AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Nå tenker dere sikkert at jeg er gal. Men, jeg må bare spørre. Omtrent 3-4 ganger i hele mitt liv, har jeg møtt på menn som får meg til å regelrett stå å måpe. Ikke fordi at de var usedvanlig pene eller noe, men fordi jeg føler at jeg kjenner dem på en måte. Jeg har møtt de før. (følelsen av det, iallefall.) Som om jeg har "kommet hjem". En følelse av å være psykisk, men også fysisk tiltrukket av dem med første øyeblikk. (uten å ha vekslet et eneste ord med dem). Jeg kan egentlig ikke beskrive det noe bedre. jeg ble faktisk helt målløs i alle tilfellene jeg har møtt på sånne. Føltes som om vi var soulmates. Ble helt mo i knærne, kun av blikket deres. Føltes ut som om de så meg langt inn i sjelen. Har du opplevd det? Anonymous poster hash: 7635c...ab5
roberta Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Nei ikke så kraftig som du beskriver. Det kunne vært gøy å oppleve. Skulle stekt pannekaker til han 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Det er virkelig en helt spesiell følelse å treffe på en sånn.. Lurer på om det kommer til å skje igjen, da skal jeg iallefall gjøre alt jeg kan for å få han med meg hjem, haha. Hvor er han nå, hva gjør han på i akkurat dette øyeblikk? Skulle likt å visst. TS Anonymous poster hash: 23b25...938
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Har ikke det. Hørtes veldig intenst ut? Ja, er helt klar over det. Men det har jo bare skjedd 3-4 ganger i hele mitt liv. Jeg har ingen anelse om hva som skjer når jeg møte sånne. Er som en eksplosjon inni meg, alle cellene mine våkner til liv Vet jeg høres helt idiotisk ut. Håper dere får oppleve det også. Kanskje det er elskere fra et tidligere liv? Haha TS Anonymous poster hash: 23b25...938
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Ja, to ganger. Han første var ikke interessert sa han, og nummer to er jeg nå skilt fra. Soulmates er ikke nødvendigvis den du får "happy ever after" sammen med. Det kan bli et forhold med veldig store utfordringer, psykisk og fysisk. Anonymous poster hash: 19acb...18c 1
iev Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Kanskje ikke såå intenst, men ja, ble sånn med han jeg holdt på med sist. Vi holdt på i noen måneder, men det gikk i vasken. Like greit
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Ja og dette øyeblikket opplever jeg hver dag. Han er min mann og min soulmate. Noen ganger er jeg så sint på han at jeg kunne fly i flint, men så ser han på meg med dette blikket sitt og da smelter jeg atter en gang. Det går også andre veien, at han er irritert og jeg setter det spesielle blikket i ham, da roer han seg fort. Litt irriterende altså til tider, men veldig spesielt. Anonymous poster hash: e490d...3e2
Berit Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Nei ikke så kraftig som du beskriver. Det kunne vært gøy å oppleve. Skulle stekt pannekaker til han Så koselig og gøy 1
Kontormus Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Sjeletyver kaller jeg dem! Er slik at en ikke tør møte blikket deres, men klarer likevel ikke la vær. Det beste er å stikke fra stedet, og la det bli med det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Sjeletyver kaller jeg dem! Er slik at en ikke tør møte blikket deres, men klarer likevel ikke la vær. Det beste er å stikke fra stedet, og la det bli med det. Hvorfor det? TS Anonymous poster hash: 23b25...938 1
Kontormus Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Hvorfor det? TS Anonymous poster hash: 23b25...938 Fordi det er litt skummelt. En gang skjedde det langt fra Norge, fikk plutselig følelsen av å bli iaktatt. Og der, én av medlemmene i et peruiansk gateorkester. Det er som om de kan se inn i hodet ditt. Har ikke skjedd så mange ganger, men to eller tre.
Dricka Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Faktisk så de guttene jeg alltid har vært litt "småforelsket" i siden barneskolen og seinere har jeg faktisk endt opp med å kline med. Noen av dem. Det er helt tilfeldig faktisk. Veldig gøy, også på dems initiativ. De har vært noen år eldre enn meg da. Men ja, jeg har opplevd noe lignende som det du sier du har opplevd.
Lakota Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Jepp, sånn har jeg det med han jeg holder på med nå. Vi har begge vært i forhold i alle årene vi har kjent hverandre, men nå er vi endelig single og har funnet ut at det har vært sånn for oss begge
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Kjæreste min...og far til mitt barn... Da jeg fikk øye på kjæresten min for første gang (på en nattklubb uten at han så meg) bare Viste med meg selv at Han var det Noe med, han var definivt i fremtiden min. Da var klokkeklart og en veldig pussig følelse, kan vel ikke forklares logisk. Skjønte det ikke selv før jeg noen uker senere gikk jeg inn på nye jobben for å se han der.. Soulmates er å dra det langt, vårt forhold har vært utrolig stormfult, men jeg håper og tror det værste har langt seg nå.Anonymous poster hash: 4fa67...6e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå