AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er så forferdelig usikker på om jeg skal fortsette å være sammen med kjæresten eller ikke. Han er 26, jeg 22. Han er på mange måter en veldig grei fyr. Snill, gir meg mange komplementer, hjelper meg ofte hvis jeg trenger det, er kosete og kjærlig, flink til å lage mat ++. Allikevel klarer jeg ikke å være "glad nok" i han. Selv om han er en god fyr er vi ganske forskjellige. Jeg liker godt å være ute på tur, han liker ikke det så godt. Foretrekker å være inne og se på TV, spille spill, lage mat osv. Han tar seg en løpetur i ny og ne, blir av og til med på tur hvis jeg spør. Han har heller ikke fullført VGS (fullførte nesten 1 året, var litt rebell på den tiden), jeg holder på å ta bachelor, planlegger å ta master. Ikke at det egentlig betyr så mye, men jeg merker det på han. Er ikke så lett å snakke med ham om så mye.. Samfunnsspørsmål, historie osv. Har sjeldent engasjerte samtaler med ham. I tillegg har han hatt en ganske trøblete fortid. Har blant annet røykt hasj, drukket mye og ofte, fyllekjørt og kjøpt seksuelle tjenester da han var på tur i Amsterdam da han var 19. Han er ikke slik lenger, nå jobber han masse og har kjøpt egen leilighet. Men det gjør noe med meg, spesielt det sistnevnte Min ungdomstid har vært helt annerledes. Det er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Har følt lenge på det at det er noe som ikke stemmer, og selv om vi har vært sammen 3 år så har jeg vanskelig for å si om jeg elsker han eller ikke. Har heller ikke hatt en skikkelig kjæreste før ham, så jeg har aldri slått opp med noen heller. Trenger noen gode råd fra dere jenter og evt. menn der ute! Noen som kanskje har gått gjennom noe lignende før? Anonymous poster hash: 34af2...fc4
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Det første jeg tenker er at følelsene ikke er der mellom dere. Han kan være både kjekk og grei med mange gode egenskaper. Det hjelper lite når følelsene ikke er tilstede. Det virke som om dere er komfortable med hverandre og at det stopper der. Dersom dere har vært sammen i tre år så virker det litt rart at han ikke satser videre på dere, men kjøper leilighet alene. Kanskje det er en grei løsning for dere begge men jeg ville ønsket at forholdet gikk videre på et eller annet vis. Kanskje dere bare ikke er helt de rette for hverandre? Sett dere ned og snakk sammen og finn ut om dere har en felles fremtid. Kanskje han også føler det samme som deg? Og at dere begge går rundt og tenker på at dere er usikre på hverandre og forholdet? Snakk sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå