AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Blir gal. Problemet er ikke at han spiller ofte, men det er når han førsta spiller at problemene begynner. Går alt bra, så er det fantastisk. Da er han fornøyd resten av dagen. Taper han derimot.. Han knuser ting. Eller prøver i alle fall. Knekker spaker, hiver de i veggen, hiver telefon i gulvet, roper og brøler. Kjefter å smeller på hunden, og jeg ser at hunden blir redd han. Den skjønner jo stakkars ikke hva det er som skjer. Det er direkte utrivelig å være i samme rom som han. Jeg har selv vokst opp med voldelig far, så jeg kjenner egentlig panikken stige når han begynner. Siden vi har et lite barn sammen, så får han ikke spille når hun er våken. Men jeg synes likevel det er ekkelt å tenke på at han er så ustabil i samme hus som vi begge er i. Ikke misforstå meg, han hadde ALDRI i verden slått frøkna vår, eller meg. Men det er jo likevel skummelt når en voksen man er rasende forbannet. Som oftest ber jeg han slå av spillet om han ikke kan oppføre seg, men det nytter ikke. Han sier at jeg ikke skal bry meg, og at tingene han knuser ikke er mine. Han kan ikke avslutte før han har vunnet en kamp, men det kan fort gå sin tid! Han mener også det er min feil. At det er jeg som gjør han sint, og at JEG må tenke på min oppførsel. Jeg er så sinnsykt oppgitt, for alt virker til å være min feil. Jeg prøver å si til han at han ikke kan skylde sitt humør over på meg, men det er jo bortkastet. I følge han er alt min feil, og jeg kontrollerer han. Etter at han er ferdig å spille så er han snill som et lam igjen, og mener også jeg skal glemme alt. Anonymous poster hash: 67244...7f1
Bernardette Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Nei, TS, du har ikke ett barn. Du har to. Det ene er lite pr. i dag, men vil vokse (og være livredd for sinte mennesker - ikke tro at "bare fordi han ikke har slått barnet" så lider ikke barnet av psykisk vold), og det andre barnet ditt har stagnert på et nivå han ikke kommer til å vokse fra. Seriøst; du ser at dette ikke funker, sant?
Gjest Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Har du noen mulighet til å smugfilme han? Og så vise han filmen etterpå? Mulig han da hadde fått øynene opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå