AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Tilbake fra studentfest, er blant de få som aldri klarer å bli sett på som attraktiv. Er egentlig ganske utrolig hvor mange som blir sjekket opp eller får positiv feetback når de sjekker opp. Denne gangen prøvde jeg meg faktisk på jenter som selv får avslag, men er selvsagt ikke god nok der helller. Anonymous poster hash: c29fb...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Tilbake fra studentfest, er blant de få som aldri klarer å bli sett på som attraktiv. Er egentlig ganske utrolig hvor mange som blir sjekket opp eller får positiv feetback når de sjekker opp. Denne gangen prøvde jeg meg faktisk på jenter som selv får avslag, men er selvsagt ikke god nok der helller. Anonymous poster hash: c29fb...4b7 Kudos til deg for at du innser ditt egentlige nedslagsfelt! Fortsett sånn så ordner det det nok tilslutt Anonymous poster hash: 3ffab...dca
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Kudos til deg for at du innser ditt egentlige nedslagsfelt! Fortsett sånn så ordner det det nok tilslutt Anonymous poster hash: 3ffab...dca Takktakk:-) Anonymous poster hash: c29fb...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Jenter er ikke nødvendigvis interessert bare fordi du er på deres level, du må lete videre ja:) For jenter er det sjeldnere at man er interessert, men ikke mist håpet av den grunn, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 71ad3...d78
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Jenter er ikke nødvendigvis interessert bare fordi du er på deres level, du må lete videre ja:) For jenter er det sjeldnere at man er interessert, men ikke mist håpet av den grunn, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 71ad3...d78 Nåja, tror det er mer jeg som ikke er interessant enn at jenter er kresne. I hvert fall jentene på mitt studie:-) TS Anonymous poster hash: c29fb...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå