Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et litt merkelig spørsmål.. men hvordan kan man få venner i voksen alder?

Jeg er i en situasjon der jeg ikke har noen nære venner utenom kjæreste og familien, og begynner å bli litt desperat etter annen menneskelig kontakt. Jeg sliter med sosial angst i store samlinger av mennesker blant annet, så jeg måtte etterhvert bare slutte å dukke opp i forelesninger på skolen.

Jeg har heller ikke jobb (ufrivillig) og kan dermed ikke møte folk der. Har heller ingen spesielle interesser, og ser på det som lite interessant å melde meg inn i en lokal "syklubb" e.l. Itillegg er jeg relativt ny i byen, så jeg kjenner ingen i det hele tatt i området.

Anonymous poster hash: ac473...350
Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Nettet? Her inne f.eks. Er et underforum her hvor folk søker venner.

AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke det underformet her. Hvilke andre sider kan man bruke?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også veldig på hvordan man får venner... Men jeg får masse mellommenneskelig kontakt ved å snakke med de på butikken og treningsenter (ansatte da først og fremst) og til og med tilfeldige mennesker på buss og trikk hvis jeg får muligheten. Norge er jo et vanskelig land å bli kjent med andre i, men tror det er flere som innerst inne blir glad for å bli pratet til.

Anonymous poster hash: 4a57b...6c8
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skjønner hva du mener. Kan få min daglige dose ved å ta slå av en prat med en butikkansatt, men det blir jo aldri noe type vennskap av det.

Ser jo at det er masse forum der folk søker venner i Oslo området, men jeg vil jo helst bli kjent med noen mer i nærheten av meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...