Gå til innhold

Han har enda ikke prøvd på noe mere enn en klem.. 3. date..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette er han kanskje bare generelt treig?

Vi prater godt sammens og har bra kjemi men ting stopper litt opp her syns jeg..

Når han ikke tar initiativ til noe som helst kroppskontakt utover hei-og-hadet klem. Hadde det ikke vært naturlig med noe mere..? F.eks berøring med hendene..? Eller er jeg helt på villspor..?

Får å si det sånn det føles nesten som å date en kamerat..

Jeg vil gi det en date til før jeg gir det opp men er det noen vits tror dere?

Anonymous poster hash: 9b824...bb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han som jeg var den gang da så er det du som må ta initiativet. Før jeg fikk min første kjæreste var jeg livredd for å gjøre noe galt. Neste gang stikker du armen din gjennom hans eller holder hånden hans når dere går. Om han er der du vil ha skal være skjønner han at "dette er jo både kjekt og tydeligvis greit" og neste gang tar han initiativet. Noen av oss med litt kortere antenner og lavere selvtillit må ha det inn med teskje.

• Liker 13
Gjest Lincoln
Skrevet

Han har vel lært at han skal behandle jenter med respekt og ikke prøve seg, ikke gå over streken osv.

Sikkert en ung fyr dette.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ung?

Mannen var heller ikke slik da vi bare datet. Var kun bamseklemmer.

Først etter at vi hadde blitt et par at det ble mer fysisk. Da var han 26 år.

Anonymous poster hash: 393d9...124

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Nei han er ikke ung, over 30 faktisk men virker jo selvsikker på veldig mye. På en god måte.

Kan det være at hn er redd for å gjøre noe feil? F.eks har jeg alltid tatt initiativ til en klem fordi for meg føltes det naturlig der og da.

Han har da virket nesten litt som om han ikke han ikke helt har visst hvordan på en måte..

Klemming er kanskje ikke så naturlig for han?

Eller fysisk kontakt i det hele tatt?

Jeg ser jo fra kroppsspråket hans at han tydelig er interessert. Men det stopper når det kommer til det fysiske.. Hva kan holde han tilbake?

Det gjør meg litt mere tilbaketrukket og usikker også..

Anonymous poster hash: 9b824...bb5

Gjest Nordavind
Skrevet

Er det lenge siden han har hatt dame? Eller holdt på med noen? Kan hende at han føler seg litt rusten når det gjelder kyssing/klining og rett og slett ikke tør. Eller er kjemperedd for å bli avvist evt.

AnonymBruker
Skrevet

Kansje han venter på at du tar initiativet til noe...

Anonymous poster hash: 3e317...63a
  • Liker 1
Skrevet

Ta saken i egne hender, og ta initiativ selv. Det er ingen selvfølge at mannen alltid skal ta første initativ til date, kyss, sex, ja alt.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Kan du ikke bare få fingen ut selv da..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortvil ikke ts. Neste gang dere sitter i sofaen river han nok av deg buksa og tar deg i toern.

Anonymous poster hash: 7fce4...046
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er mange menn som er dødelig forelsket og ikke klarer å ta initiativ selv av frykt for å bli avvist. Du må ta initiativ selv :) Du vet jo at han er interessert så du blir ikke avvist :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som TS har funnet seg en bra fyr, grattis :)

Anonymous poster hash: 6bb3e...373
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herre, først er vi kvinner ikke fornøyd når mannen oppfører seg for frempå, nå er vi ikke fornøyd når de er respektfulle og tar ting sakte.. Kanskje han er romantisk? Vil lære deg å kjenne før noe skjer?

Anonymous poster hash: b9721...50c
  • Liker 4
Skrevet

Ta på han du da, vis hva du vil.

• Liker 1
Skrevet

Over 30 og selvsikker? Trodde han var 18 eller noe slikt.

Selv den ene nordmannen jeg har datet som var langt mer tafatt enn de fleste gikk inn for et kyss etter date 2.

Det kommer jo an paa hvor godt du liker ham. Personlig ville jeg ha mistet interessen men det trenger ikke vaere tilfelle for deg.

Gjest Lincoln
Skrevet

Herre, først er vi kvinner ikke fornøyd når mannen oppfører seg for frempå, nå er vi ikke fornøyd når de er respektfulle og tar ting sakte.. Kanskje han er romantisk? Vil lære deg å kjenne før noe skjer?

Anonymous poster hash: b9721...50c

Hehe, ja det skal ikke være lett. Prøver han seg så er han en gris som bare er interessert i en ting, hvis han tar det rolig så er det dumpegrunn det også.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Kan ikke du ta initiativ da? Hvis han backer unna da så vet du hvert fall at han ikke er interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd med jentutn?? Man skal ikke ha sex og blodig laken før på brullypsnatten. Så vet dere det.

Anonymous poster hash: 8d110...595
Skrevet (endret)

Tja. Er det bare meg som tenker at 3 dater ikke er mye og at han tar ting sakte fordi han ikke vet enda hvor godt han liker deg? Vil påstå at det ikke er unaturlig.

Men du kan jo prøve å legge inn små hint selv. Kom bort i han med vilje! Får du sjansen legg hånden på skulderen og lignende, en hånd i nakken? Prøv med slike signal og se hvordan han responderer.

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du ta initiativ da? Hvis han backer unna da så vet du hvert fall at han ikke er interessert.

Det kommer vel litt an på hva man tar initiativ til og hvordan. Jeg kunne godt "backet unna" en som var for pågående allerede på tredje date, selv om jeg var interessert. Det tar tid å bli godt kjent med noen.

Anonymous poster hash: 6bb3e...373

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...