AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er 40+, men liker å kle meg i fasonger og farger som er "in" for de forskjellige sesongene. Jeg har massevis av jeans og bukser, men denne våren ønsker jeg meg noen fine skjørt og kjoler. Ikke for partybruk, men for bruk i hverdagen. Finner ingenting. Enten er det for "ungt" (kort/trangt) eller så er det for "gammel kjerring". Tips? Linker? På forhånd tusen takk! Anonymous poster hash: 97db2...a9b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser at det er flere tråder nå om "kjerring-klær", så tillater meg å dytte litt på denne.... Det er da for søren ikke bare-bare å tippe 40 - og vel så det, og fremdeles vil ta seg bra ut. Anonymous poster hash: 97db2...a9b
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er 40+, men liker å kle meg i fasonger og farger som er "in" for de forskjellige sesongene. Jeg har massevis av jeans og bukser, men denne våren ønsker jeg meg noen fine skjørt og kjoler. Ikke for partybruk, men for bruk i hverdagen. Finner ingenting. Enten er det for "ungt" (kort/trangt) eller så er det for "gammel kjerring". Tips? Linker? På forhånd tusen takk! Anonymous poster hash: 97db2...a9b Det er en uenderlighet mellom så mini-mini at du må vokse før du kan bruke det, og midt-på-leggen lengde (som Gud bedre ikke mange klèr...). Hva ser du egentlig etter? Du mister meg litt når du er opptatt av fasonger som er in for de forskjellige sesongene, fordi det varierer fra år til år, og det er mye viktigere å finne fasonger som kler deg og din kropp enn å slavisk følge motebildet akkurat de vinteren eller den sommeren. Vet du hva som klèr deg er vel inngangsspørsmålet.
solli89 Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 I år er det jo superpopulært med skjørt og kjoler i lengder rett under knærne. Både loose fit og pencil-skirt. Så det anbefaler jeg absolutt. Ta en tur på cathinthecity.com. Hun er jo ung, men hun kler seg i klær som kler eldre. Hun er fantastisk flink, så jeg kan se for meg at der kan du få litt insirasjon
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Her er en link http://stylishline.blogspot.no/p/arkiv_4.html Anonymous poster hash: 20f9a...28a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Takk for linken! Var jo en kjempeflott dame og hun ser utrolig bra ut til å være 53 år! Synd hun skal slutte å blogge, da. Jeg fikk inspirasjon der og det er vel bare sånn at noen har talent for å sette sammen klær og finne rette tilbehør. Andre har det ikke. Hun har det definitift! Anonymous poster hash: c7ec5...d14
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Det er en uenderlighet mellom så mini-mini at du må vokse før du kan bruke det, og midt-på-leggen lengde (som Gud bedre ikke mange klèr...). Hva ser du egentlig etter? Du mister meg litt når du er opptatt av fasonger som er in for de forskjellige sesongene, fordi det varierer fra år til år, og det er mye viktigere å finne fasonger som kler deg og din kropp enn å slavisk følge motebildet akkurat de vinteren eller den sommeren. Vet du hva som klèr deg er vel inngangsspørsmålet. Skjønner hva du mener, Lille-Pus. Men jeg synes det er litt "kjerring" å kle meg i f.eks. skjørt med en fasong/lengde som er sååååå 2002. Selv om det kler kroppen min. Jeg elsker lange skjørt, men det er jo umulig å oppdrive siden det ikke er "in" akkurat nå. Jeg er 1,73 og liker høye hæler, så jeg kan fint bære lange skjørt/kjoler. Når det gjelder kjoler, er det viktigst at de ikke er trange over mage/hofter. Jeg har dessverre opparbeidet meg et lite alderstillegg i den regionen... Men jeg er ikke direkte overvektig. Anonymous poster hash: 97db2...a9b
Gjest Lille-pus Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Skjønner hva du mener, Lille-Pus. Men jeg synes det er litt "kjerring" å kle meg i f.eks. skjørt med en fasong/lengde som er sååååå 2002. Selv om det kler kroppen min. Jeg elsker lange skjørt, men det er jo umulig å oppdrive siden det ikke er "in" akkurat nå. Jeg er 1,73 og liker høye hæler, så jeg kan fint bære lange skjørt/kjoler. Når det gjelder kjoler, er det viktigst at de ikke er trange over mage/hofter. Jeg har dessverre opparbeidet meg et lite alderstillegg i den regionen... Men jeg er ikke direkte overvektig. Anonymous poster hash: 97db2...a9b Da prøver jeg en lenke som definitivt innholder vårens og sommerens modeller, farver og navn. Prisene er deretter, det må jo nevnes... men inspirasjon og idèer, -og mye av det som kommer i litt mer tilgjengelige priser vil være i de samme kategoriene sånn stilmessig Kjoler (hele 13 sider) og skjørt. - menyen på venstreside er fin til å presisere søket. Plukk og velg 1
Gjest Nanne70 Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Takk for linken! Var jo en kjempeflott dame og hun ser utrolig bra ut til å være 53 år! Synd hun skal slutte å blogge, da. Jeg fikk inspirasjon der og det er vel bare sånn at noen har talent for å sette sammen klær og finne rette tilbehør. Andre har det ikke. Hun har det definitift! Anonymous poster hash: c7ec5...d14 Hun er ikke 53 år, hun er i begynnelsen av 40-åra. Det er en bloggleser som har lagt inn en kommentar på "Om meg"-siden hennes. Enig i at det er synd at hun slutter å blogge, hun har en flott blogg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå