Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år. Jeg stoler fullt og helt på han , og det er derfor som regel ikke et problem for meg at han reiser ut på byen med Guttegjengen. Selv om dette ofte betyr = fylla, de single finner seg damer og det ender med nach. Jeg skal innrømme at det ikke alltid er like hyggelig at hver gang gutta skal møtes, så ender det med at andre jenter blir invitert, men dette er noe jeg bare har vendt meg til. Det som derimot plager meg litt er at samboeren min har en veldig god kompis, som er den største festløven og jenteflørten jeg vet om. Problemet som har oppstått nå, er at jeg føler denne kompisen ser på kjæresten min som en som blir med som wingman og er med på alt! De har vært ute tre helger på rad nå, og slik som i dag reiste de to alene på et utested med 18 års grense.. Guttene er 23! Jeg syns dette er veldig ubehagelig.. Jeg har ikke noe problem med at typen reiser ut og koser seg, men er ikke interessert i at han skal være med kun for å sjekke damer med denne kompisen. Er det bare jeg som syns at dette blir feil? Er så redd for å være den sure dama som sitter hjemme, men jeg vet selv hvordan det kan bli på byen. Det blir jo at han blir stående der med venninner av den dama kompisen prøver seg på, og skjønner ikke hvorfor de ikke heller evt kan ha med flere, eller finne på noe annet! Er ikke like koselig å ringe, høre masse i jenter i bakgrunn, når planen egentlig var å kose seg med en kompis. Hvor mye tolerere dere av sånn? Og hvordan kan man si ifra uten å ende opp med å kritisere? Syns bare at de andre gutta i den gjengen som har dame, har roet seg litt ned.. Mens min er med ut for å sjekke opp damer til kompisen liksom. Syns det er litt ubehagelig :/

Anonymous poster hash: b6a01...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal også sies at denne kompisen kun er ute etter å få seg et ligg..

Skrevet

Hadde blitt kjempe glad for svar!! Sitter bare her og blir oppgitt, og aner ikke om jeg overreagerer eller ikke!!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei og nei. Det her er helt feil. Du må ikke finne deg i det! Du overreagerer på ingen måte, og han hadde garantert ikke likt det om det var motsatt situasjon. Det er utrolig dårlig gjort av han at han faktisk går med på det der for kompisen.. Jeg hadde ikke likt det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8c6fe...520
AnonymBruker
Skrevet

Ikke finn deg i det. Hadde reagert på samme måte som deg!

Anonymous poster hash: c501c...e61

Skrevet

Jeg hadde ikke syntes dette var helt ok, men forstår godt situasjonen med at du ikke vil være "den sure kjæresten". Jeg er helt sikker på at han ikke hadde likt situasjonen så godt om det var omvendt, men har du tatt det opp med han? Jeg hadde ikke selv funnet meg i dette, så synes du virker utrolig tålmodig om dette. Menn vil være menn, men det er da grenser...

Gjest Gjest
Skrevet

Men TS, kan ikke du også gå på byen da? Ta med noen venninner og tilfeldigvis treffe på den her guttegjengen... ?

• Liker 3
Skrevet

Jeg var i din situasjon tidligere, bare at jeg var den som følte at jeg måtte bli med venninnene min til siste slutt på byen. Gikk på nach og tenkte ikke at det kunne være ubehagelig for kjæresten min. Han sa ifra at han syns det var dumt, ikke minst fordi han kunne bli bekymret for meg når jeg var med ukjente.

Kan være at han har et behov for å ikke være han der som bare er hjemme i helgene fordi han er sammen med ei, men jeg mener at han skal ta hensyn til deg. Men da må du gi beskjed om hva du tenker.

Gjest Chloe87
Skrevet

Hvordan ville han reagert hvis du begynner å gjøre det samme? Do it!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke orket å være sammen med en som er en partyløve, når jeg selv absolutt ikke er det!

Forstår det godt, TS!

Kan du ikke bare si at det hadde vært hyggelig å hatt helgekveldene sammen i stedet? Lage god mat, ha vin, se en fin film, gå på kino sammen osv?

Synes kjæresten din virker umoden.

Anonymous poster hash: a4f4d...b06
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han ikke gjør noe galt(er utro mot deg), så ser jeg ikke problemet..

Anonymous poster hash: c99d3...956
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

overpynt deg! gjør deg rå sexy og få med deg ei vennine ut og se åssen han reagerer :laugh:

Kansje det blir han som foreslår hjemmekvelder da =)

Anonymous poster hash: fa1b7...7ad
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor går man egentlig ut på byen alene med kamerater eller venninner når man er sammen med noen fast.

Hvorfor går man ikke sammen ut som kjærestepar egentlig?

Jeg kan forstå det hvis det er et julebord med jobben der bare de ansatte er invitert eller en venn eller venninnes bursdag og man er invitert med ut på middag som gjest eller et utdrikningskalas, men bortsett fra det så synes jeg det er merkelig at man først vil være kjærester og gjerne være sammen, men så vil man samtidig ut på byen med kamerater/venninner som om man skulle være singel.

Hvis jeg hadde først blir sammen med en som jeg kanskje til og med hadde truffet på byen og vi flyttet sammen og så hadde jeg plutselig sittet hjemme og ventet på han for at han var ute med kamerater og jeg eventuelt måtte gå ut med venninnene som før vi ble sammen så kunne jeg vel like gjerne være singel.

Personlig så ville jeg aldri vært i et forhold som skulle være på den måten.

I min verden så går vi ut sammen og vi går hjem sammen. Så enkelt er det.

Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

.

Endret av Nigiria
Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke likt det så godt dersom jeg var i samme situasjon som deg, TS. Jeg foreslår å bare si rett ut hva du føler om det, men på en måte slik at det ikke høres ut som du anklager ham for å være en sånn type eller at du forventer at han vil gjøre noe dumt, men at du ikke er helt komfortabel med det og spør hva han mener med det. Prøv å spørre han om han har tenkt over at det kanskje kan virke litt rart for deg at det ikke bare er en kveld der han koser seg på byen med kompiser.

Så lenge han ikke gjør noe galt(er utro mot deg), så ser jeg ikke problemet..

Anonymous poster hash: c99d3...956

Det er vel nettopp frykten for at det skal skje som er det TS er bekymret for her? Selv om det ikke har skjedd enda betyr ikke det at man ikke er redd for at det skal skje.

AnonymBruker
Skrevet

Det var som å lese om meg om min eks det der. Vi var sammen i 3 år, samboere i 2. Fra vi var ca 22 til 25 år. Han var en skikkelig festetype, ville helst på byen hver fredag og hver lørdag. Hjemmekvelder syntes han var dødsskjedelig og hadde vi det en sjelden gang satt han å var superrastløs og verket etter å dra ut.

Han skulle ofte på guttekvelder, hvor kun gutta var velkommen, men her endte det ofte opp med at hvis vi snakket sammen på tlf i løpet av kvelden så hørte jeg jentestemmer i bakgrunnen (på vors). Viste seg at de hadde invitert med noen venninner. Så venninne var velkommen på guttekveld, men ikke dama.

Ofte kom han hjem i 7-8 tiden på morgenen, etter å ha vært på nach. Hvis vi gikk ut sammen, endte det som regel opp med at jeg dro hjem når utestedene stengte, mens han dro videre på nach. For å være helt ærlig var det der det verste forholdet jeg har vært i og jeg skjønner ikke at jeg holdt ut så lenge og fant meg i alt mulig. Han fikk nye venner på facebook hver helg, rundt 5-8 jenter hver gang. Husker flere ganger hvor enkelte jenter skrev på wallen hans, ting som "hei vennen, kommer du å besøker meg på jobb idag? Kjeeeder meg og savner deg <3". Og dette var jenter jeg aldri hadde hørt om, visste ikke hvem de var eller noenting. Nei, jeg er virkelig overlykkelig over å ha bli kvitt han fyren, håper ikke det er han du har "overtatt"...

Anonymous poster hash: 0de22...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...