Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når jeg snart er 25?

Er redd for å bli utnyttet....

Anonymous poster hash: 41901...040
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er dumt. Dere er på helt forskjellig sted i livet. Men, hvis det bare er for gøy/sex så er det bare å kjøre på.

Skrevet

når jeg snart er 25?

Ja det er dumt. Forskjellige faser i livet. Fort gjort å bli utnyttet for sex. Don't do it!

Gjest Gjest
Skrevet

når jeg snart er 25?

Vel, det vil fungere i noen år, men du vil merke aldersforskjellen etterhvert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

25 + slutten av tredveårene synes jeg er greit.

Når man er nådd midten av tyveårene kan man date eldre menn enn man gjorde i begynnelsen - det er viktige år der mye skjer. Men jeg ville selvsagt tenkt over noen ting - som årsaken til at han er singel, hva situasjonen er (om han har ekskone eller barn), hva dere vil og når osv.

I den situasjonen kan utnyttelsen gå begge veier. Mange menn blir lett betatt av yngre kvinner og faller hodestups for å finne ut at hun bare "lot tiden passere" siden hun har noen år på å slå seg til ro.

Og noen kvinner tror mannen er betatt nok til å ville ha noe langvarig, bare for å finne ut at han ikke synes hun matcher ham mentalt og så på det som midlertidig.

Se an fyren og tenk litt ekstra kynisk ift. hva du ellers ville gjort.

Anonymous poster hash: 3892d...456
AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg var 30 og han 45,

eller jeg 35 og han var 50?

AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg var 30 og han 45,

eller jeg 35 og han var 50?

Jeg synes det er greit uansett. Men jeg ville nok satt 25 år som minimum.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit uansett. Men jeg ville nok satt 25 år som minimum.

25 års aldersforskjell, eller at man er over 25 år før man inngår forhold med noen som er mye eldre enn seg?

AnonymBruker
Skrevet

når jeg snart er 25?

Skulle han utnytte deg kun pga alderen hans? Utnytter menn på 40 mer enn menn på 25?

Anonymous poster hash: df227...0e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle han utnytte deg kun pga alderen hans? Utnytter menn på 40 mer enn menn på 25?

Anonymous poster hash: df227...0e2

Nei ...

AnonymBruker
Skrevet

Er jo utrulig kjedelig å få barn med en så gammel mann, men hvis du bare er ute etter sex så er det sikkert greit. Men som en sier over her, finn ut hvorfor han er singel, og hva han faktisk liker ved deg. Hvis det bare er ungpikebrystene dine han vil ha så er han jo ikke interessert lenger om 4-5-6 år uansett.

Anonymous poster hash: fdd3c...55f
Gjest Lille-pus
Skrevet

Maktforholdet i et slikt forhold vil jo være ganske så skjevt....

Har han presentert deg for venner og/eller famile?

Gjest Coolaid
Skrevet

Det kommer an på dere begge og hva forholdet skal inneholde. Som de nevnte over. Just for fun eller seriøst? Og du trenger ikke la deg utnytte, er du flink å sette grenser ovenfor noen som er mye eldre og har mer livserfaring enn deg så kan det gå bra.

Men må si jeg lurer på hvorfor en 40 åring ønsker å inngå i et seriøst forhold med en 25 åring. Vet ikke om det er så mye å hente der ,om det er det som er tilfellet.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så kvalmt, det hadde jeg aldri klart. Da jeg var i 20-årene datet jeg bare menn som var yngre enn meg, +/- noen få år. Hadde ikke klart å date en 40-åring nå heller, og jeg er 32..

Anonymous poster hash: 7412a...d23
Skrevet

når jeg snart er 25?

Hvis du tror han utnytter deg, er det dumt. Det gjelder uansett alder. Men ikke tenk at du blir utnyttet PÅ GRUNN AV aldersforskjellen.
AnonymBruker
Skrevet

25 års aldersforskjell, eller at man er over 25 år før man inngår forhold med noen som er mye eldre enn seg?

At man er over 25.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som foregår med deg og han, men bare det at du frykter å bli utnyttet får varselsklokkene til å ringe. Hold deg unna han.

Anonymous poster hash: 9d2ca...f4c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...