt vanskelig for det. Jeg tar kortformen: Innskrenkning av eiendomsretten = kommunisme. Ble det klart nå? Jeg har ikke vanskelig for det, men ser at du ikke skjønner at du skyter deg selv i benet her. Din lefling med begrepet kommunist er ikke det spøtt bedre enn å kalle alt som ikke er rødgrønt for brunt. Og hvem gjør egentlig det forresten? Jeg har sett FrP bli kalt brune, men ikke KrF, Venstre og Høyre. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Jeg forstår, og sympatiserer med, at du har litt vanskelig for det. Jeg tar kortformen: Innskrenkning av eiendomsretten = kommunisme. Ble det klart nå? Igjen du bruker ordet kommunist men jeg er nå enda sikkrere en jeg var i går at du ikke vet hva kommunisme er for noe. Og at du bare liker og slenge ut ordet 3
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 23. mars 2014 Igjen du bruker ordet kommunist men jeg er nå enda sikkrere en jeg var i går at du ikke vet hva kommunisme er for noe. Og at du bare liker og slenge ut ordet Feil. Og - korrekt.
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har ikke vanskelig for det, men ser at du ikke skjønner at du skyter deg selv i benet her. Din lefling med begrepet kommunist er ikke det spøtt bedre enn å kalle alt som ikke er rødgrønt for brunt. Og hvem gjør egentlig det forresten? Jeg har sett FrP bli kalt brune, men ikke KrF, Venstre og Høyre. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 Og du er helt cool med at FRP blir beskrevet med en betegnelse som spiller på Mousolinis brunskjorter?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Og du er helt cool med at FRP blir beskrevet med en betegnelse som spiller på Mousolinis brunskjorter? Nei, har jeg sagt det? Men jeg kan godt innrømme at jeg er veldig ucool med at du slenger om deg med PK og kommunisme hele tiden. Dvs. jeg er egentlig cool med det, det er bare det at det ikke er en kjeft som tar deg seriøst. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 4
Sir Winston Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 23. mars 2014 Nei, har jeg sagt det? Men jeg kan godt innrømme at jeg er veldig ucool med at du slenger om deg med PK og kommunisme hele tiden. Dvs. jeg er egentlig cool med det, det er bare det at det ikke er en kjeft som tar deg seriøst. Anonymous poster hash: 6d131...7c0 Jeg takker for omtanken og empatien, men det måtte vel så i tilfelle være mitt problem? Når PK-intelligensiaen kommer ned på vanlige folks plan, og diskuterer en spade som en spade, istedet for å opptrede som Meningspoliti, da skal jeg slutte å bruke disse uttrykk. NB: Jeg oppfatter ikke at andre ikke tar meg seriøst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå