Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min påstand er at sosial status og økonomisk sterke menn, betyr mer for kvinners seleksjon enn mannens iboende egenskaper som menneske. - Hva mener du? - Velger du pengene eller mannen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For noe tullball.

Anonymous poster hash: 81331...23c
  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Datet en mann med både penger og veldig bra egenskaper, hadde jeg valgt å bli sammen med han hadde jeg hatt nedbetalt leilighet og bil og alt annet jeg kunne ønske meg......men, jeg var/er ikke forelsket så dessverre ble det ikke han. Jeg prøvde å bli forelsket fordi han er en veldig bra mann. Jeg kommer aldri til å velge penger og status over kjemi og kjærlighet.

Anonymous poster hash: a64e8...0e1
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Min påstand er at sosial status og økonomisk sterke menn, betyr mer for kvinners seleksjon enn mannens iboende egenskaper som menneske. - Hva mener du? - Velger du pengene eller mannen?

Min påstand er at kvinners utseende betyr mer for menns seleksjon enn kvinnens iboende egenskaper som menneske, - hva mener du? Vil du velge den snille og ikke så fine damen eller den blonde pene svinmerra?

• Liker 22
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva bygger du påstanden din på?

Gjest New_Girl
Skrevet

Det var i hvert fall ikke pengene jeg gikk etter da jeg traff mannen min, for det hadde han ingenting av. Jeg har penger så jeg klarer meg, jeg trenger ikke være rik for å være lykkelig.

Skrevet

Jeg tror det et lite mindre tall av kvinner som går etter penger og status.

Det er typisk de selvoppnevnte "kvalitetskvinnene" eller gold diggere som

forventer minst fem middager til over 2000 kroner, og mange gaver for at

mannen skal vise at han er villig til investere i dem.

Det store flertallet velger etter helt andre følelser.

• Liker 3
Skrevet

Hva bygger du påstanden din på?

Erfaring.

Skrevet

Min påstand er at kvinners utseende betyr mer for menns seleksjon enn kvinnens iboende egenskaper som menneske, - hva mener du? Vil du velge den snille og ikke så fine damen eller den blonde pene svinmerra?

Helt klart den blonde pene svinemerra. Helt klart.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Erfaring.

Men da kun dine egne erfaringer antar jeg?

Tenkt tanken på at du velger feil jenter? (- nå tar jeg for gitt at du er såpass ung at vi snakker om jenter. Korriger om det er feil).

De fleste velger basert på kjemi og at en gutt/mann har orden i egen økonomi.

Og så spiller det liten rolle for dem om han tjener litt over/litt under middels.

Skrevet

Tenkt tanken på at du velger feil jenter? (- nå tar jeg for gitt at du er såpass ung at vi snakker om jenter. Korriger om det er feil).

Og så spiller det liten rolle for dem om han tjener litt over/litt under middels.

Sorry assa, men dess eldre jeg blir, dess mindre fristende blir det med appelsinhud.

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=174655

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en millionær, og jeg må si at penger er ikke alt her i verden. Kjemien må stemme og hvis ikke personligheten er attraktiv er ikke mannen interessant heller. Men når det er sagt så ser man etter en man som kan forsørge og ta vare på kona si og penger er ikke helt urelevant heller, men en normal gjennomsnittlig inntekt holder i massevis for meg.

Anonymous poster hash: ac45a...13a

Skrevet

Fascinerende hvor lite ærlig kvinner er om dette temaet. Kvinner i all hovedsak søker rike menn med godt utseendet og høy sosial status.

Gjest Lille-pus
Skrevet

:skratte:

Ok ja... nok en av dem som har helt feilaktig kryssingspunkt mellom selvinnsikt og selvtillit.

Sorry mac... det er nok 'game over' for deg før du vasser i penger.

Og ikke engang da kan du være sikker på at de perfekte jentene ikke kun forelsker seg i bankkontoen din... ikke i deg.

Jeg synes ikke synd på deg. Du mener du 'fortjener' mer enn du selv kan 'tilby'.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Fascinerende hvor lite ærlig kvinner er om dette temaet. Kvinner i all hovedsak søker rike menn med godt utseendet og høy sosial status.

Hvis du allerede "vet" hva vi kvinner tenker om dette, hvorfor spør du da?

• Liker 9
Skrevet

Jeg kommer aldri til å velge penger og status over kjemi og kjærlighet.

Anonymous poster hash: a64e8...0e1

Dette velger jeg. Penger og status er ikke noe som er viktig for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...