AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Min ex har Tinder, og ett av bildene hans er han og datteren vår... Og jeg blir regelrett kvalm av det.. Er det egentlig greit? Kunne ikke falt meg inn å ha bilder av barna våre der, men ser flere menn har det.. Anonymous poster hash: 55351...88b
Pepperkake88 Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde ikke likt det. For mange er Tinder et sted for å finne seg et ligg....Sier for mange, men ikke alle selvfølgelig. Hadde ikke likt at eksen brukte barnet mitt til å tiltrekke damer.. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Tja. Bilde er kanskje litt unødvendig, men det er jo iallefall ærlig å være åpen om at han er far, så han ikke "lurer" kvinner som absolutt ikke er interessert i menn med barn fra et tidligere forhold. Anonymous poster hash: cc044...af3 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Ts her. Han har skrevet at han har barn, da trenger han jo strengt tatt ikke bruke bilder av barna på en date-app?Anonymous poster hash: 55351...88b 2
Kattugla Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 På plussiden er det lettere å "skremme vekk" de useriøse som egentlig ikke ønsker et stebarn på slep, hvis det er et bilde av han og barnet der. Jeg vet jo ikke om det er hans tanke, men det sier "pakkeløsning" mer enn noe annet! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Nei, det synes jeg ikke er greit. Samme mener jeg om bilder av barna på Facebook og andre sosiale medier. Anonymous poster hash: 23eea...3ab 4
Medusa13 Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Nei det er absolutt ikke greit. Det er ikke lite som er skrevet om å legge bilder av barn ut på nett. Hvis du søker på temaet vil du finne advarsler i bøtter og spann. Be ham om å fjerne bildet. Ikke sikkert han har tenkt noe vondt med det, men det spiller ingen rolle. Du må være enig i at bildet legges ut, og er barnet stort nok til å ha en mening om det, skal det spørres også
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Mye bedre at han er åpen om det, så ikke han drar en barnehater inn i livene deres.
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Nei det er absolutt ikke greit. Det er ikke lite som er skrevet om å legge bilder av barn ut på nett. Hvis du søker på temaet vil du finne advarsler i bøtter og spann. Be ham om å fjerne bildet. Ikke sikkert han har tenkt noe vondt med det, men det spiller ingen rolle. Du må være enig i at bildet legges ut, og er barnet stort nok til å ha en mening om det, skal det spørres også Av steder man kan legge ut bilder av ungen er Tinder faktisk ett av de mer harmløse. Setter fem kroner på at moren legger ut bilder av ungen sin på Facebook. Selv om vennelisten er smalere er formatet mye større - altså mer verdifullt i en misbruksituasjon. 2
xinnia Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Tinder er koblet opp i mot facebook, så bildet kommer vel fra der.. eller tar jeg helt feil?
Medusa13 Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Av steder man kan legge ut bilder av ungen er Tinder faktisk ett av de mer harmløse. Setter fem kroner på at moren legger ut bilder av ungen sin på Facebook. Selv om vennelisten er smalere er formatet mye større - altså mer verdifullt i en misbruksituasjon. Hvis det er tilfelle så er det like galt. Jeg kjenner ikke Tinder, men uansett er det å legge ut bilder av andre på nett uten godkjennelse ikke akseptabelt og helt unødvendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå