skjønnas Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hei Ja da var jeg her igjen....Har tidligere skrevet om denne mannen, han er forlovet. Vi er alstå ennå i det forholdet, som jeg er så lykkelig i. Det som er bra at hun dama bor ikke i Norge, så han er bare min her. Han reiser ned til henne veldig skjelden, før var det mer, men nå har det blitt veldig mye mindre. Hans familie er ekstrem religiøse de er kristne. Da jeg spurte han hvorfor han forlovet seg med den dama om han ikke elsker henne så sa han det var bare kultur greier. Det er ikke sånn at han fridde til henne eller noe, det er mer som at hans familie snakket med hennes familie så ble de enige. Jeg mener ikke at han ikke elsker henne, eller at han skal forlate henne for meg. Men vi har det så bra sammen på alle måter. Jeg føler meg verdens lykkeligste jente i verden. Tingen er at for en stund siden, så sa han til meg at vi ikke burde ha mer kontakt og at vi ikke kan treffes mer, da jeg spurte hvorfor, så sa han det gjelder forholdet med hun dama de har problemer ang bryluppet og slik. Jeg ble veldig såret og lei meg. Men det varte ikke lenge, etter noen dager ringte han meg og var helt av seg. Han sa at han ble redd av forholdet våres og at han ikke visste hva han skulle gjøre. Han sa også at han begynnte å krangle med dama hans for ingenting, men han sier at det er på grunn av forholdet som jeg og han har. Nå er vi sammen igjen og treffes veldig ofte. Det som gjør meg mer forelsket i han, er måten han er sjalu på, det er bare såååå søt. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men vær så snill og si meg noe. Hva skal jeg gjøre. Jeg elsker denne mannen fra hele mitt hjerte. P.S VÆR SÅ SNILL OG IKKE DØM MEG.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Hvordan kan man la være å dømme deg? Det sitter en stakkars dame i et annet land som er forlovet med en feig løgner. Hadde denne mannen hatt baller hadde han tatt en beslutning, enten så vil han ha deg eller så vil han holde løftet han ga når han forlovet seg med hun andre. Jeg vil også si at det du gjør er forkastelig og ekstremt naivt. Du ødelegger forhold, og må ta fullt ansvar for hvor knust denne uskyldige kvinnen føler seg når hun finner ut av det. Anonymous poster hash: 554e0...666 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Voks opp din idiot. Anonymous poster hash: acbaa...862 1
Chia Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Hei Ja da var jeg her igjen....Har tidligere skrevet om denne mannen, han er forlovet. Vi er alstå ennå i det forholdet, som jeg er så lykkelig i. Det som er bra at hun dama bor ikke i Norge, så han er bare min her. Han reiser ned til henne veldig skjelden, før var det mer, men nå har det blitt veldig mye mindre. Hans familie er ekstrem religiøse de er kristne. Da jeg spurte han hvorfor han forlovet seg med den dama om han ikke elsker henne så sa han det var bare kultur greier. Det er ikke sånn at han fridde til henne eller noe, det er mer som at hans familie snakket med hennes familie så ble de enige. Jeg mener ikke at han ikke elsker henne, eller at han skal forlate henne for meg. Men vi har det så bra sammen på alle måter. Jeg føler meg verdens lykkeligste jente i verden. Tingen er at for en stund siden, så sa han til meg at vi ikke burde ha mer kontakt og at vi ikke kan treffes mer, da jeg spurte hvorfor, så sa han det gjelder forholdet med hun dama de har problemer ang bryluppet og slik. Jeg ble veldig såret og lei meg. Men det varte ikke lenge, etter noen dager ringte han meg og var helt av seg. Han sa at han ble redd av forholdet våres og at han ikke visste hva han skulle gjøre. Han sa også at han begynnte å krangle med dama hans for ingenting, men han sier at det er på grunn av forholdet som jeg og han har. Nå er vi sammen igjen og treffes veldig ofte. Det som gjør meg mer forelsket i han, er måten han er sjalu på, det er bare såååå søt. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, men vær så snill og si meg noe. Hva skal jeg gjøre. Jeg elsker denne mannen fra hele mitt hjerte. P.S VÆR SÅ SNILL OG IKKE DØM MEG. Get over it!
skjønnas Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2014 Hvordan kan man la være å dømme deg? Det sitter en stakkars dame i et annet land som er forlovet med en feig løgner. Hadde denne mannen hatt baller hadde han tatt en beslutning, enten så vil han ha deg eller så vil han holde løftet han ga når han forlovet seg med hun andre. Jeg vil også si at det du gjør er forkastelig og ekstremt naivt. Du ødelegger forhold, og må ta fullt ansvar for hvor knust denne uskyldige kvinnen føler seg når hun finner ut av det. Anonymous poster hash: 554e0...666 Bare sånn at dere vet det så visste jeg ikke at han var forlovet før skaden hadde skjedd.......Målet mitt var ikke å ødelegge forholdet. Jeg vet det er dumt av meg og oppføre meg slik, tenker ofte på hun damen,kansje mer enn han gjør. Men hva skal jeg gjøre med det?
skjønnas Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2014 Voks opp din idiot. Anonymous poster hash: acbaa...862 Hæ?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Bare sånn at dere vet det så visste jeg ikke at han var forlovet før skaden hadde skjedd.......Målet mitt var ikke å ødelegge forholdet. Jeg vet det er dumt av meg og oppføre meg slik, tenker ofte på hun damen,kansje mer enn han gjør. Men hva skal jeg gjøre med det? Hva du skal gjøre med det? DU DUMPER HAN! Hadde du hatt ryggrad hadde du dumpet han sekundet du hadde funnet ut av dette. Anonymous poster hash: 554e0...666 5
skjønnas Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2014 Hva du skal gjøre med det? DU DUMPER HAN! Hadde du hatt ryggrad hadde du dumpet han sekundet du hadde funnet ut av dette. Anonymous poster hash: 554e0...666 Hvorfor sier dere hele tiden dump han??? Tror dere det er så lett? Jeg ELSKER HAN. Har dere ikke noe annet fornuftig og si til meg?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor ikke finne ut telefonnummeret til dama hans da og så ringe henne og forklare. Da kommer det mest sannsynlig til å få en ende. Anonymous poster hash: 086cf...a9c 1
skjønnas Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor ikke finne ut telefonnummeret til dama hans da og så ringe henne og forklare. Da kommer det mest sannsynlig til å få en ende.Anonymous poster hash: 086cf...a9c Hvorfor skulle jeg det? tenk vis det hadde vært deg? Hadde du likt å få en sånn telefonsamtale?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor skulle jeg det? tenk vis det hadde vært deg? Hadde du likt å få en sånn telefonsamtale? Heller det enn å få vite senere at han du har har gått bak ryggen din med en annen dame i lang tid. Utroskap er jævlig for den som ikke vet, og du som fortsetter å gjøre det mulig burde skjems! Anonymous poster hash: 086cf...a9c 5
skjønnas Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2014 Heller det enn å få vite senere at han du har har gått bak ryggen din med en annen dame i lang tid. Utroskap er jævlig for den som ikke vet, og du som fortsetter å gjøre det mulig burde skjems!Anonymous poster hash: 086cf...a9c Ikke minn meg på hva jeg gjør jeg har allerede dårlig samvittighet. Det er derfor jeg skriver her....
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Hvordan kan man la være å dømme deg? Det sitter en stakkars dame i et annet land som er forlovet med en feig løgner. Hadde denne mannen hatt baller hadde han tatt en beslutning, enten så vil han ha deg eller så vil han holde løftet han ga når han forlovet seg med hun andre. Jeg vil også si at det du gjør er forkastelig og ekstremt naivt. Du ødelegger forhold, og må ta fullt ansvar for hvor knust denne uskyldige kvinnen føler seg når hun finner ut av det. Anonymous poster hash: 554e0...666 leste du ikke at forlovelsen var arrangert av foreldrene? Han er jo ikke utro når han ikke frivillig er i et forhold med denne damen. Det er null kjærlighet slik jeg forstår det utfra ts innlegg
Dolly-Duck Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor sier dere hele tiden dump han??? Tror dere det er så lett? Jeg ELSKER HAN. Har dere ikke noe annet fornuftig og si til meg? Å dump ham er det eneste fornuftige. På en andre plass kommer et ultimatum, han må enten være med deg eller hun andre. Det er ikke så lett, å dumpe noen man elsker. Men mange av oss har gjort det, noen ganger funker det ikke, selv om dere elsker hverandre. Det er vondt en stund, så går det over. Det du vil gå gjennom ved et brudd med han er ingenting iforhold til den smerten hans forlovede vil ha når hun får vite om dere to. Jeg synes det er vanskelig å diskutere dette temaet på en rolig måte fordi jeg har sett hvor mye skade utroskap kan gjøre med et menneske. Min mor ble dypt deprimert og slet med angst i et par år etter at min far gikk fra henne for ei annen kvinne. Min ex var også utro, og det er det værste jeg har opplevd. Å bli lurt trill rundt av en du elsker er helt grusommt, et vanlig brudd er ingenting iforhold. Jeg klarer ikke forstå mennesker som gjør slik mot hverandre. Fakta er at han sannsynligvis verken elsker deg eller henne. Han er utro mot deg med hennen og omvendt. I de aller fleste tilfeller er det elskerinnen som blir dumpet, hvorfor vill du dra dette ut? Du vill jo bare bli mer såret jo lengre det varer. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Kommer nå hans forlovedw til å bli så lei seg. Er forlovelsen arrangert så kan det ho være hun egentlig elsker en annen også for alt man vet. Er forøvrig enig i at det ikke er noe ålreit å liksom skulle måtte dele en mann med ei anneb ei så ts for din egen del ville jeg dumpa
Catbert Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Dette høres ut som en mann som vil ha i pose og sekk, men ikke forplikte seg ordentlig til noe. Hvorfor kan han ikke gå fra hun han er forlovet med hvis han ikke elsker henne? På grunn av plikt og samvittighet? På grunn av religion? Jeg synes du skal dumpe han. Han fortjener hverken deg eller hun andre. Jeg dømmer ikke deg, men jeg dømmer han. Hvis han er så samvittighetsfull burde han ordne opp i rotet han har laget. Hvor gamle er dere? Hvor bor familien hans og forloveden? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Dette høres ut som en mann som vil ha i pose og sekk, men ikke forplikte seg ordentlig til noe. Hvorfor kan han ikke gå fra hun han er forlovet med hvis han ikke elsker henne? På grunn av plikt og samvittighet? På grunn av religion? Jeg synes du skal dumpe han. Han fortjener hverken deg eller hun andre. Jeg dømmer ikke deg, men jeg dømmer han. Hvis han er så samvittighetsfull burde han ordne opp i rotet han har laget. Hvor gamle er dere? Hvor bor familien hans og forloveden? Jeg er 21, han er 26. Familien og forloveden bor i Danmark. Men de er ikke danske da. Anonymous poster hash: 86bbd...3ec
Biloba Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Hvordan vil du føle deg når han gifter seg med sin forlovede? Og du sitter igjen alene og har brukt flere år på en mann som heller vil gjøre familien sin til lags enn å satse på deg? Det er ikke søtt av ham å være sjalu, hvis han elsket deg ville han latt deg være fri til å treffe en som ville satse på deg tilbake. Nå er du bare elskerinne. Den eneste veien ut av dette er å stille ultimatum og kreve et reelt, åpenlyst forhold også overfor hans familie. Hvos han ikke vil det, gjør det slutt, jobb deg gjrnnom kjærlighetssorgen, og så er du fri og kan leve uten dårlig samvittighet igjen. Og være åpen for å finne ny kjærlighet igjen. Husk at det er ikke familien som hindrer ham, men han som velger å gjøte deres ønsker viktigere enn sine følelser og din lykke. Slutt å gi deg selv til en som bare skummer fløten og ikke vil stille opp for deg og ta vare på deg. Han driver bruk og kast. 3
Gjest Whitestripes Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor sier dere hele tiden dump han??? Tror dere det er så lett? Jeg ELSKER HAN. Har dere ikke noe annet fornuftig og si til meg? Kan ikke du heller fortelle oss hvilket svar du ønsker fra oss, da. Du vil jo ikke høre på fornuft, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du oppretter tråd etter tråd om dette. Kos deg med mannen som er forlovet med en annen, du. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre, det er du som kommer til å sitte igjen med skjegget i postkassa her. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor sier dere hele tiden dump han??? Tror dere det er så lett? Jeg ELSKER HAN. Har dere ikke noe annet fornuftig og si til meg? Ja. Jeg ser ned på sånne som deg og jeg synes du er ett forferdelig menneske. Anonymous poster hash: 93aca...c8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå