AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Hei. Jeg lurer på om noen har erfaringer rundt det å ha en fraværende venninne? Jeg har i den siste måneden kjent på et stort savn for en venninne jeg har kjent fra barndommen av. Vi har hatt et nært forhold gjennom hele livet, noe jeg nå føler vi har mistet. Vi har også tidligere gått i lengre tid uten og treffes (uker til måneder), men noe føles annerledes nå. Jeg har ikke møtt henne på rundt 4-5 uker, og prøver stadig og foreslå møter. Det som gjør meg trist er at hun virker så uinteressert i å treffe meg. Hun avslår treff pga jobb, samboer osv. Opptil flere ganger har hun nå sagt at hun ikke har tid til å komme på besøk, og heller endt opp med og besøke andre venninner. (Har sett statusoppdateringer på facebookveggen til de andre venninnene). Hva skal jeg gjøre? Hun er ikke den enkleste venninnen å snakke med om følelser, og vi har nok mer et søskenforhold enn venninneforhold. Vi er begge voksne damer med samboere uten barn. Vi har ikke kranglet, men føler hun er sint på meg og velger meg bort. Anonymous poster hash: 976c9...bfc
Sphynx Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Da må du nesten snakke med henne om det. Kanskje hun har vokst fra deg? Håper det ordner seg, høres ut som en kjip situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå