AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Vet at noen sier at jeg burde få hjelp osv, og jeg er helt enig. Jeg burde ha noen å prate med, noen til å sette meg på plass, slå meg i ansiktet og si "Nå våkner du opp". Men jeg vil ikke, for jeg kan ikke avsløre meg.. Derfor skriver jeg det her. Døm meg akkurat som dere vil, jeg vet noe er galt med meg uansett. Vil ikke gi dere de drøyeste detaljene om livet mitt, jeg vil gjøre det kortfattet. Egentlig så syntes jeg livet mitt er så fasinerende at jeg nesten burde skrive en dagbok om det. Tror jeg hadde fått noen lesere faktisk, hehe.. Men seriøst, jeg tror jeg trenger hjelp. Hele livet mitt har jeg lyvd. Om alt. Og spesielt de siste årene. Jeg har hatt kjæreste og samboer i 6 år nå, vi har et nyfødt barn, hus og hund. Vi lever et typisk A4 liv. Vi har begge jobber + jeg studerer litt ved sidenav. Vi er to kjedlige mennesker egentlig, ikke sosiale og eier ikke gode venner mer egentlig. Hver gang min samboer ikke er hjemme/har lagt seg for kvelden, begynner mitt nye liv. Jeg logger på skype og snakker med de 3-4 kjekke guttene jeg har møtt via nettet, ingen av dem fra Norge. Jeg er betatt av et par av de og vi har snakket sammen i flere år nå. De tror jeg heter noe helt annet, de tror jeg er singel og at jeg ikke har barn. De tror jeg er tynn mens jeg egentlig er feit. Idet samboer legger seg går jeg inn på badet, sminker meg, taper magen stramt med gaffateip(for å se tynn ut) og stiller om hjernen til å være "nummer to". Jeg har vært på "jobbreise" i Frankrike, som egentlig var en reise for å møte denne ene gutten. Det var helt fantastisk, aldri hatt en så sensuell intens helg i hele mitt liv. I tillegg brydde han seg ikke om at jeg hadde noen ekstra kilo på kroppen. Han ble forelsket i meg, og før jeg visste ord av det hadde han tatt et fly til Norge for å overraske meg. Han ringte meg via skype, lurte på hvor i *byen jeg bor i* jeg bodde, hva adressa var liksom. Fikk helt panikk, sa til samboer jeg måt