Rio Skrevet 3. juni 2004 #1 Skrevet 3. juni 2004 idag hadde jeg meg en liten shoppingtur.. stakk innom vita, og øynene mine lyste opp da jeg så to små søte lypsyl tuber.. her prater vi om den originale lypsylen.. jeg tenkte WOW så bra.. raska til meg den i hudfarge.. og kleisja den på meg så fort jeg var ute av butikken.. den luktet kjempegodt, skinner som en lipgloss, var ikke klissete, smakte ingenting og gjorde bare godt for leppene!! jeg har funnet min bestevenn!! jeg er frelst! nå kan jeg kysse kjærsten uten at han sitter igjen med hele greia på sine lepper! :D jeg skal jammen kjøpe den som var i rosa også.. de har vel vært i butikkene lenge? :oops: andre som har prøvd dem?
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Ja, jeg har prøvd den, og jeg synes den var skikkelig dårlig. Den var noe av det mest uholdbare jeg har prøvd, og leppene mine ble helt "avhengig" etter en dags bruk. Min gikk i søpla!
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Jeg må si meg enig med Katriana, jeg synes ikke noen av de originale lypsylene er bra. De inneholder ingenting som faktisk hjelper leppene, istedet må man smøre på igjen og igjen. Flere hudpleiere har sagt at lypsyler må inneholde E-vitamin for å virke og det har jeg merket selv, prøv en så ser du forskjellen!
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Dakar Rio, snakk om gledesdrepere Har ikke prøvd den jeg, men den hørtes jo bra ut...
Rio Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2004 uff, så trist da.. måtte dere drepe den lille gleden min da? uansett, jeg liker den.. kan ikke måle seg med noen av de andre sortene jeg har prøvd.. lipglosser klissjer alltid.. lypsyl har alltid vært der for meg hvilken bruker du da Arkana?
Cupcake Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Er det den som heter noe med Shine? Så en reklame for en stund siden...
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 Dakar Rio, snakk om gledesdrepere Har ikke prøvd den jeg, men den hørtes jo bra ut... Jammen herregud da!!! Er det blitt forbudt på KG å si seg uenig??
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #9 Skrevet 3. juni 2004 uff, så trist da.. måtte dere drepe den lille gleden min da? Mener du dette Rio??? At fordi jeg ikke likte den, så har jeg drept DIN glede ved at DU synes den er fantastisk?
Tusseline Skrevet 3. juni 2004 #10 Skrevet 3. juni 2004 :o Katriana da, ta det med en klype salt! *frustrert og sjokkert over hvordan enkelte kan reagere til tider*
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 uff, så trist da.. måtte dere drepe den lille gleden min da? uansett, jeg liker den.. kan ikke måle seg med noen av de andre sortene jeg har prøvd.. lipglosser klissjer alltid.. lypsyl har alltid vært der for meg hvilken bruker du da Arkana? Jeg bruker vanligvis en med kakaosmør, tror ikke den fås kjøpt i Norge. Men labello har en som er bra, med E-vitamin (husker ikke helt hva den heter, men det står på pakken i allefall).
sirka Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Mener du dette Rio??? At fordi jeg ikke likte den, så har jeg drept DIN glede ved at DU synes den er fantastisk? Det lille blunket bak Rios kommentar burde gitt deg et hint om at dette ikke var alvorlig ment... Snakk om å blåse seg opp....
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 :o Katriana da, ta det med en klype salt! *frustrert og sjokkert over hvordan enkelte kan reagere til tider* Jeg håper jo at de sa det med at jeg ødela ved å si min mening, sa det litt på spøk da. Men en vet jo aldri. Og hvis ikke, ja da er jeg sjokkert. Så får du synes jeg reagerer så teit du bare vil.
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 Ojoj... :o Jeg tulla jo bare da. Selvfølgelig greit å slakte lepomaden som Rio likte så godt. Det var bare litt morsomt for hun var liksom helt i hundre over den Lypsylen
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Det var bare litt morsomt for hun var liksom helt i hundre over den Lypsylen Jeg må faktisk innrømme at jeg hadde ørlite dårlig samvittighet straks jeg hadde trykket på send-knappen. :oops: Men tenkte som så at det er jo bare min personlige mening, og hvis Rio er fornøyd så er jo det viktigere enn andres meninger.
Gjest Xavia Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 Ojoj... :o Jeg tulla jo bare da. Selvfølgelig greit å slakte lepomaden som Rio likte så godt. Det var bare litt morsomt for hun var liksom helt i hundre over den Lypsylen Det var godt å høre. Det er ikke alltid så godt å få med seg hva som er humor, og hva som er ramme alvor her inne. Men smileyen til Rio burde ha gitt meg et hint, enig i det.
Rio Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2004 er så artig når tråder havner helt på jordet, som nå.. nå må dere ikke være så hissige! jeg mente ikke det jeg sa om å drepe gleden min blabla.. kjære folk da.. dårlig samvittighet arkana? :D hat lypsyl, hat meg.. hehe.. samma det vel.. men det hadde vært -litt- kult med bare én person som likte denne lypsylen min da? 8)
Gjest Lilleulv Skrevet 3. juni 2004 #18 Skrevet 3. juni 2004 Vanskelig å oppfatte tonefall når ting er skrevet. Det har jeg lært på IT-studiet mitt
Girl-Next-Door Skrevet 3. juni 2004 #19 Skrevet 3. juni 2004 Jeg liker denne lypsylen kjempegodt, Rio!!! Ble også helt i ekstase da jeg prøvde den. Jeg har sikkert 1000 (litt overdrevet....) lipglosser i alle varianter og prisklasser, og "Lypsyl shine" rager høyt hos meg. Den fungerer kanskje ikke som leppe-pleie, men som lipgloss er den super med god lukt, konsistens og glans!! Også er den billig
Rio Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2004 johoo!! så kjekt da girl-next-door! jeg også har sikkert 1000 lipglosser.. bare dritt alt sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå