AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Har vært sammen med kjæresten i over et år nå. Begynner å tvile litt på følelsene mine. Føler meg ikke forelsket lengre. Vi har det greit sammen. Lurer på om jeg ikke liker han som før lengre, eller om det bare er forelskelsen som har gått over. Er glad i han fortsatt, men den spenninga, lidenskapen og forelskelsen som vi hadde før er borte.Anonymous poster hash: 71f1c...bf7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Har lest at den lengste forelskelserusen kan vare i 2 år. Om du tenker sånn om kjæresten din så er det ikke sikkert han er den rette. Jeg har vært sammen med kjæresten i 4 år, og vet at jeg vil ha han. (Selv om forelskelsesrusen er over): Anonymous poster hash: c4aff...d00
roberta Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Forelskelsen varte i 2-3 år. Gikk gradvis over i en roligere og behagelig tilværelse med mannen jeg elsker
lillerosin Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Forelskelsen går over når du får det du vil ha. Ikke når dere blir sammen, men når du føler at du har kontroll, når du føler deg trygg på å ikke bli forlatt. Når du kjenner personen så godt at mystikken som skaper spenningen forsvinner. Men det er visst da det går over i kjærlighet? Folk kan ikke uttale seg om han er den rette eller ikke fordi forelskelsen har gått over Jeg føler det alltid ubehagelig og rart når ting blir litt mer rolig og trygt, når det ikke er like spennende som før. Andre elsker trygghet og er kjempekomfortable med det. Det betyr så klart ikke at jeg aldri finner den rette mens de trygghetssøkene alltid gjør det, det betyr nok bare at mens noen har behov for trygghet så har andre større behov for lidenskap. Mener ikke at disse tingene er umulige å kombinere, men tror det er vanskelig og krever mye jobb og kunnskap.
Gjest smilejenta Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Har lest at den lengste forelskelserusen kan vare i 2 år. Om du tenker sånn om kjæresten din så er det ikke sikkert han er den rette. Jeg har vært sammen med kjæresten i 4 år, og vet at jeg vil ha han. (Selv om forelskelsesrusen er over):Anonymous poster hash: c4aff...d00 Da er det i alle fall ikke sant det du har lest, for min (vår) forelskelserus er fortsatt på topp, og vi har vært sammen i snart 4 år :-)
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Da er det i alle fall ikke sant det du har lest, for min (vår) forelskelserus er fortsatt på topp, og vi har vært sammen i snart 4 år :-) Er ikke det veldig slitsomt? Når jeg var forelsket så sjekket jeg tlf ofte, og tenkte på personen 24/7. Det er dager der jeg stor-gleder meg til han kommer hjem, og der jeg bare vil være sammen med han. Men det er ikke noe jeg vil kalle forelskelse. Anonymous poster hash: c4aff...d00 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 The science of love, your amazing brain. Du som fremdeles er ruset etter 4 år, Helen Fisher vil snakke med deg og din, dere er en "psykiatric anomoly" Anonymous poster hash: 8c92a...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå