Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at mange menn ikke liker å bli kalt søt. Men jeg vil jo gjerne variere komplimentene litt, enn å bare kalle noen for kjekk og barsk.

Liker menn å høre at de er pene, fine, nydelige eller perfekte?

Det er jo litt mer slike ting man sier til jenter egentlig, så er redd for at en mann skal føle seg ubarsk om jeg sier det.

Er det ikke noen menn her som kan ramse opp litt komplimenter de liker å høre, og noen de ikke liker å høre?

Anonymous poster hash: e33b6...3a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Digg, sexy, deilig, fin funker jo fett

Anonymous poster hash: 01f02...01e
Skrevet

Altså, det er jo hyggelig med komplimenter på utseendet. Men det er enda hyggeligere med komplimenter på personlighet. Syns jeg, da. Det ene utelukker selvfølgelig ikke det andre.

AnonymBruker
Skrevet

Begge deler er viktig, og jeg gir selvfølgelig komplimenter for personlighet også.

Men akkurat nå lurer jeg litt på komplimenter angående utseende.

-TS

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg sier at en fyr er søt om jeg mener han er søt. Men det handler egentlig så og si bare om hans personlighet. De jeg har sagt det til har i alle fall ikke sagt noe på det, og eksen ble enda søtere når jeg sa at jeg synes han var det.

Jeg sier vel egentlig alt jeg mener, så om jeg synes en fyr er kjekk så får han høre det :) Mange menn får dessverre sjeldent komplimenter, men er morsomt å se at noen blir så glad bare for at jeg bruker noen sek på å si eller skrive noe fint til en person.

Han jeg dater nå har jeg vel også sagt er perfekt, men det sier jeg bare til menn jeg liker veeeldig godt. Er vel faktisk bare han og eksen jeg har sagt det til. Bruker ikke ordet pen fordi jeg synes det er litt feminint i grunn. Bedre med "du er så fin du" eller noe sånt.

Skrevet

Ok. Hva med å kommentere sterke armer, fristende lepper, nydelige øyne osv. Altså, noe som går på kroppen, men ikke så generelt for hele utseende? Du må jo finne ord som er naturlige for deg, da.

Jeg er misunnelig, jeg har ingen mann å si fine ting til. :-)

Skrevet

Just tell me what you like about me..

Seriøst, er det så vanskelig? Må du virkelig ty til generiske komplimenter?

Av de komplimentene jeg har fått siste året er et av de beste "Det er så deilig å være sammen med deg, du kjenner meg så godt."... Jeg blir jo selvfølgelig veldig glad for å høre at noen trives godt i mitt selskap, at de føler at de kan være seg selv. At folk slapper godt av i mitt selskap, trives bedre og stresser mindre enn hva de gjør i andre situasjoner er perfekt.

Kall meg smart når jeg gjør noe lurt, kall meg sterk når jeg gjør tunge løft, sexy når du syntes jeg er er sexy.

Rakettforskning? Nei

Skrevet

Kjekk og pen er nøytrale vinnere.

Om du kaller noen for hunk så er nok det og bra, men da bør de kunne være litt typen man kaller for hunk, ellers blir det feil.

Jeg føler søt er noe man sier når man ikke kan si kjekk eller pen, mao, ikke noe man liker å høre.

Stilig kan være bra, men da er man gjerne litt over på klær.

Veltrent om det er tilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Fler?:)

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 22 Mar 2014 - 14:20, said:

Takk for svar! Fler? :)

Menn fortjener sjelden komplimenter. Tenk nøye gjennom det om mannen er verd et slikt kompliment før det gis. De aller fleste menn er selvopptatte og kvinnemishandlende griser. Anonymous poster hash: 01783...30b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjekken, diggen, sexy, deilig, hot.. :P

Anonymous poster hash: c3313...d73
Gjest Mr. Toad
Skrevet

"Jeg liker måten ølvommen henger over beltet ditt"

"Har du prøvd å sitte mens du tisser før?"

eller min favoritt

"så søt tiss du har"

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

^Kan du ikke være seriøs da?

Skrevet

Tror ikke at jeg kunne kalt en fyr jeg var romantisk involvert med for søt. Det låter i mine ører litt feil. Men mannlige kolleger og venner man er trygg på og man ikke er intim med er ikke noe problem. De fleste tåler å høre at de er søt da, selv om de fleste foretrekker kjekk ;) er min erfaring ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...