Gjest Silverstream Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Jeg synes hun var penere da hun hadde langt hår
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Av en eller annen grunn klarer jeg bare se henne for meg som 12-13 år med bustete hår. Klarer ikke å forbinne noe seksuelt med henne lolAnonymous poster hash: aa20c...ccc
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Selvfølgelig, hun er blitt fantastisk pen. Anonymous poster hash: 4004f...67b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Hun er mer søt og uskyldig, enn hot Synes hun har et litt kjedelig utseende, men absolutt søt. Anonymous poster hash: 0386b...bd3
Gjest Corto Maltese Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg synes hun ser helt alminlig ut.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Jeg synes hun ser helt alminlig ut. Her er Wikipedia-bildet hennes Innlegget er blitt ryddet i tråd med reglene vedrørende opphavsrettigheter. Kjendisbilder må være som link ellers fjernes de, rett og slett fordi Kvinneguiden og moderatorteamet ikke har kapasitet til å sjekke opp i rettighetene rundt bildene. Nå var dette oppgitt med referanser, men etter diskusjon med teamet har det blitt konkludert med at det fremdeles må være link pga. de nevnte årsakene. Nikee, modAnonymous poster hash: 932ce...4dc Endret 10. juli 2015 av Nikee
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Hun er ikke hot, hun er søt. Sånne jenter får jeg lyst å kose med. Typisk girl next door jente..Anonymous poster hash: 56d7b...c96
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Tråden er ryddet for brudd på opphavsrettighetene Og kommentar til rydding kan tas på PM eller RR. Angående wikipedia bildet, jeg er dog usikker på om dette omfattes av regelen vår. Bildet ser ikke ut til å tilhøre wikipedia, det vil da si det mest sannsynlig er tatt av en profesjonell fotograf. Men skal ta det opp med teamet og forhøre meg, om det er ok at det står legges dette ut igjen Nikee, mod Endret 8. juli 2015 av Nikee
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Ja hun er en av de få naturlig virkelig pene kvinnene. Penest med langt hår. Anonymous poster hash: 799bd...7b1
Gjest Universe Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 (endret) Ja det er hun. Ei jeg hadde sikla etter hvis jeg var bi/lesbisk. Synes hun er pen både med langt og kort hår. Endret 8. juli 2015 av Universe
Faith- Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Hehe, Emma Watson er mitt girl crush! Hun er virkelig perfekt i mine øyne. Utrolig pen på en klassisk måte (som bare blir mer og mer uvanlig syns jeg), også virker hun så smart og moden. Er så utrolig fint at hun (og resten av harry potter-barna) har holdt seg så jordnære til tross for å vokst opp på et filmsett. Hørte rykter om at hun og prins Harry hadde noe på gang for litt siden, er det sant så tror jeg faktisk jeg må si at han er den som kommer heldig ut av forholdet (men for all del, hun hadde glidd rett inn i rollen som engelsk prinsesse, hun minner meg ganske mye om Kate faktisk). Gleder meg til Skjønnheten og udyret kommer ut, hun passer så utrolig godt til å spille Belle. Legger ved dette bildet. Smeltet helt første gang jeg så det. Hun hadde vist stoppen en liten gutt på gaten på Halloween siden han var kledd ut som Harry Potter. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Gjennomsnittlig pen. Ikke hot. Kim Kardashian er hot. Anonymous poster hash: 2fe96...a82
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Gjennomsnittlig pen. Ikke hot. Kim Kardashian er hot. Anonymous poster hash: 2fe96...a82 Nei Kim Kardashian er ikke hot Emma Watson er en attraktiv ung kvinne men ikke hot. Endret 9. juli 2015 av Balian de Ibelin
Gjest i am who i am Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 (endret) Trudde det sto at ho var dau Hah, jeg trodde også det! Snakk om å lese feil; hot vs dau For å svare på HI så er Emma W pen og søt, men ikke hot. Endret 21. juli 2015 av i am who i am
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #17 Skrevet 10. juli 2015 Hehe, Emma Watson er mitt girl crush! Hun er virkelig perfekt i mine øyne. Utrolig pen på en klassisk måte (som bare blir mer og mer uvanlig syns jeg), også virker hun så smart og moden. Er så utrolig fint at hun (og resten av harry potter-barna) har holdt seg så jordnære til tross for å vokst opp på et filmsett. Hørte rykter om at hun og prins Harry hadde noe på gang for litt siden, er det sant så tror jeg faktisk jeg må si at han er den som kommer heldig ut av forholdet (men for all del, hun hadde glidd rett inn i rollen som engelsk prinsesse, hun minner meg ganske mye om Kate faktisk). Gleder meg til Skjønnheten og udyret kommer ut, hun passer så utrolig godt til å spille Belle. Legger ved dette bildet. Smeltet helt første gang jeg så det. Hun hadde vist stoppen en liten gutt på gaten på Halloween siden han var kledd ut som Harry Potter. http://cdn.themetapicture.com/media/funny-Emma-Watson-Harry-Potter-costume.jpg Det var da søtt av henne. Jeg vedder på at gutten tenkte "hvordan er det å klemme henne, har hun myke lepper, og kommer livet noen gang til å bli så godt igjen?"Anonymous poster hash: 932ce...4dc
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2015 #19 Skrevet 11. juli 2015 http://xhamster.com/movies/2254799/emma_watson_2_cocks_cum_all_over_her_tribute.html Her er i alle fall to kompiser som åpenbart synes hun er hot. Ultrakomisk klipp:-) Anonymous poster hash: 6d4da...fd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå