Gå til innhold

Avvist, såret og deppa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så ville han ikke mer etter 5. date på 3 uke, da jeg sov hos han (vi hadde ikke hatt sex). Han hadde ikke fått følelser og ville ikke rote vekk tiden min. Kall meg gjerne desperat men han var en jeg virkelig hadde fått sansen for så jeg spurte han om han ville møtes igjen og det ville han ikke fordi "det ville blitt for rart".
Jeg takler avvisning veldig dårlig føler meg veldig verdiløs her jeg sitter. Noe av meg har bare lyst å slette han fra Snapchat og Facebook (nå som han har slettet meg fra Tinder), fordi jeg vet jeg vil bli skuffet dersom han sletter meg først.
Det jeg vil med dette innlegget er vel strengt tatt noen gode tips til hvordan man takler å bli avvist på best mulig måte.

Anonymous poster hash: 4362c...a3f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna mannfolk, så slipper du mer dritt. De er ikke verdt alle tårene, psykologtimene eller antidepressivaen.

Anonymous poster hash: 2961a...877
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra FB, slett han fra Snap, slett han fra livet ditt. Også ringer du en venninne eller noen som vet å verdsette deg og forteller hvor vondt du har det. Få trøst. Når du har grått ferdig, legger du planer for en hel uke slik at du ikke har tid til å være hjemme å gruble. Fortsett å gjør det til du føler at han gradvis forsvinner fra systemet ditt. Aksepter at han ikke har fått følelser og at det ikke gikk riktig vei for deg denne gangen. Tenk at du bare er ett steg nærmere den virkelige drømmemannen. Også gir du deg selv en klapp på skuldra for at du tør å date. Det er ikke bare bare. :)

Klem

Anonymous poster hash: 58158...892
  • Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Så ville han ikke mer etter 5. date på 3 uke, da jeg sov hos han (vi hadde ikke hatt sex). Han hadde ikke fått følelser og ville ikke rote vekk tiden min. Kall meg gjerne desperat men han var en jeg virkelig hadde fått sansen for så jeg spurte han om han ville møtes igjen og det ville han ikke fordi "det ville blitt for rart".

Jeg takler avvisning veldig dårlig føler meg veldig verdiløs her jeg sitter. Noe av meg har bare lyst å slette han fra Snapchat og Facebook (nå som han har slettet meg fra Tinder), fordi jeg vet jeg vil bli skuffet dersom han sletter meg først.

Det jeg vil med dette innlegget er vel strengt tatt noen gode tips til hvordan man takler å bli avvist på best mulig måte.

Anonymous poster hash: 4362c...a3f

Slett han fra Facebook og Snapchat og gå videre.

Det gjør vondt å bli avvist. Det er kanskje meningen at det skal gjøre litt vondt også når det skjer, selv om det er kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...