AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg fikk en skade for noen måneder siden, og den skaden gjør at jeg ikke kan trene noenting frem til jeg blir bra igjen, og fysioterapeuten sier det kan ta lang tid, flere måneder. Det er så utrolig kjedelig. Jeg hadde trent hver dag i lang tid og endelig blitt utrolig motivert og sett forandringer. Men nå er jeg tilbake på null igjen. Alt det harde arbeidet var til ingen nytte for jeg mista all muskelmasse:( Jeg blir helt frustrert. Noen andre som har opplevd slik? Hva gjorde dere?Anonymous poster hash: ce870...ae0
Gjest constance90 Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Fikk en overbelastning i rygg for 6 år siden og hadde endelig klart å trene det opp igjen. Så pådrog jeg meg en nakkeskade i høst og måtte begynne på nytt. Jeg får trene men med minimalt vekt og treg økter. Ting tar tid!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har hatt en skulder-/arm-/nakkeskade siden januar. Får ikke lov til å trene med vekter, eller belaste området. Min løsning har blitt rene økter på mølle, spinning innimellom, og god gammeldags apparattrening på ben. Har fått lov til å trappe litt opp nå, uten vekter, så nå går jeg på pilates, og våget meg en tur i svømmehallen. Vet ikke hvordan skade du har, men min erfaring er at jeg bare måtte tenke litt annerledes. Var midt inne i et bra program for styrke på armer og overkropp, og gledet meg til definerte armer i sommer. Nå har jeg ikke trent armer på over 2 mnd..Anonymous poster hash: 78308...6df
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Det høres merkelig ut at du ikke kan trene noe i det hele tatt. Da lurer jeg på hva slags skade du har. Anonymous poster hash: c2aa2...b4c
Teriyaki Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Ja, jeg har slitt med knærne, noe som har ført til at jeg ikke har kunnet jogge så langt som jeg har hatt lyst til og mange dager har jeg ikke kunnet trene i det hele tatt. Har trent meg gradvis opp nå og kan nå jogge så langt jeg vil.
maria b Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Fikk et brudd i foten for et halvt år siden. Det gjorde at jeg måtte si farvel til både tredemølle og steptimer. Jeg måtte da etterhvert finne andre måter å trene cardio på. Presset meg selv til å gå på spinningtimer. Syntes det var grusomt de første gangene. Nå er jeg nærmest hekta på det. Trener det 3 ganger pr uke. Pluss styrke 2 ganger pr uke. Styrke har jeg trent hele tiden mens jeg var skadet også. Humpet rundt på krykker på Elixia, men var selvsagt forsiktig med hva jeg trente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå