AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Vet at noen sier at jeg burde få hjelp osv, og jeg er helt enig. Jeg burde ha noen å prate med, noen til å sette meg på plass, slå meg i ansiktet og si "Nå våkner du opp". Men jeg vil ikke, for jeg kan ikke avsløre meg.. Derfor skriver jeg det her. Døm meg akkurat som dere vil, jeg vet noe er galt med meg uansett. Vil ikke gi dere de drøyeste detaljene om livet mitt, jeg vil gjøre det kortfattet. Egentlig så syntes jeg livet mitt er så fasinerende at jeg nesten burde skrive en dagbok om det. Tror jeg hadde fått noen lesere faktisk, hehe.. Men seriøst, jeg tror jeg trenger hjelp. Hele livet mitt har jeg lyvd. Om alt. Og spesielt de siste årene. Jeg har hatt kjæreste og samboer i 6 år nå, vi har et nyfødt barn, hus og hund. Vi lever et typisk A4 liv. Vi har begge jobber + jeg studerer litt ved sidenav. Vi er to kjedlige mennesker egentlig, ikke sosiale og eier ikke gode venner mer egentlig. Hver gang min samboer ikke er hjemme/har lagt seg for kvelden, begynner mitt nye liv. Jeg logger på skype og snakker med de 3-4 kjekke guttene jeg har møtt via nettet, ingen av dem fra Norge. Jeg er betatt av et par av de og vi har snakket sammen i flere år nå. De tror jeg heter noe helt annet, de tror jeg er singel og at jeg ikke har barn. De tror jeg er tynn mens jeg egentlig er feit. Idet samboer legger seg går jeg inn på badet, sminker meg, taper magen stramt med gaffateip(for å se tynn ut) og stiller om hjernen til å være "nummer to". Jeg har vært på "jobbreise" i Frankrike, som egentlig var en reise for å møte denne ene gutten. Det var helt fantastisk, aldri hatt en så sensuell intens helg i hele mitt liv. I tillegg brydde han seg ikke om at jeg hadde noen ekstra kilo på kroppen. Han ble forelsket i meg, og før jeg visste ord av det hadde han tatt et fly til Norge for å overraske meg. Han ringte meg via skype, lurte på hvor i *byen jeg bor i* jeg bodde, hva adressa var liksom. Fikk helt panikk, sa til samboer jeg måtte til Oslo på et seminar, tok med meg denne gutten og dro på hotell i Oslo en helg. Etter disse to helgene kommer jeg hjem som den "kjedlige" jenta igjen. Skifter klær, tar av sminka, slepper ut magen og steller meg for å lage middag. Jeg eier ikke dårlig samvittighet, fordi det ikke er "meg" som er utro, det er "hu andre". Har mange lignende eksempler, og "jeg" har kysset og flørtet med andre gutter opptil flere ganger. Jeg kan finne på å lyve til folk(gutter) som slutter å gi meg oppmerksomhet med at "jeg ble voldtatt forrige uke" osv, kun for at noen skal gi meg sympati og kjærlighet + at jeg elsker å lyve. Det gir et rush å kunne skape sine egne historier. Jeg elsker barnet mitt over alt på jord, samtidig skulle jeg ønske at jeg ikke hadde barn. Jeg vil være fri. Klarte også å rote meg borti en kollega som er 20 år eldre enn meg kun for å trollbinde han med min ungdommelige kropp (faktisk! skjønner dere hvor rar jeg er??) Jeg vil ikke bo her i Norge, jeg vil bo i statene, feste hele dagen - hele uka. Rote med alle kjekke gutter jeg ser. Jeg vil føle at jeg lever. Jeg gjør ikke det i mitt A4 liv, det er ikke nok for meg! Jeg tror det er derfor jeg er en annen idet samboer legger seg/drar på jobb. At jeg "lager" det livet jeg vil. Jeg er egentlig en søt og uskyldig person, jeg tenner ikke på menn eldre enn 30 år og jeg hater smerte, mens den andre personen er utadvendt, bitch, tenner på eldre menn og elsker smerte, spesielt hvis det er smerte under sex. Jeg er to personer av helt forskjellige verdier, og jeg er redd jeg snart "avslører" meg. Jeg kan nevne masse annet og, men vil ikke gjøre det for langt. Kan jeg være schitzofren? Er jeg psykriatrisk? Hjelp meg! Anonymous poster hash: c5436...98d
Polly Ester Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Du har løyet hele livet, jeg gjetter på at dette du dikter opp her også er en løgn. 12
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Du har løyet hele livet, jeg gjetter på at dette du dikter opp her også er en løgn. Det må du gjerne tro, men det jeg forteller her er ren og hel sannhet, for å lufte det jeg ikke kan si til noen, men også får å få "et slag i ansiktet". Jeg orker ikke leve sånn. Jeg er ung, jeg kan ikke holde på sånn her resten av livet. Jeg har fått ètt liv, men lever to. Jeg er håpløs, og vet faktisk ikke hvordan jeg skal bli kvitt denne dritten. Anonymous poster hash: c5436...98d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Du trenger å snakke med noen. Få en legetime, eller en time hos psykolog. Dette har nok gått lengre enn det du hadde tenkt. Anonymous poster hash: 31c5b...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Samboeren din.. Er han en snill fyr? Behandler han deg bra? Anonymous poster hash: 40ef5...750 1
GammelKaktus Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Du trenger nok hjelp ja. Du får begynne med å bestille en hastetime hos fastlegen din og skrive ut det du har skrevet her så kan han nok hjelpe deg videre. Lykke til. 1
Gjest lipgloss Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 huff dette hørtes ikke kjekt ut i det hele tatt,ta en tur til fastlegen din,så blir du henvist til psykolog som kan hjelpe deg,før eller siden vil alt rakne og falle sammen og da er veien tilbake vanskelig,med tanke på at du kan miste familien din
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Du har løyet hele livet, jeg gjetter på at dette du dikter opp her også er en løgn. Ja, innlegget er fra en Attention Seeker...Anonymous poster hash: b9ccb...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 TS her! Dere har selvfølgelig helt rett, men jeg tørr ikke gå til psykolog, og vet ikke om jeg klarer det heller. Fikk en depresjon for en liten stund tilbake og måtte til psykolog, det endte bare med at jeg løy der og slik at jeg ble fratatt denne depresjonen. Vet ting kommer til å rakne en dag, men det er vanskelig for meg å innrømme mitt syke liv da jeg er for "stolt". Jeg har en lang utdanning og en god jobb der jeg blir høyt respektert, jeg vil ikke åpne meg for noen å innrømme dette. Samboeren din.. Er han en snill fyr? Behandler han deg bra? Anonymous poster hash: 40ef5...750 Ja, han er veldig snill. Skikkelig god mann som ikke fortjener dette! Anonymous poster hash: c5436...98d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Du hadde meg helt til Gaffatape. Tommylife viser deg hvorfor. Anonymous poster hash: d6154...101 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Du hadde meg helt til Gaffatape. Tommylife viser deg hvorfor. Anonymous poster hash: d6154...101 Hehe, gjør heldigvis ikke vondt siden magen min ikke har noe særlig hår Anonymous poster hash: c5436...98d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Hehe, gjør heldigvis ikke vondt siden magen min ikke har noe særlig hår Anonymous poster hash: c5436...98d Hvorfor kjøper du ikke en hold-in, eller korsett? :S Anonymous poster hash: 40ef5...750 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor kjøper du ikke en hold-in, eller korsett? :S Anonymous poster hash: 40ef5...750 Får ikke like bra effekt. Får ikke pushet fettet på hoftene ordentlig inn. Anonymous poster hash: c5436...98d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Får ikke like bra effekt. Får ikke pushet fettet på hoftene ordentlig inn. Anonymous poster hash: c5436...98d Er det ikke bare lettere å slanke seg enn å tape magen inn? Anonymous poster hash: 40ef5...750
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Er det ikke bare lettere å slanke seg enn å tape magen inn? Anonymous poster hash: 40ef5...750 Holder på.. Anonymous poster hash: c5436...98d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Gjesp, bullshit Anonymous poster hash: eeb73...b0a
MarianneE Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Jeg datt av ved gaffateipen. Dessuten har jeg aldri hørt om noen som har tid&energi til å skype på natta med en nyfødt baby i hus. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Hvordan liker disse typene du treffer gaffasurret mage da? Og hva sier mannen din til at du er rød og øm over hele magen etter gaffatape?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Den var stygg TS. Det er som om jeg håper det påfaller deg noe stygt en gang, type ting der du må bite hardt i puta for å fortelle, sånn at du kunne satt ting i fokus. Skam deg.Anonymous poster hash: 11b88...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå