Citron Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg kjeder meg veldig om dagen og jeg har lett lenge etter en serie å se på. Serier jeg kunne ikke stoppe å se på og bare måtte se neste episode er; - Frustrerte fruer - Big love - Sex og singelliv - Game of thrones Noen som har serier som "ligner" på noe av dette? Trenger ikke å ligne engang, bare gi meg en lite på serier og skriv litt om hva du syntes om den serien og kanskje litt om hva det er om.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 The walking dead fringe vampire diaries revenge once upon a time true blood greys anatomy The following Anonymous poster hash: e3f5a...16a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Nevner også greys anatomy. Den er virkelig kjempebra! Ligger vel ute på netflix tror jeg. Og Breaking Bad! Den er veldig veldig bra! Anonymous poster hash: 71516...e33
Kayli Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Jeg skal kose meg med aller siste episode av Breaking Bad i kveld, og er egentlig lei meg for at jeg har sett den ferdig. Kjempegod serie - anbefales!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Har nylig begynt å se Mistresses(drama), som jeg kan anbefale. Kan ellers anbefale: The Client List(drama)(Sesong 3 ble kansellert, så det finnes kun 2 sesonger av dette, men en utrolig bra serie) Drop Dead Diva. (komedie) Modern Family. (komedie) True Blood. (vampyr/drama) Once Upon a time. (Eventyr) How I met your mother. Hvis du likte gossip girl kan Pretty Little Liars anbefales. Likt konsept. Anonymous poster hash: 32dec...988
DysterPytten Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Dead like me Devious maids Orange is the new black Hawthorne Gossip girl
Citron Skrevet 9. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 9. april 2014 Dead like me Devious maids Orange is the new black Hawthorne Gossip girl Devious maids har jeg begynt å se på nå. Super serie!
Citron Skrevet 9. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2014 Har nylig begynt å se Mistresses(drama), som jeg kan anbefale. Kan ellers anbefale: The Client List(drama)(Sesong 3 ble kansellert, så det finnes kun 2 sesonger av dette, men en utrolig bra serie) Drop Dead Diva. (komedie) Modern Family. (komedie) True Blood. (vampyr/drama) Once Upon a time. (Eventyr) How I met your mother. Hvis du likte gossip girl kan Pretty Little Liars anbefales. Likt konsept. Anonymous poster hash: 32dec...988 Liker ikke gossip girl, men mistresses høres spennende ut og modern family, kanskje.
Citron Skrevet 9. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2014 Har faktisk også begynt å se på Lillyhammer, kjempe koselig å se på siden jeg bor nå i London og savner Norge.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #12 Skrevet 9. april 2014 Litt annerledes enn de du ramset opp, men The killing er en råbra serie (uheldig navn synes jeg kanskje) og Jerhico er bra! Eller så har du Drop Dead Diva.Anonymous poster hash: 736f0...7f8
Kassiopeia Skrevet 9. april 2014 #14 Skrevet 9. april 2014 Vi er i en fantastisk tid nå når det gjelder kvalitet på tv-serier. Aldri før har det vært så mye bra å velge mellom, nå har til og med noen av de største filmskuespillerne hoppet på tv-fronten. Her er noen av mine favoritter: - True Detective - Game of thrones - House of Cards - Shameless - The walking Dead - Sons of Anarchy - Orange is the new black - The following - Sherlock - Boardwalk Empire - Californication - Homeland - The newsroom
Gjest Blomst83 Skrevet 11. april 2014 #15 Skrevet 11. april 2014 Noen som ikke er nevnt. -Army wives -Private practice - Weeds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå