klinkokos Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Funderer litt..vi har en brasiliansk restaurant i byen som da har dansende damer som underholdning. De har da minimalt med klær på seg. Jeg har aldri vært der selv, men kjenner mange som har det..damer og menn. Så tenker jeg, hvorfor skal dette være gøy for oss damer? Hvordan, som en vanlig utseende dame med en helt ordinær kropp, synes at dette ikke gjør noe og at det hele er bekvemt? 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Ville det vært bedre med runkende menn som danser og spruter ned hele lokalet, synes du? Vær glad det er kun dansende damer du. Anonymous poster hash: 434fc...710 1
Tanuki Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Så la vær å dra dit da, hvis du er så prippen. jeez. Det er vel snakk om å vise frem sin brasilianske kultur og å ha en annerledes restaurant. Det er vel ikke snakk om at de stripper eller tafser på kunder, så ser ikke problemet. 2
Tanuki Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Ville det vært bedre med runkende menn som danser og spruter ned hele lokalet, synes du? Vær glad det er kun dansende damer du. Anonymous poster hash: 434fc...710 hahaha :D
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Vel, dansing kan være kultur det! Står de bare i trusa og rister på rumpa så kan jeg skjønne hva du tenker på. Anonymous poster hash: 02c74...1e5 3
klinkokos Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2014 Vel, dansing kan være kultur det! Står de bare i trusa og rister på rumpa så kan jeg skjønne hva du tenker på. Anonymous poster hash: 02c74...1e5 Det er vel slik de danser? Rister på rumpa.. 2
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Kjenner ikke til den type dans som du beskriver men tipper at det er en del av en kultur.... Forstår at du kan syns det er ubehagelig. Du er ikke prippen av den grunn. Hvorfor skal du /dere der?
klinkokos Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2014 Kjenner ikke til den type dans som du beskriver men tipper at det er en del av en kultur.... Forstår at du kan syns det er ubehagelig. Du er ikke prippen av den grunn. Hvorfor skal du /dere der? Jeg har ikke spesifikke planer om å dra der, men det er typisk et sted hvor "alle" mine venner har vært...Jeg forestiller meg at jeg hadde synes det var ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Funderer litt..vi har en brasiliansk restaurant i byen som da har dansende damer som underholdning. De har da minimalt med klær på seg. Jeg har aldri vært der selv, men kjenner mange som har det..damer og menn. Så tenker jeg, hvorfor skal dette være gøy for oss damer? Hvordan, som en vanlig utseende dame med en helt ordinær kropp, synes at dette ikke gjør noe og at det hele er bekvemt? Jeg vil ikke se verken halvnakne menn eller kvinner danse på restaurant. Jeg ser dog ikke hva det har å si for saken om man selv har vanlig kropp eller ikke. Anonymous poster hash: 03298...192 2
Invicta Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Funderer litt..vi har en brasiliansk restaurant i byen som da har dansende damer som underholdning. De har da minimalt med klær på seg. Høres ganske gammeldags ut. Ser heller ikke helt underholdningsverdien, spesielt ikke kombinert med spising. Hadde ikke giddet å gå dit. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 hehe, jeg var på sånn chippendales shov da vi var i Vegas, det var kleine greier det. Menn i tanga som danser synkrondans får jeg jo bare homofile vibber av, ikke erotisk i det hele tatt! Men skjønner hva du mener, det er ubehagelig med nakne kvinnekropper også.... Anonymous poster hash: 73b6c...a2d 2
Cathrine88 Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Ja, det er gøy å se på forskjellige former for dans. Jeg skjønner ikke hva som skulle være ubekvemt med det. Så lenge de ikke dytter puppene opp i ansiktet ditt mens du spiser ser jeg ikke problemet.
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Ja, det er gøy å se på forskjellige former for dans. Jeg skjønner ikke hva som skulle være ubekvemt med det. Så lenge de ikke dytter puppene opp i ansiktet ditt mens du spiser ser jeg ikke problemet. Er ikke det desserten ? Altså boobsene i ansiktet
Cathrine88 Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Er ikke det desserten ? Altså boobsene i ansiktet Tja, den desserten bør vel aller helst serveres av den du er der sammen med, ikke av de som jobber på restauranten. 1
KissKissBang Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Hva med å dra dit for å oppleve det selv, isteden for å lage den en mening om hva som foregår med de ristende rumpene? Fantasi er gjerne verre enn virkeligheten. Tenk om maten er utrolig god så du glemmer alt annet, eller at rumperistingen ikke er så ille likevel. Kanskje lærer du å shake litt ass :D 1
paz Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Så drit i å dra da. Verre er det vel ikke. Føler så mange kvinner her inne ser ned på pene damer og gjør pene damer til syndebukker. Ikke lag problem ut av noe som ikke er et problem. Endret 24. mars 2014 av paz
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 hehe, jeg var på sånn chippendales shov da vi var i Vegas, det var kleine greier det. Menn i tanga som danser synkrondans får jeg jo bare homofile vibber av, ikke erotisk i det hele tatt! Men skjønner hva du mener, det er ubehagelig med nakne kvinnekropper også.... Anonymous poster hash: 73b6c...a2d Hehe, det er vel et must når man er i Vegas. Skal se showet når de kommer til Norge, har billetter til første rad. Bare synd jeg ikke har noen unnskyldning, eller, jeg kunne tredd på venninna mi en bacholerette-tiara Anonymous poster hash: f8cc7...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå