AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Og når jeg forteller det her på KG er det ingen som tror på meg ... hvorfor tror dere ikke på meg? Jeg bruker ingen sminke heller, og kler meg normalt. Har en klassisk stil, men kan gjerne være sporty om jeg ønsker det. Nylig ble flere sjokkert på jobben da jeg fortalte at jeg var 33, og de trodde jeg bare var 20 og noe ... De måtte se på meg flere ganger, og jeg ble ganske flau... Anonymous poster hash: ab03b...e69
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Skryt, skryt. Anonymous poster hash: e4e34...3e6
Betasuppe Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Yeah right, og prisen til verdens mest opplagte fisketråd går til... 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Og når jeg forteller det her på KG er det ingen som tror på meg ... hvorfor tror dere ikke på meg? Jeg bruker ingen sminke heller, og kler meg normalt. Har en klassisk stil, men kan gjerne være sporty om jeg ønsker det. Nylig ble flere sjokkert på jobben da jeg fortalte at jeg var 33, og de trodde jeg bare var 20 og noe ... De måtte se på meg flere ganger, og jeg ble ganske flau... Anonymous poster hash: ab03b...e69 Hvorfor ingen tror deg? Har du bilde da? Og hvorfor er du så opptatt av at folk skal "tro deg"? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din, eller hva det er meningen vi skal diskutere i denne tråden. Anonymous poster hash: 6701f...27b 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg og, men so. Er eldre enn deg og, men blir tatt for en 23 åring. Ikke alltid like moro når jeg sier jeg har barn i tenårene Anonymous poster hash: dda7e...9d2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Hvorfor ingen tror deg? Har du bilde da? Og hvorfor er du så opptatt av at folk skal "tro deg"? Jeg skjønner ikke helt problemstillingen din, eller hva det er meningen vi skal diskutere i denne tråden. Anonymous poster hash: 6701f...27b Vel, jeg blir jo tatt for å være yngre enn jeg er hele tiden, og det er slitsomt. Slitsomt fordi jeg ønsker å bli behandlet som jeg er 33, ikke 23 eller 18 ... Jeg har aldri hatt noen kjæreste heller, fordi de som er på min alder tror jeg er for ung ... Jeg har også opplevd at folk prater dritt om utseendet mitt ...har fått så dårlig selvtillit ... Anonymous poster hash: ab03b...e69
Gjest Coolaid Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Skryt, skryt. Anonymous poster hash: e4e34...3e6 Hvorfor er det skryt? I såfall er det en dameting om at dere ønsker å være "evig ung" osv... Jeg ønsker å se ut som den alderen jeg er. Ts, om det er et problem for deg så kan du jo se på valg av klær/frisyre og oppførsel og finne ut hvorfor noen mener at du ser så mye yngre ut enn du er. Selv ser jeg freshe kvinner som tar seg bra ut. Likevel klarer de ikke å se ut som så veldig mye yngre enn de er. Man kan ikke gjemme seg fra alderen sin. Ts, hvorfor ble du flau? Er dette et problem for deg? Vær deg selv.
Minya Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har det samme "problemet". Er 32, blir tatt for å være helt i starten av tjueåra, sånn 20-22, noen legger på litt når jeg sier de er langt unna, og da ender de på 24-26. Du får trøste deg med at når du blir 50 ser du ut som du er 38
Sheltay Retrac Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er straks 32, og må presisere at jeg skal ha voksenbillett på bussen. Aldersgrensa er 16.
Betasuppe Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er 80 år, men ektefellen min blir anmeldt for å være med mindreårige - slå den! 5
solch Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Kjenner en slik jente som er 29. Hun både ser ut som, oppfører seg og er akkurat som en 18-åring egentlig. Er så livlig i kropp og sinn. Misunner henne, jeg vil gjerne se ut som en 18-åring for alltid.
Pixxie Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er 26, og kan enda bli spurt om jeg er voksen eller barn på buss. Skjønner at det er irriterende, men du får prøve å drite litt i det. Finner nok en fyr som liker deg selv om du ser ung ut
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er straks 32, og må presisere at jeg skal ha voksenbillett på bussen. Aldersgrensa er 16. Er M26 og må det samme selv, men jeg har måne så regner ikke med at jeg ser ut som en 16 åring av den grunn. Anonymous poster hash: f43de...23a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Problemet er at jeg blir sjekket opp av gutter(unge menn) på 18-20 år ... mens jeg ser på de som er i 30-40-årene (siden jeg er 33 selv..) Anonymous poster hash: ab03b...e69
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Er M26 og må det samme selv, men jeg har måne så regner ikke med at jeg ser ut som en 16 åring av den grunn. Anonymous poster hash: f43de...23a Edit: her virket jeg litt skarp, det var ikke meningen, men tror ikke man kan se på om man blir spurt om leg eller får barnebillett som argument for at en ser ung ut. Anonymous poster hash: f43de...23a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Vær glad for det! Jeg er mann på 34 og blir ofte spurt om legitimasjon når jeg er nybarbert og får ofte sjokkerte fjes når jeg oppgir alder. Det føles godt...samtidig som alle alfahannene jeg vokste opp med er blitt skalla, har hengemager og ser utslitt ut...Anonymous poster hash: a5452...21d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Vel, jeg blir jo tatt for å være yngre enn jeg er hele tiden, og det er slitsomt. Slitsomt fordi jeg ønsker å bli behandlet som jeg er 33, ikke 23 eller 18 ... Problemet er at jeg blir sjekket opp av gutter(unge menn) på 18-20 år ... mens jeg ser på de som er i 30-40-årene (siden jeg er 33 selv..) Anonymous poster hash: ab03b...e69 Jeg heller skjønner ikke problemstillingen din. Selv om du ser yngre ut enn du er så vil vel det korrigeres når du begynner å prate? At du er voksen i hodet? Du vet at du selv kan ta blikk-kontakt med menn i 30-40 åren e? Tør ikke du gå til dem så kommer de til deg, du må bare legge litt jobb i jakten på en mann selv, ikke bare henge ved baren og føle deg beglodd av "ungdom". Jeg har også opplevd at folk prater dritt om utseendet mitt ...har fått så dårlig selvtillit ... Du blir sjekket opp av unge gutter. Så hvem snakker dritt om utseendet ditt? Du ser ung og godt ut, er oppegående i hodet (?), jeg får ikke det til å henge på greip. Du får bekreftelse av menn selv om det ikke er de du ønsker oppmerksomhet fra. Det er jo fryktelig stygt om noen prater stygt om deg men det henger bare ikke på greip for meg. Anonymous poster hash: 9b6f7...d05
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 Troll Anonymous poster hash: e7517...cd1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er 80 år, men ektefellen min blir anmeldt for å være med mindreårige - slå den! Anonymous poster hash: cb6d1...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå