Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://rannveigheitmann.blogg.no/1395436681_ja_det_er_slutt.html

Stakkars hun... Han virka jo som en skikkelig fyr... Synes Rannveig var utrolig sterk som var såpass ærlig som det hun var på bloggen... Jeg hadde kanskje syntes det var "flaut" om mannen min hadde vært utro, selv om det hadde vært han som hadde dretti på leggen...

Anonymous poster hash: 472d2...f6e
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Stakkar. Ingen fortjener sånt

• Liker 3
Skrevet

Jævla utro drittmann. Bra hun er ærlig om det og henger ham ut på bloggen.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

hmm...joa... kjip situasjon

Men hun er kanskje ikke helt koneemne den dama der.

Hvor gammel er dama? Elsker å vise frem silikon puppene og 2 barn med 2 forskjellige menn

I say no more

Anonymous poster hash: 118d0...e73
  • Liker 11
Skrevet

Silikon pupper eller ei, hun har jo følelser.

Det var ikke hun som var utro var det vel, så han var kanskje ikke helt ektemann materiale.

Det at hun har barn med to forskjellige spiller vel ingen rolle, så var hun så uheldig å treffe på to idioter på sin ferd i livet slikt skjer. Det kan til og med skje brunetter med små pupper og igjen kneppet skjorte :sjokkert:

Nå er det jo ingen som tvinger folk til å lese alle disse rare bloggene heller da, og det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at hun har en blogg så ser ikke helt hva det har med saken å gjøre.

Er bloggerne blitt lavest på rangstigen nå? :fnise:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Endelig er Rannveig ledig på markedet. Gladnyhet. Men hadde det blitt pulings med henne ville jeg voktet svømmerne mine som en jomfru i en militærleir. Har ikke lyst å bli far nr 3 i barnerekken hennes.

Anonymous poster hash: d431a...467
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns det var bra hun skrev det på bloggen, sånn at alle jenter vet at Willem er en ekkel utro drittsekk. :)

Anonymous poster hash: 6bf6e...46c
  • Liker 2
Skrevet

Utroskap er noe dritt! Det er den værste måten å ødelegge et forhold på.

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Endelig er Rannveig ledig på markedet. Gladnyhet. Men hadde det blitt pulings med henne ville jeg voktet svømmerne mine som en jomfru i en militærleir. Har ikke lyst å bli far nr 3 i barnerekken hennes.

Anonymous poster hash: d431a...467

Tøft å skrive sånt under AB! Kudos. :) :) :)

"ironiflagg"

Endret av Citronella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig stygt med utroskap. Har selv vært i et forhold der far til barnet var utro mange ganger, så jeg vet hvordan det er. Heldigvis long gone nå da ;) Uansett syns jeg nesten det er like ille å vise seg naken til hele Norge når man har mann og barn. Men det er bare meg ;)

Anonymous poster hash: 6e1a0...590
  • Liker 7
Skrevet

Men er det så sikkert at det er sant da, og ikke bare et til tulleinnlegg?

• Liker 5
Skrevet

Jeg vet ikke så mye om denne damen, men leste innlegget hennes. Er hun virkelig troende til noe slikt, altså tulle om noe slikt?

Og hva tjener egentlig dette innlegget hennes til utenom

a) Henge ut fyren (hevn), selv om hun gjør det på en minnelig måte

b) Oppmerksomhet

Synes ikke noen av de grunnen er gode nok for et slikt innlegg.

Skrevet

Tror ikke dette er et tulleinnlegg ...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke så lenge siden hun tullet om at hun var gravid igjen, så jeg tror absolutt hun er troende til å tulle om dette også. Ser ut til at hun kan gjøre så godt som alt for oppmerksomhet, ingenting overrasker når det gjelder henne.

Dessuten passer jo ikke dette så bra til det hun skrev her om dagen (eller, i mange innlegg), at folk er så misunnelige på det livet hun lever osv.

Endret av Scoop
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahahahaha er jeg den eneste her som reagerer på dette?

"Jeg har et ansvar for å være et forbilde for mine barn. Jeg må lære Emma at slik er det ikke greit å bli behandlet som kvinne. Jeg må også lære Nathaniel at slik er det ikke greit å behandle damer. Ferdig snakka. Jeg er et forbilde, først og fremst. "

Morsomt at hun tror hun er et forbilde, sist jeg så dama lå hun med puppene til værs og en julekule i musa.

Anonymous poster hash: aa86c...ac1

• Liker 20
Skrevet

Uff da, ikkje noe særlig det!

Skrevet

Jeg håper ikke hun tuller med dette...

AnonymBruker
Skrevet

Bra hun hengte ut den utro exen. Egentlig burde det vært en egen nettside for utro drittmenn.. alle menn er jo utro. Ødelegger oss damer psykisk med utroskap og løgner.

Anonymous poster hash: c69d1...62e
  • Liker 2
Skrevet

Bra hun hengte ut den utro exen. Egentlig burde det vært en egen nettside for utro drittmenn.. alle menn er jo utro. Ødelegger oss damer psykisk med utroskap og løgner.

Anonymous poster hash: c69d1...62e

Ehem, så kvinner kan ikke være utro og helt bak mål mener du? At vi som kvinner er perfekte? Joda....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med siste innlegg over meg her, det er faen meg verste lavmål å legge sånt ut på internett, med bilde og hele greia. Snakk om å ta igjen ved å oute fyren for hele norge og spille offerrollen de luxe. "stakkars barna, jeg må være tøff, jeg må være et forbilde".

Ja, det hadde hun vært, om hun ikke hadde gjort alle de tingene hun faktisk gjør, eneste hun er et forbilde for er trash tenåringer som tror lykken ligger i blond hår, andelepper og silikon.

Anonymous poster hash: aa86c...ac1
  • Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...