Gå til innhold

Aldri mer...(kvinne med erfaring fra muslimsk mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden mange av dere på kvinneguiden har så i mot muslimer, bestemte jeg for å prøve ut hvordan det var å være med en "skikkelig" muslimsk mann, ja av og til må man teste ut selv, for å love seg selv aldri mer...han er afghaner, men bodd i Pakistan.Vestlig kledd, "ser" vestlig ut gjør han, kjekk mann, men for en mishandler...direkte farlig vil jeg si..jeg liker ikke å skjære alle muslimer over en kam, noen kan være moderate, men jeg var skikkelig uheldig med han her fyren.

Han sier han er hundre prosent muslim.Den første trusselen kom ikke så lenge etter jeg møtte han, om jeg møter noen andre, banker han meg opp, sa han, eller dreper deg.Om jeg hadde skilt meg fra han om vi hadde vært gift, hadde han tatt en kniv og drept meg.Han sa det, når jeg ville ta opp hvordan hans kultur var med synet på skilsmisse.

Han er en skikkelig sjalu, usikker mann, sjekket min facebook, mine meldinger, han gikk ikke av veien for å kontakte en venninne av meg også, som han sa han likte godt, og bombarderte henne med tekstmeldinger og oppringinger, hun var smart nok til aldri å svare han.

Han kunne plutselig dukke opp uanmeldt hjemme til meg noen ganger.

Who is you ? kunne han si, stupid og crazy fikk jeg også høre noen ganger, om jeg sa nei til å se han på webkamera, om jeg i hele tatt sa nei til noe han ville.

Han sa at han ville jeg skulle gå kledd in hijab om vi giftet oss.Jeg spurte han ut om det var greit om den han giftet seg med kunne gå i hva hun ville.

Jeg fikk aldri møte vennene hans, muslimske menn dater ikke og det er synd sa han...

Som sagt aldri mer en mann som er fra de landene der, Midtøsten og andre konservative muslimske land.

Ville bare dele litt erfaringer, jeg sitter igjen med knust selvtillit, men skal nok klare å bygge meg opp igjen, ble litt lei av å bli kalt stupid og crazy.

Anonymous poster hash: 972df...5a3
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han brydde seg ikke om jeg ikke ville ha besøk av han heller, han sa han ville knuse døra om jeg ikke åpnet, og at han ikke brydde seg om jeg likte at han kom eller ikke jeg kommer uansett sa han, ble jo kjempenervøs :( .Sitter som et nervevrak tilbake ! men med god hjelp fra min indre styrke skal jeg nok få den indre roen tilbake.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift med en "skikkelig" muslim i 14 år. Afghaner han og.

Han er snill, respektfull og veldig veldig omsorgsfull. Så, nei, alle muslimske menn er ikke gale.

Anonymous poster hash: dbb39...0ad

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg langt unna den type religiøse folk.

Det er faktisk skammelig at slike religioner i det hele tatt eksisterer i 2014, det burde vært mer opplyst.

Samme med kirken og all driten de har gjort bakover i tid.

Hvorfor er det fortsatt religioner der ute?!!!!!!!!!!!!!! :sjokkert:

Er jo bare et påfunn av noen for århundrer siden.

Wake up.

Anonymous poster hash: fb06f...e65
  • Liker 9
Skrevet

Jeg har vært gift med en "skikkelig" muslim i 14 år. Afghaner han og.

Han er snill, respektfull og veldig veldig omsorgsfull. Så, nei, alle muslimske menn er ikke gale.

Anonymous poster hash: dbb39...0ad

Såpass, ja da er du heldig.

• Liker 1
Gjest Elvira Madigan
Skrevet

Jeg vil ikke være sammen med en muslimsk mann heller, og han høres steingal ut. Men skjønner jeg deg rett når du sier at du ble sammen med ham bare for å teste noen KG-påstander?

Jeg er helt for en nysgjerrig tilnærming til livet, men dette har jeg aldri hørt om før.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje ubevisst teste ut ja hvordan det var å være sammen med en som er skikkelig konservativ muslim, kanskje ubevisst, jeg har i hvertfall fortalt min historie her, jeg tenkte at kvinneguiden er en nettside jeg brukte mye før, og visste at muslimske menn ikke er noe populære her, men hovedgrunnen til at jeg ble sammen med han var jo at jeg ble litt forelsket, han viste seg å være et monster dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en trolletråd! dette er det helvete jeg har opplevd siste 8 månedene av mitt liv.Folk opplever dramatiske ting hele tiden, og hvorfor skulle jeg lyve ? så oppfinnsom er jeg ikke, jeg liker ærlighet og setter det høyt.

Skrevet

Siden mange av dere på kvinneguiden har så i mot muslimer, bestemte jeg for å prøve ut hvordan det var å være med en "skikkelig" muslimsk mann, ja av og til må man teste ut selv, for å love seg selv aldri mer...han er afghaner, men bodd i Pakistan.Vestlig kledd, "ser" vestlig ut gjør han, kjekk mann, men for en mishandler...direkte farlig vil jeg si..jeg liker ikke å skjære alle muslimer over en kam, noen kan være moderate, men jeg var skikkelig uheldig med han her fyren.

Han sier han er hundre prosent muslim.Den første trusselen kom ikke så lenge etter jeg møtte han, om jeg møter noen andre, banker han meg opp, sa han, eller dreper deg.Om jeg hadde skilt meg fra han om vi hadde vært gift, hadde han tatt en kniv og drept meg.Han sa det, når jeg ville ta opp hvordan hans kultur var med synet på skilsmisse.

Han er en skikkelig sjalu, usikker mann, sjekket min facebook, mine meldinger, han gikk ikke av veien for å kontakte en venninne av meg også, som han sa han likte godt, og bombarderte henne med tekstmeldinger og oppringinger, hun var smart nok til aldri å svare han.

Who is you ? kunne han si, stupid og crazy fikk jeg også høre noen ganger, om jeg sa nei til å se han på webkamera, om jeg i hele tatt sa nei til noe han ville.

Han sa at han ville jeg skulle gå kledd in hijab om vi giftet oss.Jeg spurte han ut om det var greit om den han giftet seg med kunne gå i hva hun ville.

Jeg fikk aldri møte vennene hans, muslimske menn dater ikke og det er synd sa han...

Som sagt aldri mer en mann som er fra de landene der, Midtøsten og andre konservative muslimske land.

Ville bare dele litt erfaringer, jeg sitter igjen med knust selvtillit, men skal nok klare å bygge meg opp igjen, ble litt lei av å bli kalt stupid og crazy.

Trolleri trollera

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trolleri trolle

Nei dessverre, det er fra mitt liv.

Skrevet

Så du bare fant en random muslim da? :hakeslepp: Du kunne vel i det minste finne en som kunne norsk? Er vel ikke noe sjokk at det ikke funker med en du ikke kan kommunisere skikklig med en gang? Dessuten har land som Afghanistan, Pakistan og India en veldig patriarkalsk kultur. Det er det samme med Sikher og hinduer ogsaa, og andre religioner derfra, Kvinnesynet var der nok lenge før islam kom inn i bildet. Hva med en muslimer fra Kazakhstan og eller Øst Europa? De har generelt en mer vestlige kulturer og verdier enn dem fra Afghanistan og Pakistan. Skjønt det er alltid unntak som bekrefter regelen. For min del holder jeg meg langt unna religiøse menn, enten de er Kristene eller Hinduer.

• Liker 2
Skrevet

Men assa, hvorfor i helvete godtok du dette?

Du vet at vi i Norge har noe som kalles po_li_ti, som du kan oppsøke når noen på dag 2 kommer med drapstrusler?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du bare fant en random muslim da? :hakeslepp: Du kunne vel i det minste finne en som kunne norsk? Er vel ikke noe sjokk at det ikke funker med en du ikke kan kommunisere skikklig med en gang? Dessuten har land som Afghanistan, Pakistan og India en veldig patriarkalsk kultur. Det er det samme med Sikher og hinduer ogsaa, og andre religioner derfra, Kvinnesynet var der nok lenge før islam kom inn i bildet. Hva med en muslimer fra Kazakhstan og eller Øst Europa? De har generelt en mer vestlige kulturer og verdier enn dem fra Afghanistan og Pakistan. Skjønt det er alltid unntak som bekrefter regelen. For min del holder jeg meg langt unna religiøse menn, enten de er Kristene eller Hinduer.

Jeg møtte han på en nett dating side, internasjonal.Ja han snakket dårlig norsk, heldigvis er han flyttet til England nå.

Skrevet

Nei dessverre, det er fra mitt liv.

Oi da... Men hvorfor i all verden anmeldte du han ikke for voldstrusler, og ba om besøksforbud? Evt betalte Hell's Angels for å lære han ei lekse.

AnonymBruker
Skrevet

Men assa, hvorfor i helvete godtok du dette?

Du vet at vi i Norge har noe som kalles po_li_ti, som du kan oppsøke når noen på dag 2 kommer med drapstrusler?

Jeg godtok det ikke, jeg sa til han at jeg ville tilkalle politiet om han sa flere trusler, han sa han bare "tullet" med drapstrusselen.

Han pleide å bite meg i leppa også, slo meg i fjeset gjorde han også, men jeg var dum nok til å bli.Var vel i sjokk, og redd, når han truet med å knuse døra og komme uanmeldt om jeg ikke så han på webkamera.Heldigvis så har jeg ikke mer kontakt med han, han har flyttet til England nå.

Skrevet

Du kan fortsatt anmelde ham.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fortsatt anmelde ham.

Jeg vet navnet hans,om det er ekte vet jeg ikke, jeg vet ikke når han er født, han visste det ikke selv engang, husker ikke tlf nummeret hans, vet ikke hva slags adresse han bodde på i oslo, i og med at jeg aldri besøkte han der.Han sa at han ikke kunne komme tilbake til Norge, fordi da ville politiet arrestere han.Får håpe han snakker sant.

AnonymBruker
Skrevet

..jeg liker ikke å skjære alle muslimer over en kam, noen kan være moderate,

Javel. Men her snakker du ganske mye imot deg selv.

Alle muslimer er like. Alle fra Fredrikstad er like. Alle med blondt hår er like. Alle kvinner er like. Alle menn er like. Osv. Osv. Osv.

Hadde det ikke vært riktigere å advare mot samtlige religiøse fanatikere? Det er ihvertfall en gruppe som har ganske mye til felles.

Anonymous poster hash: 690ef...ddf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å tro at det er min egen skyld som gjorde at han var så slem mot meg, jeg prøvde mange ganger å bryte kontakt, men da sa han at jeg var dum og crazy, og nå kom han på besøk snart sa han bare da, jeg sa nei, men han sa, jeg kommer uansett.Da han kom til meg, var han sint, slo meg i fjeset og beit meg i leppa når vi kysset, om jeg ikke ville kysse han bra nok, skulle han slå til meg om jeg ikke gjorde det bra nok sa han, og viste knyttneven til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...