Gå til innhold

Hva gjør et bryllup gøy og bra for gjestene? Har du opplevd som gjest eller gjort noe som vertskap som var en suksess?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn bortsett fra god mat og fri drikke så har jeg som gjest likt:

- Photobooth med forskjellige typer "props". Ble mange artige bilder.

- Gøy musikk som man kan danse til.

- Snacks til drikken utover kvelden.

- Fotoalbum med kamera som printet ut bilder direkte, så man kunne ta bilde av hverandre og lime inn i fotoalbumet og skrive en hilsen til gjestene.

Har dere opplevd andre ting som har vært en suksess?

Anonymous poster hash: 72581...dfc
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe av det mest vellykkede har vært når man kutter ned på antall taler, og ikke minst taletid. De kjedeligste bryllupene jeg har vært i har vært de med ubegrenset antall talere som gjerne taler i evigheter om ting som kun er interessant for brudeparet. (intern humor f.eks.) Zzzzznork!

Anonymous poster hash: 8a28b...b82
AnonymBruker
Skrevet

Fri bordplassering, buffet der man kunne velge mat, og ingen alkohol.

Anonymous poster hash: 432a9...228
Skrevet

Fri bordplassering, buffet der man kunne velge mat, og ingen alkohol.

Da kna du jo like gjerne spise i kantina på jobben da. Det hørtes ut som tidenes mest uhøytidlige bryllup..

• Liker 1
Skrevet

Da kna du jo like gjerne spise i kantina på jobben da. Det hørtes ut som tidenes mest uhøytidlige bryllup..

Vi hadde fri bordplassering og buffet. Dog med fri bar. Og ja, det var faktisk relativt uhøytidelig, gjestene spiste så mye de ville, drakk så mye de ville, prata og koste seg. Med ett fåtall av taler og annen underholdning.

• Liker 1
Skrevet

De beste bryllupene jeg har deltatt i, har hatt rikelig med mat, drikke (ikke nødvendigvis fri flyt av alkohol), ett fåtall av taler, og de underholdnings bidragene som blir fremført, er gode. Man bør legge opp til at det er god stemning og at alle får sitte med noen de kjenner og kan prate med.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var ganske uhøytidelig, og det koseligste bryllup jeg har vært i. Og jeg slapp å bekymre meg for de tingene jeg vanligvis bekymrer meg over i bryllup: Ikke få sitte med noen jeg kjenner, ikke få mat jeg tåler, måtte omgås ravende fulle folk.

Vi hadde fri bordplassering og buffet. Dog med fri bar. Og ja, det var faktisk relativt uhøytidelig, gjestene spiste så mye de ville, drakk så mye de ville, prata og koste seg. Med ett fåtall av taler og annen underholdning.

Ja, underholdningen i bryllupet er ofte ingen innertier, spesielt hvis det er leker og andre "morsomheter".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Middag/buffet på < 3 timer. Nok mat. Fri bar. Mer enn en bryllupskake. Fest med dans, nattmat og nachspiel.

Anonymous poster hash: 88129...e34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...