AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Du, du som jeg elsket så sykt høyt. Som jeg gav mitt alt til. Som jeg åpnet mitt hjerte til. Hvorfor ? Hvorfor slo du opp? Etter tre mnd avstandsforhold, hvor jeg bare savnet deg mer og mer. Hvor du sa du skulle komme hjem, så vi kunne flytte inn sammen, men nå kommer du ikke hjem i det hele tatt? Du har funnet det en annen, etter 2 år ilag, kan du være utro, slå opp og bli sammen med en annen? Ha sex med henne mens du var sammen med meg? Hvordan kunne du? Jeg elsket deg! Du var mannen i mitt liv, mitt alt. Hele livet mitt var planlagt å nyte sammen med deg. Hvordan skal jeg noen gang komme med videre ? Når jeg ikke engang har sett deg på tre mnd! Når jeg ikke engang har fått sjansen til å si farvel? Når du ikke engang sa det til meg selv? Fortjener jeg ikke bedre ? Dette er min realitet! Jeg er helt knust. Hvordan skal jeg komme meg videre ? Anonymous poster hash: a1bc2...a4a
Gjest BettyBoop Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Du, du som jeg elsket så sykt høyt. Som jeg gav mitt alt til. Som jeg åpnet mitt hjerte til. Hvorfor ? Hvorfor slo du opp? Etter tre mnd avstandsforhold, hvor jeg bare savnet deg mer og mer. Hvor du sa du skulle komme hjem, så vi kunne flytte inn sammen, men nå kommer du ikke hjem i det hele tatt? Du har funnet det en annen, etter 2 år ilag, kan du være utro, slå opp og bli sammen med en annen? Ha sex med henne mens du var sammen med meg? Hvordan kunne du? Jeg elsket deg! Du var mannen i mitt liv, mitt alt. Hele livet mitt var planlagt å nyte sammen med deg. Hvordan skal jeg noen gang komme med videre ? Når jeg ikke engang har sett deg på tre mnd! Når jeg ikke engang har fått sjansen til å si farvel? Når du ikke engang sa det til meg selv? Fortjener jeg ikke bedre ? Dette er min realitet! Jeg er helt knust. Hvordan skal jeg komme meg videre ?Anonymous poster hash: a1bc2...a4a Sukk. Mannfolk i et jævla nøtteskall 1
ednul Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Vet du ka Fuck han!!!.... sånne folk er ikke noe å samle på, garenterer deg at du finner en bedre. Bare husk at når stormen legger seg kommer solen. Gå ut med venner å fest og nyt livet.
Marie90 Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Null kontakt. Utgraating en periode. Distraksjoner. Fokusere paa andre gleder. Tid. Dette er vel de eneste tingene som nesten unisont gir resultater. Og aksept. For at vi ikke kan kontrollere andres handlinger og at vi ikke alltid faar en avslutning. Ofte maa man selv gi seg selv en avslutning. Jeg har maattet det, og selv om jeg der og da mente at det var problemet ("vi fikk ikke skikkelig closure") ser jeg i etterkant at det var ikke hovedproblemet - jeg ville vaert lei meg uansett. Tillat deg selv aa foele deg skikkelig lei deg en periode, men sett en frist. For naar du ikke lenger kan prate om ham til venner, ikke lenger kan krolle deg opp i sofaen med iskrem, for naar du tvinger deg selv til aa ta fatt paa livet igjen. Men for naa kan du selvsagt vaere lei deg, og faa taarene ut.
lillerosin Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Stakkars, det er veldig vondt. Det du går gjennom nå er kanskje noe av det vondeste. Å bli bedratt og forlatt på den måten er vanskelig å bearbeide fordi det gir mange ubesvarte spørsmål, sinne, og ikke minst en knekk i selvtilliten og ikke minst selvfølelsen. Men det blir bedre, så hold ut! Prøv å kombinere å sørge med å fortsette livet. Vær sosial og kom deg ut, men la deg også få tid til å være alene og bearbeide. Få i deg mat, og tren eller vær i aktivitet hvis du orker. Snakk med de som gidder å høre på. Hold avstand til han, ikke ta kontakt. Det er ekstremt vanskelig å ikke få closure synes jeg, men sannsynligvis blir det ikke noe bedre hvis du prøver å snakke med han. Prøv å ikke la deg sluke av sorgen, så du til slutt kan komme deg videre - om enn med litt arr. Kroppen og hjernen er laget for å takle denne sorgen. Det er ihvertfall en trøst for meg. Sakte men sikkert vil de gjøre så det ikke gjør vondt lenger. Du føler ikke lenger tilknytning til gutten, og du venner deg til tanken på det vonde som har skjedd. For det er utrolig hva du kan overvinne, bare du gir det tid.
Pysa Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 This too will pass. Men det tar tid. Ta vare på deg selv så godt du kan mens du sørger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå